Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kävi kun nivelside venähti pahasti

MINUN TARINA
04.10.2016 |

Näin aluksi mulla on siis todettu nivelsiteen venähdys (pahan luontoinen). Eli mulla siis tossa joskus keväällä on useita kertoja venähtänyt nilkka menin sitten tietysti terkalle koska tapahtumat oli käyneet koulussa. Kun sitten olin siellä terkalla se vain totes olet tunnut tänne vain siksi että saisit huomioo ja kunnioitusta , no se laitto siihen jonkun siteen ja ei muuta. Mulla kuitenkin jotain viikko sen jälkeen venähti taas niin pahasti, että en oikeasti pystynyt edes kävelemään. En kuitenkaan menny terkalle koska se on niin paska mua kohtaan. Oisin oikeasti tarvinnut silloin kepit. No päätettiin mun perheen kanssa sitten , että nyt mennään kyllä lääkäriin, että selviää mikä on asian laita. Lääkärissä todettiin , että jalja siinä kunnossa ettei kepeistä enään mitään hyötyä, mutta että paha nivelsiteen venähdys on. Että ois ollu kiva jos silloin ajoissa oisin saanut ne kepit

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nähdään miten urheilu tuottaa eniten sairaanhoitokustannuksia! Myöhemmin kyseiseen niveleen voi tulla nivelrikko samaan tapaan kuin polviin.

Vierailija
2/2 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan siis lentopalloa ja tanssia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi