Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joita ei haittaa vaikka mies on varattu tai vaikka näette tämän oman naisen kanssa, ei sekään estä teitä iskemästä. Miksi?

Vierailija
04.10.2016 |

Miltä varatun miehen huomio saa olonne tuntumaan ja miksi toimitte näin?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun ongelmani kenenkään parisuhteet. Miksi sitä pitäisi miettiä?

Oletko samaa mieltä, kun sinun kumppaniasi joku iskee?

En ole se, jota lainasit, mutta kyllä vastuu parisuhteesta on sillä parisuhteessa olevalla. Eli jos joku iskisi miestäni, olisi mieheni vastuulla pitää homma asiallisena.

Joo mutta nyt kysytäänkin sitä miksi naiset iskevät varattuja.

Vierailija
22/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vaikka päiväkodin tai alakoulun vanhempainiltaan, niin varmasti siellä on 1-3 miestä, jotka ovat hyvin avoimin mielin liikenteessä ja muita paikalla olevia sillä silmällä katsovat. Ehkä heillä on kotona rankkaa, vaimo pihtaa, nalkuttaa ja pakottaa miehen tekemään kaikkea, joten näiden miesten mieleen olisi sopiva nainen siitä kotinurkilta. Sellainen joka ymmärtää, ymmärtää antaa ja hymyssä suin vain palvoisi miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen jonkun jonka haluan niin isken sen. Ihan sen toisen pimun ongelma mitä tekee kun vien siltä miehen.

Vierailija
24/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan säännöllisesti seksiä ja vietän muutenkin aikaa varatun miehen kanssa.

Hän on mies, johon olin joskus todella rakastunut ja meillä oli pitkähkö, ihana romanssi joka loppui.

Nykyään hän seurustelee, mutta ottaa itse tasaisin väliajoin yhteyttä ja haluaa nähdä, joten nähdään (meillä on edelleen ihanaa yhdessä ja kemia valtava).

Itse en ole ikinä "eromme" jälkeen tuohon mieheen ottanut yhteyttä, joten en "vonkaa" ketään, vaan lähden mukaan kun toinen ehdottaa.

Sama homma oli aiemmin yhden eksän kanssa, joka alkoi eromme jälkeen seurustella ja meni kihloihinkin.

Silti mies otti aina yhteyttä minuun ja halusi nähdä (ja harrastaa seksiä), ottaa yhä nykyäänkin (enää en vaan itse halua nähdä, joten ei nähdä).

Ei mua kiihota varatut, mutta jos mies on hyväksi todettu ja kemiat natsaa, seksi on taivaallista, niin tottakai mä miehen ehdotteluihin "suostun" eikä kiinnosta hänen parisuhdestatus.

Paino tuolla "jos mies on hyväksi todettu", eli harrastan seksiä vain sellaisen varatun miehen kanssa, jonka kanssa on tutustuttu ja pantu jo ennen kuin mies alkoi seurustelemaan.

Niin, voihan se tietysti olla mukavaa olla pelkkänä patjana.

Vierailija
25/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tapana puuttua miehen henkilökohtaisiin asioihin eikä parisuhdestatukseen. Mies kyllä itse on vastuussa omasta elämästään kuten minäkin omastani. Kyllähän heitä kohdalle sattui, kun olin sinkkuna. Jos nykyinen mieheni pettäisi, en kyllä naista syytä syyttäisi, kun ei tämä nainen ole tilivelvollinen minulle millään muotoa eikä hänellä ole suuntaani mitään velvollisuuksia. EI mies ole mikään tahdoton nukke, joka menee sinne, minne ilkeät naiset vie. 

Vierailija
26/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä, kun sinun kumppaniasi joku iskee?

En ole se, jota lainasit, mutta kyllä vastuu parisuhteesta on sillä parisuhteessa olevalla. Eli jos joku iskisi miestäni, olisi mieheni vastuulla pitää homma asiallisena.

Joo mutta nyt kysytäänkin sitä miksi naiset iskevät varattuja.

Koska miehet ovat otettavissa ja niin helppoja. Eivät miehet ole siviilisäädystään niin tarkkoja, pääasia kunhan on mukavaa ja kotona sitä ei ole.

Vierailija
27/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan säännöllisesti seksiä ja vietän muutenkin aikaa varatun miehen kanssa.

Hän on mies, johon olin joskus todella rakastunut ja meillä oli pitkähkö, ihana romanssi joka loppui.

Nykyään hän seurustelee, mutta ottaa itse tasaisin väliajoin yhteyttä ja haluaa nähdä, joten nähdään (meillä on edelleen ihanaa yhdessä ja kemia valtava).

Itse en ole ikinä "eromme" jälkeen tuohon mieheen ottanut yhteyttä, joten en "vonkaa" ketään, vaan lähden mukaan kun toinen ehdottaa.

Sama homma oli aiemmin yhden eksän kanssa, joka alkoi eromme jälkeen seurustella ja meni kihloihinkin.

Silti mies otti aina yhteyttä minuun ja halusi nähdä (ja harrastaa seksiä), ottaa yhä nykyäänkin (enää en vaan itse halua nähdä, joten ei nähdä).

Ei mua kiihota varatut, mutta jos mies on hyväksi todettu ja kemiat natsaa, seksi on taivaallista, niin tottakai mä miehen ehdotteluihin "suostun" eikä kiinnosta hänen parisuhdestatus.

Paino tuolla "jos mies on hyväksi todettu", eli harrastan seksiä vain sellaisen varatun miehen kanssa, jonka kanssa on tutustuttu ja pantu jo ennen kuin mies alkoi seurustelemaan.

Ai jos mies haluaa harrastaa vain seksiä niin hän saa siitä jotain ja on "ottaja" ja nainen on automaattisesti hyväksikäytetty Patja? Hei haloo, naisille on ihan jees harrastaa ja haluta pelkkää seksiä ja saavat siitä ihan samalla tavalla seksin iloja kuin mieskin. Onneksi itselläni ei ole koskaan ollut noin surkeaa seksielämää, että olisi jokin patja ollut missään tilanteissa, joten enpä tiedä mitä sellainen edes olisi. 

Vierailija
28/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Sulla on liian pitkät kintut ja olet liian pitkä.

Vierailija
29/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa, niin katkeraa!

Vierailija
30/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuten sanoin, vietämme muutenkin aikaa yhdessä.

Seksiä yhdessä vietetystä ajasta on ehkä 20%, vaikka toki läheisyyttä, pusuja ym. on jatkuvasti.

Pitkälti yhdessäolo on yhdessä vammailua, syvällisiä keskusteluja ymv. normaalia mitä oli jo silloin kun tutustuttiin.

Vierailija
31/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan empatiaksi ja moraaliksi. Niiden puute heijastaa itsekästä, omaa etu tavoittelevaa luonnetta, joka on yhteisöllisessä elämänmuodossa negatiivinen piirre:

Miksi minun pitäisi auttaa heikompiosaisia, minulla on omat ongelmani?

Miksi minun pitäisi käydä töissä, pärjään yhteiskunnan tuilla?

Yhteisö pystyy kantamaan vain rajatun määrän itsekkäästi, yhteisön hyväksi toimimattomia jäseniä. Liian monta ja se ei enää pysy kasassa.

Yhteisön kannalta on parempi, että sen jäsenet ovat moraalisia, empaattisia toimijoita, jotka osaavat ottaa muut huomioon ja käyttäytyä sen mukaisesti.

Sinä voit olla yksi näistä itsekkäistä, vain omaa etuasi tavoittelevista ihmisistä, mutta tässä pähkinänkuoressa se, miksi sinun pitäisi miettiä tällaista asiaa.

M45

En todellakaan ala ulkopuolisena kantamaan kenenkään parisuhteesta mitään vastuuta. Eiköhän jokainen, joka sen parisuhteen itselleen hommaa, kanna itse vastuunsa. Eikä se ole verrattavissa siihen, että käykö töissä vai ei. Olen ollut töissä 14 vuotiaasta ja tienannut omat rahani ja maksanut siinä ohella roiman summan veroja. Yhteiskunnalliset asiat ja parisuhdeasiat ovat aika eri juttu.

Vierailija
32/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vika on aina lopulta siinä varatussa. Eikö aikuinen ihminen kuitenkin ihan itse päätä, miten pitkälle menee? Vaikka toinen olisi kuinka tyrkyllä ja kuinka hottis tahansa, niin vaimoonsa sitoutunut mies osaa sanoa EI.

Oma exäni ei osannut sanoa ei ja hänellä oli vientiä kyllä. En silti syytä siitä muita naisia vaan moraalitonta exääni.

Vierailija
33/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitäisi olla veto-oikeus siinä kohtaa kun munan näkee. Saa poistua paikalta tai olla.

Vierailija
34/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä yhdessä vietetystä ajasta on ehkä 20%, vaikka toki läheisyyttä, pusuja ym. on jatkuvasti.

Pitkälti yhdessäolo on yhdessä vammailua, syvällisiä keskusteluja ymv. normaalia mitä oli jo silloin kun tutustuttiin.

Ai niin, unohtui. Lisään vielä, etten halua sitoutua tuohon mieheen enkä halunnut siihen edelliseenkään, joten tämä nykyinen kuvio on vallan mainio kannaltani - saan rusinat pullasta.

Vierailija
35/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritti iskeä aikoinaan komea, tyylikäs ja varakas mies. Naimisissa tietty. Houkutus oli rehellisesti sanottuna suuri, mutta ajattelin silloin ja ajattelen nyt, että sellaiseen ryhtyminen antaa loppupelissä minustakin tosi huonon ja epätyylikkään kuvan. En halunnut olla sellainen makaaberi daami. Aikanaan löysin itselleni sitten oman vastaavanlaisen kumppanin, joka kylläkin kiinnosti varakkuutensa jne vuoksi muitakin naisia. En ole koskaan ajatellut, että tässä olisi kysymys mistään naisten välisestä kilpailusta, ja olen jättänyt omaan arvoonsa sellaiset naiset jotka ovat kiinnostuneet miehestäni, vaikka on varattu. Tottakai miehiä imartelee naisten huomio, mutta on eri asia olla naimisissa jonkun kanssa vuosia kuin ihastua hetkellisesti huomion kohteena olemiseen.

Vierailija
36/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi omistaa. Minulla on oikeus kokeilla olisimmeko miehen kanssa parempi pari. Minusta on miehen eli seurustelevan osapuolen vastuulla murehtia kumppaniaan. Minun ei tarvitse murehtia tuntemattoman ihmisen tunteita. Jos mies lähtee mukaani, ei hän ja ex mitään rikkomatonta menettäneet.

Ja kyllä, minulle on ok jos joku yrittää iskeä minun miestäni. Jos on mennäkseen, menköön - sellaista en tarvitse.

Vierailija
37/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ette enää ole yhdessä koska? Jokuhan teillä on päässä vialla jos olette eronneet, mutta käyttäydytte kuin pari ja roikotatte vielä miehen uutta puolisoa mukana.

Vierailija
38/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Voi kuule, kauneus on katoavaista. Aina tulee sinua nuorempia ja vetävämmän näköisiä neitejä tarjolle. Ulkonäkö tai mikään muukaan pinnallinen ei ole se mihin kannattaa kokeilla rakentaa omaa mielenterveyttään. Nimittäin se on sata varmaa että se romahtaa jossain vaiheessa ja lujaa, ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi rajussa kolmenkympin kriisissä juoksevan terapeutilla ja kokeilevan että mikä mielialalääkitys sinulle parhaiten sopii. Sanon tämän kaikella rakkaudella. Todellista aitoa ja pysyvää hyvää oloa saa hengellisyydestä (miten sitä kukin itselleen ominaiseen tapaan tahtookaan harjoittaa) ja siitä että rakastaa ihmisiä, antaa anteeksi ja rakastaa. Muiden ihmisten hyvin kohteleminen auttaa kasvattamaan pysyvästi omaa hyvää oloaan. Ja sitten kun lopulta tulee se hetki kuolla pois (jonka jokainen meistä takuulla kokee) olet sydämessäsi tyytyväinen siihen kuinka käytit elämäsi. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
39/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, kenellä on ollut monta varattua miestä. Kokee sen kilpailuksi ja itsensä voittajaksi, kun saa iskettyä varatun. Sitten vilpittömästi selittää, kun hänet jätetään, että auttoi vaimoakin, kun mies sai purkautua, kuinka huono liitto heillä on ja nyt palasi takaisin. On nyt 55v ja edelleen sinkkuna sama meno jatkuu. Pari lasta on pyöräyttänyt varatuille

Vierailija
40/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän täytyy kertoa tarina nuoruudestani. Likkakaverini oli mustasukkainen ja epäili että lähtisin kauniimman matkaan jos saisin tilaisuuden. Tämä oli sinänsä outoa sillä minun olisi pitänyt olla mustasukkainen hänestä koska hän oli "tasokkaampi" kuin minä. Nauroin hänen epäilyilleen.

No kerran hän oli sitten järjestänyt kaverinsa kaverin testaamaan minua. Tämä syötti oli kyllä varmasti monen makuun mutta ei minun. Annoin sutturalle pakit ja sain tietää muutamaa viikkoa myöhemmin tästä ansasta.

Olen sitä mieltä että kukaan ei pysty iskemään toista jos suhde on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi