Miten aiot kertoa kissallesi että Hillary Clinton ehdotti Julia Assangen murhaamista lennokki-iskulla?
https://twitter.com/wikileaks/status/782906224937410562
Assange pitänee asiasta tänään puheen.
Kommentit (8)
Tämän keskustelun innoittaman mä vain kerroin. Tosta noin vaan. Kutsuin sitä nimeltä ja se katto mua ja sitten kerroin. Tossa se vieressä kehräsi eikä kiinnostanut kyllä vittuakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun innoittaman mä vain kerroin. Tosta noin vaan. Kutsuin sitä nimeltä ja se katto mua ja sitten kerroin. Tossa se vieressä kehräsi eikä kiinnostanut kyllä vittuakaan. :)
Kiinnostiko sinua yhtään?
Kerron, että Venäjä yrittää kaikin keinoin edistää sätkynukkensa Trumpin valintaa jenkkien pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerron, että Venäjä yrittää kaikin keinoin edistää sätkynukkensa Trumpin valintaa jenkkien pressaksi.
Ahaa.
Kun Wikileaks vuotaa jotain republikaanien kannalta ikävää se on hieno kansalaisten vastavoima valtion tyranniaksi muuttumista vastaan.
Kun Wikileaks vuotaa jotain demokraattien kannalta ikävää se on Putlerin trolliluola.
Näin?
Meillä meni toisinpäin, kuulin kissaltani tästä uutisesta, mutten uskonut sen olevan totta. Meidän välisessä suhteessa vallitsee muutenkin pieni luottamuspula.
En todellaakaan osaa sanoa. Pehmitän varmaan ensin herkkuraksuilla. Kissa ei sitten tykkää yhtään tuollaisista liskoista.
Mun kissa just kuiskas, että sama ketä äänestää, Trump ja Clinton on samassa loosissa. Voi olla jopa ihan tottakin.
En todellakaan tiedä. Kissani on vieläkin ihan masis Tampereen delfiinien takia.