Lue keskustelun säännöt.
Mies jätti ja petti!!!!!
04.10.2016 |
Olin tulossa töistä ja kun tulin kotiin nii mies oli ottanu kaikki tavaransa ja lähteny!! jättäny perään viel törkeen viestin!! Eilen oli vielä niin lempeä ja rakastavainen eikä erosta ollu tietoakaan ja yhdessä oltu 9 vuotta
Katsoin facebookkia niin siellä uuden naisen kanssa parisuhteessa ja kertoi muuttavansa pois kotikaupungistaan tämän naisen luo
Ilmeisesti löytänyt tämän treffipalveluista
En voi uskoa!!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jatkan ap vielä hieman: minunkin ex-mieheni teki tämän näyttävän paluunsa vähätellen "pientä poissaoloaan" - joka kesti siis noin neljä kuukautta... juuri sen ajan että uusi suhteensa (josta ei siis itse kertonut vaan olin kuullut muualta) oli ehtinyt roihuta sen kuumimman aikansa - ja jo hiipuakin...
....ja niinpä alkoi taas kiinnostaa paluu vaimon passattavaksi...
Kyllä minäkin sain niitä "rakkaudentunnustuksia" kuulla - ja "mitäänhän ei ollut tapahtunut", piti vain vähän "koota ajatuksia"...
Täällä on toinen - erinomainen - ketju mykkäkoulun pitämisestä; miten julmaa henkistä väkivaltaa sen harjoittaminen on, sekä myös vallankäyttöä.
Tällainen yhteisestä kodista ilmoittamatta häipyminen, vieläpä "katoaminen" selityksistä, on vastaavaa henkistä pahoinpitelyä ja äärimmäistä vallankäyttöä potenssiin tuhat. Siinä toinen osapuoli ei ole edes sen arvoinen että saisi selityksen, tai edes pelkän tiedon että nyt teen näin.
Sinut jätetään kuin kuin se puolityhjä pyykkiteline nököttämään tyhjään kotiin...
Jos nyt nielet tyhjänpäiväiset selitykset, pitää mies sinua täysin arvottomana olentona jota voi jatkossakin mennen tullen nöyryyttää ja hyväksikäyttää.
Vähän aikaa kelpaat kunnes uusi houkutus iskee - löytyy uusi ihastus.
Mä niin valitettavasti tunnen tämän kuvion.
Ja toivon sinulle parempaa - koska sinä ansaitset _paljon!_ parempaa.