Mies harkitse eroa..
Minun kanssa on ollut niin raskasta.
Mies petti luottamukseni keväällä, jonka jälkeen ongelmat alkoivat. Valehteli monesta eri asiasta ja kuvioissa oli myös muita naisia, vaikka varsinaista pettämistä ei tapahtunut.
Ei kuulema enää kestä asioiden puimista. On ihan loppu. Hänen vanhempansakin ovat suositelleet eroa, mistä olen todella surullinen, koska meillä on yhteisiä lapsia.
Tiedän, että mieheni rakastaa minua ja uskon, että voisimme saada asiat kuntoon.
Ja minä olen todellakin valmis katsomaan peiliin ja näkemään, että minussakin on ongelmia. Miten kannattaisi toimia ja miten suhtautua jatkossa, mahdollisesti suhteen korjauduttua appivahempiini, jotka haluavat että mieheni eroaa minusta?
Olen sinnikäs nainen ja teen mitä tahansa tämän rakauden eteen. Minulla on hyvä mies, enkä todellakaan päästä häntä menemään. Se, miten mieheni käyttäytyi keväällä, ei ollut häntä itseään, vaan kriisin tuottamaa kipuilua.
Nyt kaikki keinot käyttöön. Minun pitää vaan saada mieheni uskomaan, että minä olen paras mahdollinen nainen hänelle.
Kommentit (32)
Kehut miestäsi hyväksi puolisoksi. Mistä kohtaa hän on hyvä? Silloin kun pettää? Vai silloin kun keskustelee vanhempiensa kanssa ja kuuntelee heitä? Vaikka oikea suunta keskustelulle olisit sinä... Ei enää halua edes yrittää kanssasi.
Ei tuo minusta kovin hyvältä puolisolta vaikuta.
Ei ollu kummonen anti tällä provolla.
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa on ollut niin raskasta.
Mies petti luottamukseni keväällä, jonka jälkeen ongelmat alkoivat. Valehteli monesta eri asiasta ja kuvioissa oli myös muita naisia, vaikka varsinaista pettämistä ei tapahtunut.
Ei kuulema enää kestä asioiden puimista. On ihan loppu. Hänen vanhempansakin ovat suositelleet eroa, mistä olen todella surullinen, koska meillä on yhteisiä lapsia.
Tiedän, että mieheni rakastaa minua ja uskon, että voisimme saada asiat kuntoon.
Ja minä olen todellakin valmis katsomaan peiliin ja näkemään, että minussakin on ongelmia. Miten kannattaisi toimia ja miten suhtautua jatkossa, mahdollisesti suhteen korjauduttua appivahempiini, jotka haluavat että mieheni eroaa minusta?
Olen sinnikäs nainen ja teen mitä tahansa tämän rakauden eteen. Minulla on hyvä mies, enkä todellakaan päästä häntä menemään. Se, miten mieheni käyttäytyi keväällä, ei ollut häntä itseään, vaan kriisin tuottamaa kipuilua.
Nyt kaikki keinot käyttöön. Minun pitää vaan saada mieheni uskomaan, että minä olen paras mahdollinen nainen hänelle.
Viitsisitkö avata hieman? Tuossa selityksessä sulla seuraus tulee ennen syytä, mikä ei tietenkään ole mahdollista, miten ongelmat ovat voineet alkaa keväällä miehen käytöksestä joka oli seurausta keväisestä kriisistä? Jätät kertomatta villakoiran ytimen, mikä kriisi se oli josta seurasi miehen käytös ja tämän hetken ongelmat?
Ja mitä tulee tämän hetken tilanteeseen, niin lopettakaa keväisen kriisin puiminen. Se ei käsittelemällä muutu eikä teillä enää tässä vaiheessa ole mitään uutta tuotavaa asiaan.
Lopeta vanhojen asioiden puiminen ja etsi leppoisaa, toista huomioivaa ja kiitollista elämäntapaa. Vanhat asiat on jo puitu, mitä niissä on puitavaa. Ok, sinä kärsit miehen käytöksestä silloin, mutta NYT päätä antaa ne sydämessäsi anteeksi, käännä sisimmässäsi uusi lehti ja päätä alkaa elämään VAPAANA ikävistä, masentavista, alaspäin vetävistä ja välejänne tulehduttavista asioista. Jätä ne taakse, äläkä palaa sitä sontakasaa penkomaan. Näethän, että se haisee! Käännä katseesi hyvään, rakastettavaan, kauniiseen, suloiseen, puhtaaseen, ja ala elää sellaisesta! Kiitä miestäsi, että on sinun kanssasi nämä vuodet elänyt, mutta älä mainitse pahoja muistoja. Keskity hyvää! Ole rakastettava itse! Huolehdi itsestäsi! Laita itsesi kauniiksi ja jos voit, piristä iseäsi jollakin uudella vaatteella, kampauksella, ... Laita miehelle hänen tykkäämäänsä ruokaa, kata kauniisti. Ota ohjakset omiin käsiisi elämässäsi! Älä ole kynnysmatto, vaan toimi hyvien ja rakentavien asioiden hyväksi. Niillä rakennetaan! Vanhojen tunkioiden tonkimisella hajotetaan! Et ole alistettu tai mielistelevä nainen, jos itse päätät toimia toisen hyväksi! Jos sinut siihen pakotetaan (muut pakottavat), niin se on sinua itseäsi kohtaan väärin. Mutta kun itse topakoidut ja teet sitä, mikä on hyvää teille kaikille, niin miehelle jää vain vähän mahdollisia syitä, miksi lähtisi! Hän joutuu kovempaan painiin eroajatustensa kanssa, ja myös miettii, miten hänen vanhempansa asennoituu sinuun! Älä anna heille "sytykkeitä" ajatella sinusta pahaa! Tee pahalle loppu olemalla ystävällinen ja auttavainen appivanhempiasi kohtaan. Älä asetu heidän yläpuolelleen, se kostautuu. Jokainen toivoo itseään kohdeltavan hyvin ja kunnioittavasti, niin sinä kuin appivanhempasi, kuin myös miehesi. Toimi sinä hyvin! Miehen oma velvollisuus on eriytyä vanhemmistaan ja liittyä vaimoonsa! Se ei tarkoita, etteikö miehen tule auttaa vanhempiaan, vaan, ettei hän saa kuunnella heitä teidän parisuhdetta koskevissa asioissa!
Mitään et ole vielä menettänyt! Kaikki mahdollisuudet on vielä saada onnellinen perhe! Kun toimit hyvän puolesta, asiat voivat muuttua ja huonot tunteet väistyvät. Älä panikoi, rauhallisesti harkiten nyt eteenpäin! Pidä huolta miehestä, älä pihtaa, vaan toimi! Nauti itse, ansaitset sen!!! Sinulla on oikeus tyydyttävään seksiin, miehelläsi myös. Molemmilla on velvollisuus huolehtia toisensa tarpeista.
Toivon, että löydätte toisenne syvemmällä tasolla ja yhteytenne lujittuu.
Olen käynyt läpi samanlaisia. Ymmärrän sinua. Meillä jo elämän loppusuora menossa, yli 40 v yhdessä. Ei ole ollut helppo liitto, vaikeuksissa on sekä yksilöinä että yhdessä vahvistuttu! Kun kriisistä selviää yhdessä läpi, se lujittaa suhdetta. Kriisit on osattava jättää, kun ne on käsitelty, ettei koko paskaa hilo niskassaan!
Olet uniikki persoona, ainoa äiti lapsillesi, miehesi "elämänsä nainen"! Kriisejä tulee, - ja menee! Ne voitetaan yhdessä! Täydennätte toisianne! Teillä ON JO ihana perhe! Ihanat yhteiset lapset! Ihania yhteisiä muistoja! Ihana yhteinen koti! Ihanat appivanhemmat! (Niistä TULEE vielä ihanat, kun aika kuluu ja homma menee oikeaan suuntaan!).
Nyt, päivänpaistetta elämääsi/elämäänne!
6v sitten Raskaaksi + lapsi vieraan miehen kanssa ei varmaan paranna tilannetta.
Vai mitä arvelet 😃
Hupsista keikkaa. . Kuinka siinä kävikin niin.
Pitäisikö muka tuollaista sirkusta pitää väkisin kasassa EI.
Ei edes tv sarjassa kauniit ja rohkeat naida niin paljon ristiin ja kaikkien kanssa.
Täytyy olla paljon miehellä huumorintajua että tuollaista sietää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Mies38v kirjoitti:
Ottakaa hotelli vkonloppu kahdestaan. Arjen rikkominen on tärkeää. Käykää syömässä ja naikaa. Lepoa ja hellimistä päälle. Jos se ei auta niin en tiedä mikä auttaa
Miesten maailmassa ongelma kuin ongelma ratkaistaan naimisella. Huoh...
Akkojen maailmassa tartutaan yhteen sanaan monen joukossa ja päivitellään sitä miten miehet on kyrvällään ajattelevia idiootteja. Mut sori, ei me olla sellasia, teillä on vaan paska isäsuhde. Terapia voisi auttaa.
P.S. Meillä seksi on tärkeä osa suhdetta ja liima joka pitää yhdessä. Ehkä teillä sitten eri tavalla.
Pettäjä EI voi elää asian kanssa, sydän ei anna rauhaa...Vapauta hänet; elämä ON valintoja <3
Rakkautta on myös antaa vapaus <<<<<<<<<<<<<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38v kirjoitti:
Ottakaa hotelli vkonloppu kahdestaan. Arjen rikkominen on tärkeää. Käykää syömässä ja naikaa. Lepoa ja hellimistä päälle. Jos se ei auta niin en tiedä mikä auttaa
Akkojen maailmassa tartutaan yhteen sanaan monen joukossa ja päivitellään sitä miten miehet on kyrvällään ajattelevia idiootteja. Mut sori, ei me olla sellasia, teillä on vaan paska isäsuhde. Terapia voisi auttaa.
P.S. Meillä seksi on tärkeä osa suhdetta ja liima joka pitää yhdessä. Ehkä teillä sitten eri tavalla.
Aika heikko liima jos käydään muuallakin naimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38v kirjoitti:
Seksi on tärkeä osa tervettä parisuhdetta. Mutta jos puoliso käy "liimailemassa" muuallakin, luuletko että liiman levitys kiinnostaa kotosalla? Silloin kun parisuhde rakoilee pahasti, asiaa selvitellään keskustelemalla, ei suinkaan sillä keinolla minkä on todettu jo muualtakin haetuksi. Täytyy olla aika tyhmä joka sitä ajattelee.
terv. nainen
Eli häpeä estää ap:ta eroamasta. Häpeän takia ap roikkuu pettävässä miehessä. Anna sen mennä ja hanki oma elämä ettei tartte vanhana katua. Voit löytää itsetuntosi ja omat hyvät puolesi kun pääset tuosta miehestä eroon. Sinkkuus ei ole mikään häpeä, vääristä syistä avioliitossa roikkuminen on.