Yksinäiset miehet baarissa?
Mä olin pitkästä aikaa viihteellä viime perjantaina ja yllätyin siitä, miten paljon on naisporukoita jotka bilettää ja paaaljon yksinäisiä miehiä. Yökerho oli K22 ja itsekseen kiertelevien miesten määrä pisti silmään. Naiset taas liikkuivat koko ajan oikeastaan isoissa nauravissa ryhmissä.
Mistä tämä johtuu, en ole aiemmin nähnyt näin poikkeuksellisen paljon yksinäisiä miehiä? Juttelin parin miehen kanssa,ja olivat nämä ainakin naista hakemassa sieltä, mutta itse kun olen naimisissa, jäi jutteluasteelle kaikki.
Pitäisikö tästä huolestua yksinäisten miesten puolesta? Kun itse n.10v sitten kävin yöelämässä useammin, oli miesporukoita paljon jotka sitten yhtä lailla tanssivat ja pitivät hauskaa. Nyt oli vaan muutama miesporukka ja kymmenittäin naisryhmiä. :/
ps. vinkki miehille, jos etsitte jotain muuta kuin yhden illan huvia,yökerho ei ole oikea paikka tavata vapaita naisia.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi perustaa baari, jonne saa mennä vain yksin ja jokaisen on tehtävä vähintään kolme keskustelualotetta illassa.
Speed datingissa on tuontapainen idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää se, että miehet uhoavat tekevänsä aloitteita VAAALTAVIA määriä. Siis joka ukko tehtailee aloitteita ihan liukuhihnalta. Tekevät aloitteen vähintään viidelle naiselle jo kun kävelevät parkkipaikalta töihin. Puhumattakaan yökerhoista. Siellä niitä aloitteita vasta tehtaillaan, voi pojat! Kun yksikään nainen ei tee aloitetta, niin miehet sitten tekevät oikein urakalla, väsymättä ja tauotta.
Omituista, että kaikki kokemukseni baareista ja yökerhoista lähes 15 vuoden ajalta osoittavat, että miehet toimivat juuri aloittajan kuvaamalla tavalla. Kyräilevät naisia, yksin tai porukalla, mutta kukaan ei lähesty. En laske siis sitä, että otetaaan känni ja kouritaan naisia tanssilattialla. Siellä vain murjotetaan. Ja saa murjottaa, ei siinä mitään. Mutta on ihan hullua uhota, että miehet tekevät hirveästi aloitteita kun oikeasti eivät saa mitään aikaan.
Minun kokemukseni on tämä... argh!
Ööh... on niin kryptinen kommentti, että ei mitään hajua oletko samaa vai eri mieltä ja kenen kanssa. Oletan että yläpeukutit itseäsi? Muut eivät voi tietää mitä tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehet enää baareissa pokailekkaan.
Nykynaisten vaatimukset miehille on ristiriitaisia, että miehet ei oikeen enää tiedä mitä heidän tulisi tehdä.
Ikisinkku 30v. voitaisiiko nyt ihan vaan puhua asioista näin päin, eikä joka keskustelua käänneetä siihen, entä miehet sitten, he vasta sikoja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Olispa jossain baari, jonne vois mennä yksin ihan vaan juttelemaan niitä näitä eikä iskumielessä. Sellainen olohuone.
Noita on jokainen oluthuone esim. William k jne. Niissä saa juoda rauhassa.
Silloin milloin harvakseltaan käyn baareissa, käyn usein yksin. Mulla on emäntä kotona enkä ole muuta vailla, miten minun tulisi baarissa toimia?
T. 36v
Sietää miehet jäädäkin yksinäisiksi kun on niin harhaiset kuvitelmat mitä naisiin tulee... Porukalla pokataan vain niitä muutamaa ja vaatimattomamman näköisiä naisia ei edes vilkaista.
Nimimerkillä: tein aloitteen ja sain vastaukseksi "painu vittuun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena voin kertoa sen, että haluan käydä baarissa yksin. En jaksa sitä käsikynkkää vessaan, käsikynkkää baaritiskille, käsikynkkää tanssimaan, käsikynkkää katsotaan miehiä.....yksin saa enemmän aikaan. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Mitä sinä sitten teet, jos ei löydy sopivaa juttuseuraa? Istut yksin ja juot? Tanssit yksin? Minulle tuo olisi todella vaikeaa. En osaa edes käydä yksin syömässä saati sitten istua tuntitolkulla jossain pöydässä juoman kanssa.
Sopivaa? Minä voin jutella vaikka Jukka 60v kanssa. En ole hakemassa sänkyseuraa, vaan ihan oikeita ihmisiä ja keskusteluja. Voi olla myös yksin, syödä yksin. Minulle ei tule yksinolosta paniikkia. Etuna on, että käyn ulkona Helsingissä, jonka baarista löytyy juttuseuraa, jos haluaa.
No sopivalla tarkoitan sitä, ettei ole liian kännissä tai muuten vain äärettömän vastenmielinen tai että on ylipäätään aikaa ja kiinnostusta jutella minun kanssani. Minä en ainakaan osaa noin vain mennä keskeyttämään joidenkin keskustelua ja ängetä pöytään, jossa ei ole yhtään istumapaikkaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Sietää miehet jäädäkin yksinäisiksi kun on niin harhaiset kuvitelmat mitä naisiin tulee... Porukalla pokataan vain niitä muutamaa ja vaatimattomamman näköisiä naisia ei edes vilkaista.
Laihduta, saat sitten huomiota enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän niillä vaatimattoman näköisillä naisilla sitä kysyntää taitaa olla. Kauniita pidetään ylpeinä, eikä heitä "uskalleta" lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, saat sitten huomiota enemmän kuin tarpeeksi.
Mittani ovat 164/52 ja treenaan säännöllisesti. Enpä usko että anorektikkona on yhtään enemmän vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena voin kertoa sen, että haluan käydä baarissa yksin. En jaksa sitä käsikynkkää vessaan, käsikynkkää baaritiskille, käsikynkkää tanssimaan, käsikynkkää katsotaan miehiä.....yksin saa enemmän aikaan. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Mitä sinä sitten teet, jos ei löydy sopivaa juttuseuraa? Istut yksin ja juot? Tanssit yksin? Minulle tuo olisi todella vaikeaa. En osaa edes käydä yksin syömässä saati sitten istua tuntitolkulla jossain pöydässä juoman kanssa.
Sopivaa? Minä voin jutella vaikka Jukka 60v kanssa. En ole hakemassa sänkyseuraa, vaan ihan oikeita ihmisiä ja keskusteluja. Voi olla myös yksin, syödä yksin. Minulle ei tule yksinolosta paniikkia. Etuna on, että käyn ulkona Helsingissä, jonka baarista löytyy juttuseuraa, jos haluaa.
No sopivalla tarkoitan sitä, ettei ole liian kännissä tai muuten vain äärettömän vastenmielinen tai että on ylipäätään aikaa ja kiinnostusta jutella minun kanssani. Minä en ainakaan osaa noin vain mennä keskeyttämään joidenkin keskustelua ja ängetä pöytään, jossa ei ole yhtään istumapaikkaa tms.
Millainen on äärettömön vastenmielinen ihminen? Jos se on kännissä tänään niin hän ei ole sitä auttamatta huomenna niin känninenkin voi olla ihan tutustumisen arvoinen.
Ei tässä kukaan mihinkään täyteen pöytään ole änkemässä keskusteluja keskeyttämään tai kenenkään tanssiringin keskelle. Mahdollisuuksia aloittaa keskusteluja on satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräkammarinpojat etsimässä emäntää.
Ihan tarpeetonta ilkeilyä tämä, minulle tuli ainakin ehkä jopa vähän surullinen olo näkemästäni. Ei kenenkään pitäisi jäädä yksin, jos ei halua olla.
ap
Miehet eivät kuitenkaan pelkällä olemassaolollaan ole oikeutettuja saamaan naista itselleen, muista se.
Naiset ovat, joten miksei miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on äärettömön vastenmielinen ihminen? Jos se on kännissä tänään niin hän ei ole sitä auttamatta huomenna niin känninenkin voi olla ihan tutustumisen arvoinen.
Ei tässä kukaan mihinkään täyteen pöytään ole änkemässä keskusteluja keskeyttämään tai kenenkään tanssiringin keskelle. Mahdollisuuksia aloittaa keskusteluja on satoja.
Tuossahan vain täsmensin, mitä tarkoitan, ettei löydy sopivaa juttuseuraa. En minä nyt tarkoittanutkaan, ettei niitä koko illan aikana löytyisi, vaan siten, että siinä yksin pyöriessä tulee varmasti niitä tilanteita, että joutuu oleman yksinkin, kun ei viitsi ängetä siihen täyteen pöytään tai mennä herättelemään sitä pöytään kuolaavaa tyyppiä. Siis ettei vain näköpiirissä ole ketään sellaista yksikseen möllöttävää, jolle voisi noin vain mennä juttelemaan.
Ja millainen on äärettömän vastenmielinen ihminen, kysytkö tätä tosissasi? Esim sellainen, jonka silmät seisoo päässä ja näyttää aggressiiviselta, kuola valuu poskelta ja paitaan on jo tullut oksennustahroja, haastaa riitaa, puristelee perseitä jne. Tokihan tällaiset ovat sinulle varmaan todella mielenkiintoisia tuttavuuksia, kun olet noin ulospäinsuuntautunut ihminen, mutta minä en kyllä tällaisten ihmisten seurasta nauttisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kommentoi kerran joku portsarin kaveri, että portsarin mukaan miehet tulevat baariin kännäämään ja naiset tanssimaan. Harvemmin lähdetään jonkun kanssa kotiin. Yksinäiset miehet voivat olla siellä myös vain vetämässä naamat, mutta eivät he kai sitä sano, jos nätti nainen tulee kysymään.
Kyllä sinne kuitenkin jollain alaotsikolla tullaan, koska kotona tuo on jotain 4 kertaa halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kommentoi kerran joku portsarin kaveri, että portsarin mukaan miehet tulevat baariin kännäämään ja naiset tanssimaan. Harvemmin lähdetään jonkun kanssa kotiin. Yksinäiset miehet voivat olla siellä myös vain vetämässä naamat, mutta eivät he kai sitä sano, jos nätti nainen tulee kysymään.
Luulin, että tämä on itsestäänselvyys, mutta ainakin AV:lla monet tuntuvat luulevan, että baareihin mennään enssijaisesti hakemaan seuraa. Tällainen harhaluulo kertoo minusta siitä, että mammat eivät itse juuri baareissa käy.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää se, että miehet uhoavat tekevänsä aloitteita VAAALTAVIA määriä. Siis joka ukko tehtailee aloitteita ihan liukuhihnalta. Tekevät aloitteen vähintään viidelle naiselle jo kun kävelevät parkkipaikalta töihin. Puhumattakaan yökerhoista. Siellä niitä aloitteita vasta tehtaillaan, voi pojat! Kun yksikään nainen ei tee aloitetta, niin miehet sitten tekevät oikein urakalla, väsymättä ja tauotta.
Omituista, että kaikki kokemukseni baareista ja yökerhoista lähes 15 vuoden ajalta osoittavat, että miehet toimivat juuri aloittajan kuvaamalla tavalla. Kyräilevät naisia, yksin tai porukalla, mutta kukaan ei lähesty. En laske siis sitä, että otetaaan känni ja kouritaan naisia tanssilattialla. Siellä vain murjotetaan. Ja saa murjottaa, ei siinä mitään. Mutta on ihan hullua uhota, että miehet tekevät hirveästi aloitteita kun oikeasti eivät saa mitään aikaan.
Minkä takia melkein kaikki sitten seurustelevat ja irtopanevat elämänsä aikana? Eivät ainakaan naisten aloitteellisuuden vuoksi, se on aivan varmaa.
Kokeilin yksi ilta lähestyä ikäisen näköisiäni naisia yökerhossa (20v), kävin läpi ainakin 20 naista yön aikana, suurin osa vetääntyivät pois kun tulin siihen tanssimaan ja taisi olla yksi nainen jonka kanssa pääsin tanssimaan aamuyöllä, silloin naiset tunnetusti ovat tyrkyllä. Välillä tuntuu että baareissa on ihan turha käydä kun masentaa jatkuva torjumiseksi tuleminen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin yksi ilta lähestyä ikäisen näköisiäni naisia yökerhossa (20v), kävin läpi ainakin 20 naista yön aikana, suurin osa vetääntyivät pois kun tulin siihen tanssimaan ja taisi olla yksi nainen jonka kanssa pääsin tanssimaan aamuyöllä, silloin naiset tunnetusti ovat tyrkyllä. Välillä tuntuu että baareissa on ihan turha käydä kun masentaa jatkuva torjumiseksi tuleminen.
Tuosta syystä en itse käy siellä enää. Rupesin harrastamaan vanhan auton entisöintiä, niin ei ole vapaa-ajan käytölle ongelmia.
m32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia melkein kaikki sitten seurustelevat ja irtopanevat elämänsä aikana? Eivät ainakaan naisten aloitteellisuuden vuoksi, se on aivan varmaa.
No ei kyllä miestenkään, se on varmaa.