Hel Looks - aina yhtä epäsiistin oloisia ihmisiä!
Siitä, onko kuvissa esiteltävä vaatteet hienoja vai ei, voi olla montaa mieltä (itseni mielestä sivustolle kasatut asut ovat lähes poikkeuksetta kamalia ja sen oloisia, että erikoisuus on pääpointti), mutta epäsiisteydestä olemme varmaan kaikki yhtä mieltä. Vaatteet ovat usein ryppyisiä ja huoltamattomia, päällä vähän miten sattuu. Kuvissa ihmiset poseeraavat huonoryhtisinä ja lösähtäneinä. Moni asu olisi heti paremman näköinen, jos kantaja seisoisi ryhdikkäästi.
Kommentit (159)
Älkää nyt loukkaantuko, mutta ei kyllä tarvitse tuollaisen habituksen omaavana ihmetellä että jos ei miehet/naiset kiinnostu. Sorry mutta noin se on. Muuten voi olla vaikka kuinka kaunis ulkonäöltään mutta tuo habitus ja lookki, voi hyvänen aika mitä hirvitystä...
"Tää on niinq venetsuelasta, niiin second händii niin second händii...:D.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ankea ketju... En itsekään varsinaisesti pidä suurimmasta osasta tänne linkattuja asuja, tai ainakaan ne eivät mielestäni ole tyylikkäitä, mutta silti on ankeaa huomata miten ihmiset suhtautuvat erilaisuuteen noinkin pienessä asiassa kuin pukeutuminen. Mun mielestä noissa asuissa näkyi se, että on valittu jotain mikä tuntuu hyvältä ja kotoisalta. Pukeutuminen voi olla myös tapa ilmaista itseään, tapa pelleillä ja pitää hauskaa. Eivät kaikki ota sitä niin vakavasti ja se on minusta ihanaa. Olisin mielissäni, jos näkisin enemmän tuon suuntaista pukeutumista kaduilla - tai mitä tahansa muuta kuin sitä peruskloonimassaa mitä suurin osa tuntuu olevan. Olisi mahtavaa nähdä, millaisia visioita ihmisillä olisi, jos päästäisiin irti kaikista perinteisistä tyylinäkemyksistä ja muista rajoitteista.
Pissis yläpeukutti, ankeuttajat on kuivixiiii xD
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt loukkaantuko, mutta ei kyllä tarvitse tuollaisen habituksen omaavana ihmetellä että jos ei miehet/naiset kiinnostu. Sorry mutta noin se on. Muuten voi olla vaikka kuinka kaunis ulkonäöltään mutta tuo habitus ja lookki, voi hyvänen aika mitä hirvitystä...
Onx joku noista ihmetelly sit vai? Mix sulle toi tuli mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta monet näistä on hienoja, paitsi toi mopokaste-spugeasu. Ja joo, olen helsinkiläinen. Ehkei nää jossain Kemissä ole muodikkaita.
Mä oon ihan helsinkiläinen ja valtaosa noista asuista on mielestäni aivan naurettavia 😂
Emojisi ei toimi tietokoneella, vitun torvi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta monet näistä on hienoja, paitsi toi mopokaste-spugeasu. Ja joo, olen helsinkiläinen. Ehkei nää jossain Kemissä ole muodikkaita.
Mä oon ihan helsinkiläinen ja valtaosa noista asuista on mielestäni aivan naurettavia 😂
Voi ei 🙁🎷
Suosittelen käymään suomea pidemmällä niin nämä ovatkin tavallista katukuvaa :) (tai edes helsingissä...)
Tästä keskustelusta voi vetää ainakin yhden johtopäätöksen: av-mammat ovat helvetin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on söpö http://hel-looks.com/20160526_10/
Luulin vaatteiden perusteella naiseksi, sitten katsoin naamaa ja yllättyneenä nimeä... siis apua mikä toi sivusto on?!
Naiset ovat pukeutuneet miesten vaatteisiin jo vuosikymmeniä. Milloin sama sallitaan toisin päin? Ratsastatko hevosella töihin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin toimii, Windows 10 ja Chrome.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että näillä ihmisillä on ne omat piirinsä, jossa suurin osa pukeutuu saman tyyppisesti. Tuskin he kumppanikseen etsivätkään mitään bisnesmiestä tai edes "normaalisti" pukeutuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan kivaa, että erilaisesti pukeutuneita tulee vastaan. Mutta oman kokemukseni perusteella noin pukeutuvilla on omat pienet piirit, eikä muihin edes haluta tutustua. Ihan kiva silti, että kaikki ei esimerkiksi talvisin pukeudu villakangastakki/parkatakki, nilkkurit ja huivi -yhdistelmään. :D
Taitaapa olla enemmänkin niin, että muut eivät halua tutustua heihin? Erilaisuutta ei ole koskaan katsottu hyvällä ihmiskunnan historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ankea ketju... En itsekään varsinaisesti pidä suurimmasta osasta tänne linkattuja asuja, tai ainakaan ne eivät mielestäni ole tyylikkäitä, mutta silti on ankeaa huomata miten ihmiset suhtautuvat erilaisuuteen noinkin pienessä asiassa kuin pukeutuminen. Mun mielestä noissa asuissa näkyi se, että on valittu jotain mikä tuntuu hyvältä ja kotoisalta. Pukeutuminen voi olla myös tapa ilmaista itseään, tapa pelleillä ja pitää hauskaa. Eivät kaikki ota sitä niin vakavasti ja se on minusta ihanaa. Olisin mielissäni, jos näkisin enemmän tuon suuntaista pukeutumista kaduilla - tai mitä tahansa muuta kuin sitä peruskloonimassaa mitä suurin osa tuntuu olevan. Olisi mahtavaa nähdä, millaisia visioita ihmisillä olisi, jos päästäisiin irti kaikista perinteisistä tyylinäkemyksistä ja muista rajoitteista.
No ei se kovin hyvin toimi toisin päinkään, vaan kyllä nämä erikoiset pukeutujat tuppaavat kommentoimaan alentuvasti lindex-mammoja ja dressman-miehiä....
Tästä näkee vähän toisenlaista katumuotia. Persoonallisia JA tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja miljoona yläpeukkua!
Vierailija kirjoitti:
http://hel-looks.com/20160526_07/
seisooko tällä tai jotain?
Mieti jos ei seisokkaan? Oh my..
En oikein ymmärrä tuotakaan, että ollaan muka niin hiton uniikkeja, mutta silti lähes kaikilla on tuollaiset 20 cm liian lyhyet leveät lahkeet ja ylipitkä löysä takki. En vain ymmärrä, kuka milloinkin päättää, mikä on cool ja mikä on junttia. Esim sukat sandaaleissa näyttäkin olevan ihan ok, kunhan on muutenkin hämmentävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Isoimmat erot Hel Looksiin verrattuna ovat ainakin nämä:
- siistit vaatteet, joista on pidetty huolta
- kantajaa imartelevat leikkaukset ja värit
- ei "tipahdin kännissä kierrätyslaatikkoon" -lookkeja, vaan erikoisetkin yhdistelmät ovat laadukkaista materiaaleista valmistetuista vaatteista tehtyjä
- valokuviin on panostettu enemmän kuin HL:ssä, mielenkiintoisia kuvakulmia, valotus, taustat, kuvattavien asennot yms. ihan eri maailmasta (ei "pönötä keskellä katua vaivaantuneen näköisenä" -kuvia)
- kuvattujen ruumiinrakenne on keskimäärin hoikempi, jäntevämpi ja sirompi kuin suomalaisten, eli vaatteet näyttävät vähemmällä vaivalla tyylikkäiltä
- paljon klassisia vaatekappaleita (puku, kotelomekko yms.), joita on asustettu hyvällä maulla
- ei liikaa asusteita tai outoja kerroksia, vaan joku yksinkertainen juju tai mielenkiintoinen yksityiskohta
Muita?
Tuli heti motivaatiota laihduttaa, kun katseli noita The Sartorialistin kuvia... Hoikat ja sporttiset ne vaan on tyylikkäämpiä.
Nope, kun mä sanoin tos jo vähä aikaa sit et mul on tylsät kledjut, farkut ja converset ja sillee. Ja tiäkkö hei, tollaset massaansulautuvat kuivisvaatteetki voi luoda suojakuoren OMG.
Mut okej joo, myönnän et pelleilen täs ketjussa, kun mun mielestä on dum et jengi tosissaan luulee et niitten vaatemaku on se ainoo oikee ja et noi Hel Looksin tyypit on ihan kaikkien mielestä rumia ja et on pakko olla joku ongelma ja ihmisessä joku vika ihan vaan sen takii et sen kuteet on susta ja muista sopuleista ällöt.
Kun eihän se sinne sievähän pikku kupoliin vissiinkään mee että ne voi ihan oikeesti vaan digata niitä vaatteitaan. Eihän?