Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset miehet baarissa?

Vierailija
04.10.2016 |

Mä olin pitkästä aikaa viihteellä viime perjantaina ja yllätyin siitä, miten paljon on naisporukoita jotka bilettää ja paaaljon yksinäisiä miehiä. Yökerho oli K22 ja itsekseen kiertelevien miesten määrä pisti silmään. Naiset taas liikkuivat koko ajan oikeastaan isoissa nauravissa ryhmissä.
Mistä tämä johtuu, en ole aiemmin nähnyt näin poikkeuksellisen paljon yksinäisiä miehiä? Juttelin parin miehen kanssa,ja olivat nämä ainakin naista hakemassa sieltä, mutta itse kun olen naimisissa, jäi jutteluasteelle kaikki.
Pitäisikö tästä huolestua yksinäisten miesten puolesta? Kun itse n.10v sitten kävin yöelämässä useammin, oli miesporukoita paljon jotka sitten yhtä lailla tanssivat ja pitivät hauskaa. Nyt oli vaan muutama miesporukka ja kymmenittäin naisryhmiä. :/
ps. vinkki miehille, jos etsitte jotain muuta kuin yhden illan huvia,yökerho ei ole oikea paikka tavata vapaita naisia.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin yksi ilta lähestyä ikäisen näköisiäni naisia yökerhossa (20v), kävin läpi ainakin 20 naista yön aikana, suurin osa vetääntyivät pois kun tulin siihen tanssimaan ja taisi olla yksi nainen jonka kanssa pääsin tanssimaan aamuyöllä, silloin naiset tunnetusti ovat tyrkyllä. Välillä tuntuu että baareissa on ihan turha käydä kun masentaa jatkuva torjumiseksi tuleminen.

Siinä on taas yksi näitä miesten kuuluisia aloitteita. Menit siihen viereen tanssimaan. Just joo. Tiedätkö mitä miehet tekisivät tällä palstalla, jos nainen sanoisi tehneensä aloitteen menemällä tanssimaan lähelle? Repisivät tuon naisen kappaleiksi. Nainen haukuttaisiin lyttyyn, kun tekee tuollaisen "aloitteen" mitä ei kukaan aloitteeksi tunnista.

Vierailija
62/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miesporukat menevät mieluummin jonkun mökille, kotiin,  saunailtaan tai laivalle dokaamaan eikä baariin. Lisäksi miesporukat tapaavat usein yhteisen tekemisen parissa. Baarissa ei oikein voi tehdä muuta kuin jutella ja juoda. Mukavampi ilta tiedossa, jos on juomisen lisäksi syömistä, saunomista, jääkiekko-ottelun katsomista telkkarista, pelaamista tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö sä ap tosissasi, että baareissa tanssimassa käyvät naiset eivät etsi parisuhdetta? :D Tai siis että kukaan heistä ei etsi? Mihin vittuun perustat tämän väitteen?

Kyseiset asiathan eivät korreloi keskenään mitenkään, kuten ei myöskään meikin määrä tai hiustenpidennysten hinta. Jotkut etsivät panoa, jotkut suhdetta, jotkut kaveria ja jotkut eivät mitään. Ihan pimeä ajatus ettei baarista voi löytää seuraa tositarkoituksella. Kaikki lähimmät naispuoliset ystäväni ovat löytäneet nykyiset avopuolisonsa yökerhoista.

Ahdistava ajattelumaailma jos tälläytynyt ja hauskaa pitävä nainen on automaattisesti kevytkenkäinen.

Vierailija
64/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät voi vaan alkaa juttelemaan baarissa niitä näitä. Jossakin vaiheessa osuu kohdalle joku jonka kanssa juttu alkaa luistamaan ja kemiat kohtaa.

Näin tein useiden vuosien ajan. Avoimesti ja iloisesti lähestyin kiinnostavan oloisia miehiä. Mutta eipä miehille kelpaa kuin ne kauneimmat ja pitkäsäärisimmät. Hoikka tavisnainen on ilmaa vain.

Kyllästyttää kuulla tuota "naiset nirsoilee" kun miehet tässä niitä nirsoja on.

-ikisinkku 30v

Niin ja lähestymäsi miehetkö olivat niitä omantasoisia? Vähän epäilen :D Ei tietenkään itsevarmat miehet joilla on elämä kunnossa, huoli naista joka ei miellytä silmää. Löydät baarista myös paljon miehiä, joilla ei ole ollut naisseuraa esim. viiteen vuoteen. Voin miehenä tämän sanoa, että hyvin harva heistä nirsoilee jos kerrankin löytyy nainen, joka on hänestä kiinnostunut.

Vierailija
65/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut surusta ja tunteista, siksi laitan tänne muutamia kommentteja psykiatriasta, jotka sensuuri on muualla, lähinnä Iltalehdessä on hävittänyt. 

Kommentti Ilta Sanomien sivulle kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä:

Psykiatria edustaa vääryyttä, sillä tutkiessaan ja diagnoosia tehdessään psykiatri lisää tai vähentää tutkittavan painoa.

Hän käyttää VÄÄRÄÄ VAAKAA, ja MUUTTUVIA PUNNUKSIA.

Se tulee esille siten että, punnittava ILAHTUU kun psykiatri toteaa hänet "terveeksi" ja kelvolliseksi kaikkeen tai kun punnittava tulee SURULLISEKSI, kun psykiatri toteaa hänet KELVOTTOMAKSI.

Kyseessä on näennäistiede, jossa ns. tiede, vaikuttaa omaan tulemaansa. Se toimii samoin kuin kehäpäätelmät.

JA ON PAHAN PALVELUKSESSA

Parempi olisi kun noudattaisi seuraavaa: "en ole lisännyt vaa´ an painoihin", "en ole painanut vaa´an osoitinta" Näin pysyisi tiede tieteenä.

Opin kukkaset (psykiatrian) todella pahdollistavat sen, että diagnoosi aiheuttaa oireita, jotka diagnosoidaan uudelleen. Tyypillistä. ja myös sen että diagnoosi aiheuttaa pysyviä oireita, koska diagnoosi on määritelty pysyväksi. Tyypillistä tämäkin.

Kaikkiaan psykiatriassa on erittäin paljon, ja vahvoja uskonnon piirteitä, ikävä kyllä tuhoavan uskonnon.

pakana----

Vierailija
66/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin yksi ilta lähestyä ikäisen näköisiäni naisia yökerhossa (20v), kävin läpi ainakin 20 naista yön aikana, suurin osa vetääntyivät pois kun tulin siihen tanssimaan ja taisi olla yksi nainen jonka kanssa pääsin tanssimaan aamuyöllä, silloin naiset tunnetusti ovat tyrkyllä. Välillä tuntuu että baareissa on ihan turha käydä kun masentaa jatkuva torjumiseksi tuleminen.

Siinä on taas yksi näitä miesten kuuluisia aloitteita. Menit siihen viereen tanssimaan. Just joo. Tiedätkö mitä miehet tekisivät tällä palstalla, jos nainen sanoisi tehneensä aloitteen menemällä tanssimaan lähelle? Repisivät tuon naisen kappaleiksi. Nainen haukuttaisiin lyttyyn, kun tekee tuollaisen "aloitteen" mitä ei kukaan aloitteeksi tunnista.

Minä olen mies ja en kyllä pidä tuota minkäänlaisena aloitteena. Täytyy olla joko fyysinen kosketus tai sanoa jotain, muuten pidät itsesi tilanteessa jossa lähinnä säästelet itseäsi pakkien tuomalta mielipahalta, mutta voit esittää että "kyllä minä aloitteita tein".

Mutta pidän kyllä aniharvinaisena, että mies tarkoittaa aloitteella jotain muuta kuin sitä, että menee juttelemaan tai tekee aloitteen tanssimiseen esim. ottamalla kädestä. Vai onko sulla esimerkkejä?

Vierailija
67/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osiris kirjoitti:

Täällä on ollut surusta ja tunteista, siksi laitan tänne muutamia kommentteja psykiatriasta, jotka sensuuri on muualla, lähinnä Iltalehdessä on hävittänyt. 

Kommentti Ilta Sanomien sivulle kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä:

Psykiatria edustaa vääryyttä, sillä tutkiessaan ja diagnoosia tehdessään psykiatri lisää tai vähentää tutkittavan painoa.

Hän käyttää VÄÄRÄÄ VAAKAA, ja MUUTTUVIA PUNNUKSIA.

Se tulee esille siten että, punnittava ILAHTUU kun psykiatri toteaa hänet "terveeksi" ja kelvolliseksi kaikkeen tai kun punnittava tulee SURULLISEKSI, kun psykiatri toteaa hänet KELVOTTOMAKSI.

Kyseessä on näennäistiede, jossa ns. tiede, vaikuttaa omaan tulemaansa. Se toimii samoin kuin kehäpäätelmät.

JA ON PAHAN PALVELUKSESSA

Parempi olisi kun noudattaisi seuraavaa: "en ole lisännyt vaa´ an painoihin", "en ole painanut vaa´an osoitinta" Näin pysyisi tiede tieteenä.

Opin kukkaset (psykiatrian) todella pahdollistavat sen, että diagnoosi aiheuttaa oireita, jotka diagnosoidaan uudelleen. Tyypillistä. ja myös sen että diagnoosi aiheuttaa pysyviä oireita, koska diagnoosi on määritelty pysyväksi. Tyypillistä tämäkin.

Kaikkiaan psykiatriassa on erittäin paljon, ja vahvoja uskonnon piirteitä, ikävä kyllä tuhoavan uskonnon.

pakana----

No te skientologit vasta ihmiset pistättekin sekaisin. Vai minkä sekopääkultin edustaja sinä olet?

Vierailija
68/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarinpojat etsimässä emäntää.

Ihan tarpeetonta ilkeilyä tämä, minulle tuli ainakin ehkä jopa vähän surullinen olo näkemästäni. Ei kenenkään pitäisi jäädä yksin, jos ei halua olla.

ap

Miehet eivät kuitenkaan pelkällä olemassaolollaan ole oikeutettuja  saamaan naista itselleen, muista se.

Naiset ovat, joten miksei miehet?

Selitä tyhmälle, miten naiset ovat pelkällä olemassaolollaan oikeutettuja saamaan miehen itselleen. Kuka sen oikeuden on heille antanut? Keneltä miestä voi vaatia, jos sitä ei kohtuullisessa ajassa saa, vaikka siihen on oikeutettu? Jumalalta?

Vierailija
69/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen yökerhoista yleensä lypsykonetta!

Vierailija
70/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät voi vaan alkaa juttelemaan baarissa niitä näitä. Jossakin vaiheessa osuu kohdalle joku jonka kanssa juttu alkaa luistamaan ja kemiat kohtaa.

Näin tein useiden vuosien ajan. Avoimesti ja iloisesti lähestyin kiinnostavan oloisia miehiä. Mutta eipä miehille kelpaa kuin ne kauneimmat ja pitkäsäärisimmät. Hoikka tavisnainen on ilmaa vain.

-ikisinkku 30v

Niin ja lähestymäsi miehetkö olivat niitä omantasoisia? Vähän epäilen :D Ei tietenkään itsevarmat miehet joilla on elämä kunnossa, huoli naista joka ei miellytä silmää. Löydät baarista myös paljon miehiä, joilla ei ole ollut naisseuraa esim. viiteen vuoteen. Voin miehenä tämän sanoa, että hyvin harva heistä nirsoilee jos kerrankin löytyy nainen, joka on hänestä kiinnostunut.

Kuten jo sanoin, lähestyin vain niitä hiljaisen oloisia jotka minua kiinnostivat. En välittänyt pukeutumisesta, silmälaseista, varakkuudesta, kaljuuntumisesta, vaan siitä "jostakin" joka omaan silmään iski. Pistävästi hieltä haisevia tai huomattavan ylipainoisia en lähestynyt.

Itse olen aina puhdas, hiukset siististi, siistit vaatteet, bmi 19 ja koulutus löytyy. Mielestäni ei ole liikaa jos odotan mieheltä hyvää hygieniaa ja normaalipainoa.

Mutta viesti on käynyt selväksi. En kelpaa, enää en yritä ja vietän loppuelämäni katkerana vanhanapiikana.

Vierailija
71/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku 30v

Kuten jo sanoin, lähestyin vain niitä hiljaisen oloisia jotka minua kiinnostivat. En välittänyt pukeutumisesta, silmälaseista, varakkuudesta, kaljuuntumisesta, vaan siitä "jostakin" joka omaan silmään iski. Pistävästi hieltä haisevia tai huomattavan ylipainoisia en lähestynyt.

Itse olen aina puhdas, hiukset siististi, siistit vaatteet, bmi 19 ja koulutus löytyy. Mielestäni ei ole liikaa jos odotan mieheltä hyvää hygieniaa ja normaalipainoa.

Mutta viesti on käynyt selväksi. En kelpaa, enää en yritä ja vietän loppuelämäni katkerana vanhanapiikana.

Et ole nettiä kokeillut? Itse en viihdy baareissa, joten epätoivoisesti yritän tutustua naisiin netissä.

Vierailija
72/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät reteämmin yksin, koska miehille on TURVALLISEMPAA mennä yksin. Yksin menevä nainen saa pelätä vähintäänkin epämiellyttävää lähentelyä (ja ei, epämiellyttävä lähentely ei ole sama kuin ruma/lyhyt/köyhä mies tulee juttelemaan, vaan että joku käy saman tien iholle, koska "se perse nyt vaan oli näkökentässä", tai tulee naamalle ehdottamaan seksiä tai kertomaan varustuksestaan). Pahimmassa tapauksessa yksinäinen nainen saa tietysti pelätä paljon pahempaa kuin pelkkää lähentelyä. Miehet monesti nauravat, kuinka etenkin nuoret naiset tarvitsevat kavereita ympärilleen jopa vessaan menoon, mutta oikeasti se tuo turvaa, kun ei ole yksi eikä kaksi kertaa maailman sivu, kun yksinäinen nainen on raiskattu/huumattu/pahoinpidelty juuri siellä vessassa.

Sitten miesnäkökulmaa: eihän kavereiden kanssa voi lähteä viihteelle, johan sitä kaikki mimmit luulee, että nämä miehet ovat homoja keskenään. Oikeasti vain toiset miehet ajattelevat näin, mutta stereotypian vaara on liian suuri. Surullisempi mahdollisuus tietenkin olisi, että näillä miehillä ei ole ystäviä, mutta oikeasti moni mies taitaa vain nähdä mukana olevan kaverin enemmänkin nolona pakkien todistajana kuin lohduttajana, jos asiat eivät mene putkeen, joten näitä reissuja ei tehdä kaveriporukalla.

Isoin ero on kuitenkin yleensä se, että miehet tulevat näihin paikkoihin etsimään naisia, ja naiset tulevat nauttimaan illasta.

Mitä sitten jos joku mies tulee ehdottamaan seksiä? Tuomitsetko naiset jotka ehdottavat miehille suoraan seksiä? Ja väitän kyllä, että miehet tuntevat enemmän paineita siitä yksin baariin menemisestä ja oudoksi leimautumisesta kuin siitä että joku pitäisi homona. Jotenkin täysin mieletön ajatus! Inttiporukka ei menisi muka baariin koska "ne varmaan luulee meitä homoiksi"? Itse asiassa, varmasti suurempi riski leimautua homoksi on mennä yksin baariin. Usein yöelämässä näkee yksinäisiä homoja jotka etsivät seuraa bi/kaappihomomiehistä. Iso miesporukka antaa pikemminkin turvaa siltä, että porukka tulisi uhoamaan, joku pitäisi outona tai että kukaan tulisi homottelemaan.

Vierailija
73/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys tämän ketjun aloitteen tehneille naisille.

Ja siis tarkennuksena: aloite = menet juttelemaan, nappaat kiinni, tms.

Millaisille miehille teette aloitteita?

Minä en ole juuri koskaan nähnyt naisen tekevän aloitetta oman tasoiselleen miehelle. Jos nainen tekee aloitteen, kohde on aina joku reippaasti tasokkaampi. Yleensä joukon sosiaalisesti taitava alfa, pitkä komistus tai vähintäänkin miehekäs nallekarhu. Vaikka nainen itse olisi ylipainoinen seinäruusu, hän ei tee aloitetta oman tasoiselleen miehelle...eli pienelle, hintelälle, ujolle, jne.

* ja kyllä, nimen omaan näin päin. Ylipainoisen nainen ei vastaa ylipainoista miestä sen enempää kuin pieni ja siro mies vastaisi pientä ja siroa naista.

Vierailija
74/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku 30v

No jo tuo vaatimus normaalipainosta kertoo siitä, että sähän nirsoilet. Jos ne ylipainoiset miehet onkin ulkonäköasteikolla samalla tasolla sun kanssa? Näin kaiketi on, koska ne sun lähestymät miehet ei ole olleet sinusta kiinnostuneita edes pelkkänä seksiseurana. Tai ehkä sun tasoa ovat sosiaalisesti lahjattomat jäykät ja ei kovin seuralliset miehet"? Miehet joilla on heikko itsetunto ja punastelevat välillä? Mulla on tällainen sukulaismies ja hänellä on vaimo joka on hyvin itsevarma ulospäinsuuntautunut. Kaikki ei voi saada erityisen korkeatasoisia kumppaneita. Mutta se on varma, että kumppania ei saa, jos tavoittelee jotain kauhean ihmeellistä kun oma taso ei ole mitään kovinkaan ihmeellsitä.

Vierailija
75/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku 30v

"Se Jokin" ei kerro mitään.

Oliko lähestymilläsi miehillä jotain yhteistä? Kuten:

- pituus

- hartioiden leveys

- leuan jykevyys

Sitten tulee kasvojen malli, silmien intensiivisyys, jne.

Ulkonäöllisesti ylintä tasoa on pitkä ja raamikas mies, seuraavaksi ylintä nallekarhumainen mies, sitten tulevat reippaasti ylipainoiset ja pienet/hintelät. Jälkimmäiset ovat normaalipainoisia, ja yleensä miehiä joita naiset eivät halua.

Vierailija
76/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin pitkästä aikaa viihteellä viime perjantaina ja yllätyin siitä, miten paljon on naisporukoita jotka bilettää ja paaaljon yksinäisiä miehiä. Yökerho oli K22 ja itsekseen kiertelevien miesten määrä pisti silmään. Naiset taas liikkuivat koko ajan oikeastaan isoissa nauravissa ryhmissä.

Mistä tämä johtuu, en ole aiemmin nähnyt näin poikkeuksellisen paljon yksinäisiä miehiä? Juttelin parin miehen kanssa,ja olivat nämä ainakin naista hakemassa sieltä, mutta itse kun olen naimisissa, jäi jutteluasteelle kaikki.

Pitäisikö tästä huolestua yksinäisten miesten puolesta? Kun itse n.10v sitten kävin yöelämässä useammin, oli miesporukoita paljon jotka sitten yhtä lailla tanssivat ja pitivät hauskaa. Nyt oli vaan muutama miesporukka ja kymmenittäin naisryhmiä. :/

ps. vinkki miehille, jos etsitte jotain muuta kuin yhden illan huvia,yökerho ei ole oikea paikka tavata vapaita naisia.

Hehh suurinosa miehistä on nykyään yksinäisiä kiitos naisten sairaiden vaatimusten. Saattasit pärähtää itkuun jos sut vietäs kierrokselle missä revitään sorkkaraudalla asuntojen ovia auki, sieltä paljastuu yksinäisiä miehiä lähes joka yksiössä, joissakin maataan lattialla sikiö asennossa, toisessa viritellään narua kattokruunuun, kolmannes työnnetään mäntää pohjaan vessanpöntön päällä, neljännessä imaistaan viinaputeli ykkösellä huiviin.. Kiitos vahvat itsetietoiset naiset, kiitos paljon.

Vierailija
77/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku 30v

No jo tuo vaatimus normaalipainosta kertoo siitä, että sähän nirsoilet. Jos ne ylipainoiset miehet onkin ulkonäköasteikolla samalla tasolla sun kanssa? Näin kaiketi on, koska ne sun lähestymät miehet ei ole olleet sinusta kiinnostuneita edes pelkkänä seksiseurana. Tai ehkä sun tasoa ovat sosiaalisesti lahjattomat jäykät ja ei kovin seuralliset miehet"? Miehet joilla on heikko itsetunto ja punastelevat välillä? Mulla on tällainen sukulaismies ja hänellä on vaimo joka on hyvin itsevarma ulospäinsuuntautunut. Kaikki ei voi saada erityisen korkeatasoisia kumppaneita. Mutta se on varma, että kumppania ei saa, jos tavoittelee jotain kauhean ihmeellistä kun oma taso ei ole mitään kovinkaan ihmeellsitä.

Tismalleen.

Rationalisointihamsteri toimii siten että nainen haluaa joko samanlaisen tai erilaisen riippuen siitä kumpi vaihtoehto tuo hänelle raamikkaan, menestyvän ja sosiaalisesti taitavan miehen.

Rotevalle, koulutetulle ja menestyneelle naiselle sopii raamikas, koulutettu ja menestynyt mies...samanlaiset kun leikkivät parhaiten yhdessä.

Mutta kappas vain kun se sama mies sopii myös sirolle ja kauniille hoitajalle, vastakohdat kun täydentävät toisiaan.

Kun minä olin 21v pieni ja siro opiskelijapoika, arvatkaapa oliko minun tasollinen vastineeni 21v pieni ja siro opiskelijatyttö? :D

Edellinen kirjoittaja selkeästi yrittää itseään tasokkaampia.

Vierailija
78/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Minä en ole juuri koskaan nähnyt naisen tekevän aloitetta oman tasoiselleen miehelle. Jos nainen tekee aloitteen, kohde on aina joku reippaasti tasokkaampi. Yleensä joukon sosiaalisesti taitava alfa, pitkä komistus tai vähintäänkin miehekäs nallekarhu. Vaikka nainen itse olisi ylipainoinen seinäruusu, hän ei tee aloitetta oman tasoiselleen miehelle...eli pienelle, hintelälle, ujolle, jne.

* ja kyllä, nimen omaan näin päin. Ylipainoisen nainen ei vastaa ylipainoista miestä sen enempää kuin pieni ja siro mies vastaisi pientä ja siroa naista.

Mielestäni ylipainoiset miehet ja naiset ovat vastaavia. Molemmat haluttavuudessa pohjimmaisena. Se on totta, että pieni ja siro nainen on ma-tasoltaan paras mahdollinen, kun taas pieni ja siro mies ei ole. Sekin on kuitenkin parempi kuin ylipainoinen mies.

Vierailija
79/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Mielestäni ylipainoiset miehet ja naiset ovat vastaavia. Molemmat haluttavuudessa pohjimmaisena. Se on totta, että pieni ja siro nainen on ma-tasoltaan paras mahdollinen, kun taas pieni ja siro mies ei ole. Sekin on kuitenkin parempi kuin ylipainoinen mies.

Nääh... sairaalloisen ylipainoinen nainen on samalla tasolla äitinsä luona asuvan, äidin ostamiin vaatteisiin pukeutuvan äärimmäisen epävarman ja punastelevan miehen kanssa.

Vierailija
80/109 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan sorrettu ihmisryhmä on yksinäiset miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä