Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan rueta vegaaniksi, mies ei anna

Vierailija
04.10.2016 |

Tai edes osittain kasvissyöjäksi. no eihän mies päätä, mutta vähättelee ajatustani ja laittaa pekonia joka paikkaan, talkkunaankin. Jotenkin on vaan alkanut liha etoa ja muutenkin, kun pidän kasvisruokapäiviä, olo on parempi, ei särje niveliä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa tekisit sellaista ruokaa ku itse haluat ja mies tekee sit itselleen omat..

Vierailija
2/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hauska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaat itse itsellesi ja sun aivokuollut mies itselleen. Pidät suun kiinni, ei se sua väkisin syötä.

Vierailija
4/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonitalkkunaa, lol.

Vierailija
5/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeder! Otahan vaimo tästä läskisoosia ja heitetään nyt noi porkkanat roskiin...

Vierailija
6/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sinä ap mitä haluat. Anna myös miehesi syödä sianrasvaa, se pitää seisokin kunnossa.

Vierailija
7/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan väkisin tunkee nakkia suuhun?

Vierailija
8/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun vegaanisuus kiinnosti keväällä mutta miestä ei, tein miehelle omat sapuskat ja itselleni vegaaniset versiot! Esim. Kaalilaatikkoa, riisiruokia, keittoa, ym. on helppo tehdä kerralla sekä vegaanisena, että "tavallisena" versiona.

Silloin tein myös paljon sitä että pakastin kaikki jämät molempien ruuista kerta-annoksiksi, joten silloin tällöin sai vaan "itse päättää pakkasesta mitä syö".

Vierailija
9/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin vain tehdä ruokaa ilman lihaa. Mies saa sitä syödä, jos osallistuu tekoon/kuluihin, tai tekee sitten oman ruuan, jos ei parsakaali maistu.

Vierailija
10/10 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin vain tehdä ruokaa ilman lihaa. Mies saa sitä syödä, jos osallistuu tekoon/kuluihin, tai tekee sitten oman ruuan, jos ei parsakaali maistu.

Näin se on meilläkin: teen kasvisruokaa, mies osallistuu ruuanlaittoon, jos haluaa mutustaa sian hauista, tekee itse. 

Ainoa ongelma tässä on se, että mieskavereittensa tapaamisessa hänen on vaikea saada syödyksi pihvejä, kun on tottunut kasvisruokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan