Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut yöllä unta, aloin pohtimaan uskon asioita

Vierailija
04.10.2016 |

Heitin hiljaa sisälläin ilmoille ajatuksen, että jos on olemassa jotain raamattuun ja hengelliseen kosketukseen viittaavaa, niin antakoon tämän puhua puolestaan ja näyttäytyköön tämä minulle jonakin valoilmiönä. Nostin päätäni tyynystä ja ilmalämpöpumpun vihreä valo vilisi silmissäni pystysuorassa linjassa kovaa vauhtia jonkin aikaa. Painoin pääni tyynyn ja vilkaisin toisen kerran, sama jatkui vielä hetken. Mistään oikosulusta tms ei voinut olla kyse. Tämän päivän olen ollut enemmän kuin hämmentynyt. Mitä tästä mielestäsi voi päätellä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi: "sitä, joka minun luokseni tulee, minä en aja pois." (Joh. 6: 37)

Vierailija
22/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että joskus näille uskovaisille saadaan joku diagnoosi. Siihen asti tuydyn naureskelemaan. Mites kun mun ilmalämpöpumpun valon väri vaihtuu keltaisesta siniseen tai punaiseen, onko saatana hyökännyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että (Raamatun mukaan) aikoinaan Jumala puhui ihmisille hyvinkin suoraan ja ihmeellisesti esim. palavana pensaana tai ovelle asti tulleiden enkeleiden välityksellä, mutta nyt Hänen sanaansa välittää ilmalämpöpumpun vilkkuva valo keskellä yötä ja ihmeetkin ovat laskeneet kuolleista herättämisestä Hilma-muorin syylän parantamiseen.

Vanhuusko vaivaa, vai missä vika?

Vierailija
24/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten menin kirkkoon (tyhjä, ei palvelusta tms silloin) ja rukoilin, että jos on jokin syy pysyä hengissä ja jatkaa elämistä, saisin merkin tai tiedon. En muista tarkkaan mitä siellä penkissä ajattelin, mutta tuska oli todella kova silloin.

Muutaman päivän / vajaan viikon päästä sain kirjepostissa aivan odottamattoman lähetyksen. En selitä tarkemmin, mutta kaikkiaan sellainen tapahtuma, joka oli kuin räätälöity muistuttamaan, että en ole täysin turha tässä maailmassa.

Vuodet siitä eteenpäin eivät ole olleet mitenkään helppoja ja masennus on ajoittain ollut kova, mutta tuolloin olin pohjalla. Muuten en mitään merkkiä varmaan olisi ikinä tullut pyytäneeksi.

Vierailija
25/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jeesus ja Hänen Isänsä Kaikkivaltais Pyhä Jumaka on totta‼️. Olen itse saanut todistaa sitä ja nähnyt ihmeitä, rukousvastauksina yli 20 vuotta!

Tässä maailmassa vallitsee 2 voimaa hyvä ja paha - Jumala ja saatana. Saatana on jo kuitenkin voitettu golgatan ristillä. saatana tietää sen ja vihaa häviötään ja yrittää kaikin keinoin saada sekasortoa, vihaa ja sotaa aikaiseksi. Jumala rakasti ja rakastaa sinua niin paljon että haluaa antaa sinulle ilmaiseksi lahjaksi iankaikkisen elämän hänen kanssaan 😊.

Se on lahja jonka jokainen voi ottaa vastaan tai hylätä sen. Uskovat saavat kokea Jeesuksen antamaa iloa, rauhaa ja rakkautta.

Miten ikuisen elämän lahjan sitten saa tai miten tullaan uskoon - se on helppoa!!

Rukoile tämä rukous ääneen koko sydämestäsi: Rakas Jeesus, anna kaikki syntini anteeksi,(voit sanoa ääneen jo nkun synnin joka vaivaa sinua) pese minut sinun golgatalla vuotaneella verelläsi täysin puhtaaksi. Tule Jeesus minun sydämeeni asumaan ja hallitsemaan sitä. Kiitos Jeesus iankaikkisen elämän lahjasta. Jeesus auta minua ymmärtämään raamatun sanomaa ja avaa sanasi minulle. Kiitos Jeesus että johdattaa minulle oikean ja hyvän seurakunnan josta saan ystäviä joiden kanssa on helppo kasvaa sinun tuntemisessasi. Opeta Jeesus minua rukoilemaan ja kertomaan sinusta lempeästi. Kiitos Jeesus että saan aloittaa elämäni sinun lapsenasi!! Aamen

Jos rukoilit tämän koko sydämestäsi Jeesuksen rakkaus tulee muuttamaan sinun elämääsi paremmaksi. Saat ilon ja rauhan. Avaa raamattu ja pyydä Rukoillen että ymmärtäisit sitä. Pian huomaat kuinka ymmärrät mitä et aiemmin ole ymmärtänyt. Pyhä- Henki tulee ja avaa sanaa sinulle. Etsi seurakunta ja kerro siellä että olet antanut juuri elämäsi Jeesukselle ❤️ Seurakuntia joita voin suositella on helluntaiseurakunta, vapaaseurakunta, babtisti seurakunta, luterilaisista herätysliikkeistä kansanlähetys ja kansan raamattuseura.

Ala kuunnella radio deitä ja etsi alfa tv. Näin pääset kasvamaan uskossa ❤️ Ihanaa elämänmittaista seikkailua sinulle Jeesuksen seurassa ‼️

Vierailija
26/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa elää ikuisesti? Naurettavaa, että jotkut uskovaiset luulee elämän jatkuvansamanlaisena kuoleman jälkeenkin. Että vainajat kokevat samoja fyysisiä ja henkisiä tuntemuksia kuin elävät. Uskovaiset ovat todellakin myös taikauskoisia, pelkäävät jos vaikka mitä, halloween-hahmoja jopa.

Vierailija
27/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten menin kirkkoon (tyhjä, ei palvelusta tms silloin) ja rukoilin, että jos on jokin syy pysyä hengissä ja jatkaa elämistä, saisin merkin tai tiedon. En muista tarkkaan mitä siellä penkissä ajattelin, mutta tuska oli todella kova silloin.

Muutaman päivän / vajaan viikon päästä sain kirjepostissa aivan odottamattoman lähetyksen. En selitä tarkemmin, mutta kaikkiaan sellainen tapahtuma, joka oli kuin räätälöity muistuttamaan, että en ole täysin turha tässä maailmassa.

Vuodet siitä eteenpäin eivät ole olleet mitenkään helppoja ja masennus on ajoittain ollut kova, mutta tuolloin olin pohjalla. Muuten en mitään merkkiä varmaan olisi ikinä tullut pyytäneeksi.

Oliko se lähetys ilmalämpöpumppu?

Vierailija
28/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa elää ikuisesti? Naurettavaa, että jotkut uskovaiset luulee elämän jatkuvansamanlaisena kuoleman jälkeenkin. Että vainajat kokevat samoja fyysisiä ja henkisiä tuntemuksia kuin elävät. Uskovaiset ovat todellakin myös taikauskoisia, pelkäävät jos vaikka mitä, halloween-hahmoja jopa.

Ei elämä samanlaisena jatku kuin täällä. Pois siitä. Jumalan ikuinen valtakunta, jota taivaaksikin kutsutaan, on pyhä ja vanhurskas. Täällä maailmassa elämme langenneessa tilassa ja mikään ei ole niin kuin pitää. Siellä kaikki on niin kuin pitää. En minä ainakaan edes haluaisi elää tässä tilassa ikuisesti.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
29/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että (Raamatun mukaan) aikoinaan Jumala puhui ihmisille hyvinkin suoraan ja ihmeellisesti esim. palavana pensaana tai ovelle asti tulleiden enkeleiden välityksellä, mutta nyt Hänen sanaansa välittää ilmalämpöpumpun vilkkuva valo keskellä yötä ja ihmeetkin ovat laskeneet kuolleista herättämisestä Hilma-muorin syylän parantamiseen.

Niin se maailma muuttuu. Nykyään palavat pensaat laitetaan pyromaanien piikkiin ja viestit ylhäältä välittää ilmalämpöpumput.

Vierailija
30/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kannata miettiä tapahtunutta jonain yliluonnollisena merkkinä tai ihmeenä. Itse ajattelen, että uskonnollisuus ja hengellisyys herkistävät ihan tälle meitä ympäröivälle todellisuudelle ja sen arkisillekin yksityiskohdille. Jumala on läsnä suurissa ja pienissä asioissa. Onnea etsintään!

Vierailija
31/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, perusta oma uskonto! Moni on tehny, Jeesuskin.

Vierailija
32/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä taivaassa tehdään?

Vierailija
33/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala on olemassa, se on tosiaan kyllästynyt jo meihin, eikä jaksa enää saarnata taivaista. Aina joskus se täräyttää jonkun ihmeen, etteivät ihmiset täysin luopuisi hänen palvomisestaan, mutta muuten ei taida paljon kiinnostaa. Me ihmiset ollaan sairaita, jaksetaan vaan palvoa ja uskoa tyranniin, eiväthän mitkään pahat teot tai maailman pahuus hänen syytään ole, vaan meidän oma vika! 

Aika mielenkiintoista myös se, että jotkut (yleensä ne, jotka haluavatkin uskoa) saavat näitä taivaallisia "merkkejä" ja kokemuksia "pyhän hengen tunkeutumisesta sydämeen" mutta toiset eivät koskaan. 

Jännä myös, että ihmiset uskovat lähes aina siihen Jumalaan, josta hänen perheessään ja kulttuurissaan on opetettu eniten. Ei kukaan ala rukoilemaan hindujumalia tai muslimien jumalaa, koska ei usko siihen, koska siihen ei ole opetettu uskomaan. Toki aina joku yksittäinen henkilö hihhuloituu johonkin sellaiseenkin, onhan se mahdollista. 

Vierailija
34/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat antaa ilmalämpöpumpun valolle jumalallisen merkityksen, siitä vaan. Sitähän usko on. Sinä luot uskon ja Jumalan ja jumalankaipuun ja rukousvastaukset pääsi sisällä. Se on inhimillistä mutta itse en halua mennä siihen harhaan enää mukaan. Maailma ja ihminen ovat ihmeellisiä ilman Jumalaakin. Osa ihmisistä tekee sen Jumalansa, koska kokevat sitä tarvitsevansa tai kokevat, etteivät hallitse elämäänsä ilman. Ei se tee jumaluudesta sen todellisempaa kenellekään muulle mutta sinä itse saat toki sitä lohtua ja turvaa mitä sillä hetkellä tarvitset.

Vierailija
35/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi se Jumala/Jesse mikälie vaivautua vaikka sinne Aleppoon lopettamaan sotaa ja suojelemaan viattomia lapsia pommituksilta eikä keskittyä vilkuttamaan sun ilmalämpöpumpun merkkivaloja. Jotenkin pitäisi musta osata kuitenkin priorisoida, jos niin suuri mahti väittää olevansa. Helpollahan sitä valoja vilkuttamalla pääsee, kun oikeat haasteet on muualla.

Vierailija
36/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö banaani riitä perusteluksi?

Vierailija
37/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä pumpussa palaa aina vihreä valo. Mutta ei se koskaan vilku, eikä muutu. Paitsi eilis yönä. En väitä mitään, olen vain hämilläni. Ja se oli merkki, jota pyysin. Onko muita vastaavan kokeneita? Ja kiitos kaikille ihanista vastauksista 💚 Ap

Mistä päättelet vilkkuvan valon olevan merkki?

Jos tuollainen jumala on, kyllä se pystyy viestimään hieman paremmin kuin lediä vilkuttamalla.

Vierailija
38/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin saada merkin jonkinlaisena valoilmiönä. Joskus olen jutellut ihmiselle, jolle ilmestyi enkelhahmo. Minä en ole kukaan ketään tuomitsemaan, mutta epäilin tämän olevan yritys saada minut kiinnostumaan uskon asioista. Enkä sitä miettinyt sen kummemmin. Nyt mietityttää kovasti öinen kokemukseni. Voiko alitajunta /mielikuvitus saada noin varmasti kokemani valo ilmentymän aikaan? Ja jos niin miksi se tapahtui juuri silloin kun pyysin? Sainko kutsun? Ohjautuuko elämäni "omalla painollaan" oikeaan suuntaan, mikäli tämä oli merkki minulle?

39/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä pumpussa palaa aina vihreä valo. Mutta ei se koskaan vilku, eikä muutu. Paitsi eilis yönä. En väitä mitään, olen vain hämilläni. Ja se oli merkki, jota pyysin. Onko muita vastaavan kokeneita? Ja kiitos kaikille ihanista vastauksista 💚 Ap

Viime yönä oli koko maassa sen verran kylmää, että ilmalämpöpumpun ulkoyksikkö on joutunut sulattelemaan itseään silloin tällöin. Kun pumppu sulattaa, sisäyksikön valo vilkkuu.

Ensi yönä on myös kylmä. Pyydäpä semmoista merkkiä, että jumala on olemassa ja Raamattu totta, jos valo ei vilku. :)

Perus. :D

Vierailija
40/62 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin Jumalalta merkiksi sitä, että eräs tietty mies lähettäisi minulle viestiä. Kohta puhelin piippasi, mutta sen sijaan sain viestin DNA:lta, että minulle on saapunut uusi lasku sähköpostiin. Oliko tämä vittuilua Jumalalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi