Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hyväksikäyttäjä?

Vierailija
04.10.2016 |

Tilanne on se että teen töitä kotonani. Olen myös äärettömän laiska. Usein pitäisi lähteä kauppaan mutta en viitsi tai halua keskeyttää töitäni. Naapurissa asuu pitkäaikaistyötön joka elää peruspäivärahalla. Olemme sopineet että jos tarvitsen kaupasta jotain tekstaan hänelle ja hän hakee minulle mitä tarvitsen, usein roskaruokaa tai jotain herkkuja. Tästä hyvästä annan hänelle aina jonkun euron. Kauppaan on noin 500-600 metriä.
Nyt ystäväni kuuli asiasta ja haukkui minut että olen hyväksikäyttäjä ja verrattivissa suunnilleen orjakauppiaaseen. Itse olin ajatellut että naapuri saa edes hiukan ylimääräistä kun auttaa minua.
Mitä mieltä täällä ollaan?

Kommentit (7)

1/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mulle ruokaa kaupasta ja mieti asiaa uudestaan

Vierailija
2/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai aikuinen ihminen osaisi sanoa ellei olisi tyytyväinen diiliinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et oleta, että naapuri on aina käytettävissä, niin ok.

Vierailija
4/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka penni tulisi minulle tarpeeseen. Kyllä minä voisin tuollaisen kauppareissun tehdä rahaa vastaan. Verovapaata tuloa ja tuossa kauppareissussa ei vissiin kauaa nokka tuhise.

Vierailija
5/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat naapurille reilun korvauksen ostosten sulle tuonnista ja hänelle se sopii, asia ok.

Vierailija
6/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu siitä, kuinka isot ostokset on ja kuinka paljon annat hänelle. Esim jos on jotain pieniä ostoksia vain niin kyllä vähintään vitonen pitäisi antaa ja sitten jos on ihan kassillinen ostoksia niin 10 ainakin...

Vierailija
7/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi