Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut yöllä unta, aloin pohtimaan uskon asioita

Vierailija
04.10.2016 |

Heitin hiljaa sisälläin ilmoille ajatuksen, että jos on olemassa jotain raamattuun ja hengelliseen kosketukseen viittaavaa, niin antakoon tämän puhua puolestaan ja näyttäytyköön tämä minulle jonakin valoilmiönä. Nostin päätäni tyynystä ja ilmalämpöpumpun vihreä valo vilisi silmissäni pystysuorassa linjassa kovaa vauhtia jonkin aikaa. Painoin pääni tyynyn ja vilkaisin toisen kerran, sama jatkui vielä hetken. Mistään oikosulusta tms ei voinut olla kyse. Tämän päivän olen ollut enemmän kuin hämmentynyt. Mitä tästä mielestäsi voi päätellä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset kummasti aina hiljenee, kun pitäisi ihan oikeasti miettiä asioita. Ei heillä ole vastauksia mihinkään, sillä he eivät osaa pohtia, eikä heidän uskontonsa anna mihinkään mitään vastauksia. Tyhjää sanahelinää.

Lue Raamattua, sieltä löydät vastauksia mieltäsi askarruttaviin asioihin. Mistä erityisesti haluat keskustella uskon asioista?

Olen lukenut kannesta kanteen ja palannut sen teksteihin lukuisia kertoja. Voit aloittaa kertomalla, miten Raamatussa kehotetaan toimimaan eriuskoisten kanssa? Minä olen löytänyt vastauksen, oletko sinä?

Vierailija
62/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kerran jähmetyin kun tunnin kiskoin ruohonleikkuria käyntiin ja kirosinkin jo ihan kiitettävästi. 7v poikani tuli ruohonleikkurin viereen kontilleen, laitto kädet ristiin ja rukoili hetken. Siitä se nousi ja tärskäytti ruohonleikkurin käyntiin. Appiukko on pappi eli ilmeisesti viestintä yläkertaan toimii sukupolvesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi