Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viestit ilmestyivät puhelimeen

Vierailija
04.10.2016 |

Vaihdoin 6-7 vkoa sitten puhelinta sekä uuden simkortin, sama liittymä ym. Varmuuskopiosta ja vanhasta luurista ilmestyi suppea osa tekstareista. Olin jo murheissaan, että ihania viestejä ja kuvia hävisi paljon. Nyt sitten 7 viikon jälkeen kaikki on ilmaantunut ilman toimenpiteitä uuteen luuriin, mikä oli tietty kiva yllätys. Mistä ne oikein tupsahtivat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain varmuuskopiosta, eli näistä pilvipalveluista mitä älyluureihin on tarjolla, se siis tallentaa puhelimesi sisällön ja asetukset, jotta saat juuri kaikki yhteystietosi ja viestisi takaisin, jos joudut vaikkapa huollattamaan puhelimesi ja se palaa tehdasetuksilla takaisin.

Vierailija
2/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain varmuuskopiosta, eli näistä pilvipalveluista mitä älyluureihin on tarjolla, se siis tallentaa puhelimesi sisällön ja asetukset, jotta saat juuri kaikki yhteystietosi ja viestisi takaisin, jos joudut vaikkapa huollattamaan puhelimesi ja se palaa tehdasetuksilla takaisin.

Tästä ei ollut kyse, varmuuskopion palautin heti vaihdossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin luki ne palautti myöhässä.

Vierailija
4/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mene niin, että Yhdysvaltain viranomaisilla on pääsy kaikkeen viestintään, myös ihmisten henkilökohtaisiin tekstareihin ja kuviin. Ei Putinilla. Itse valitsisin mieluummin Putinin, mutta valitahan ei saa.

Vierailija
5/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mene niin, että Yhdysvaltain viranomaisilla on pääsy kaikkeen viestintään, myös ihmisten henkilökohtaisiin tekstareihin ja kuviin. Ei Putinilla. Itse valitsisin mieluummin Putinin, mutta valitahan ei saa.

En kyllä yhtään usko, että tää olis niin jännää :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme