Kenet pelastaisit palavasta talosta?
Olet palavassa omakotitalossa Porvoossa, jossa Tauski on sammunut lyötyään ensin Sara Forsbergin tajuttomaksi. Donald Trump makaa henkihieverissä Anneli Auerin puhuessa tyynesti hätäkeskuksen virkailijan kanssa, kuvailemassa oletettua rikollista. Saara Aalto katsoo haltioissaan Disney-leffoja ja av-mamma kirjoittelee sormet syyhyten aihe vapaa-palstalla. Kukaan ei huomaa talon olevan tulessa.
Pöydällä on myös muumimuki ja eteisestä löytyy Kånken-reppu.
Sinulla on aikaa pelastaa vain yksi henkilö tai esine, kenet pelastat?
Kommentit (17)
Donald Trump 0%. 😂 Sehän saattaisi vaikka palkita pelastajansa ruhtinaallisesti.
Paras "kenet pelastaisit" -kysely tällä palstalla koskaan. Pelastaisit muumimukin. Olen aina tykännyt muumeista.
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump 0%. 😂 Sehän saattaisi vaikka palkita pelastajansa ruhtinaallisesti.
Hitto, en tullutkaan ajatelleeksi tätä. Lohdutan itseäni sillä ajatuksella, että Trump ei ehkä selviäisi muutenkaan Ann...jonkun miehen aiheuttamien vammojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä vähän epäilen, että Trump saattaisi ajatella, että palkkioksi riittää kun sait suuren kunnian pelastaa hänet. Voisit ehkä jopa vähän maksaakin siitä, sillä kukapa ei Trumpia haluaisi pelastaa. It's huge.
Pelastaisin Trumpin siinä tapauksessa että hän suostuisi kirjoittamaan minulle ainakin kahden miljoonan dollarin šekin.
Tämä nyt riippuu kovasti siitä, että onko muumimukissa kahvia vai ei. Jos on, niin sen. Jos ei, niin siinä tapauksessa luultavasti pohtisin asiaa niin pitkään etten ehtisi pelastaa ketään.
Vastaus on siis ehdollinen muumimuki.
Pelastaisin Anneli Auerin, koska hän on jo kärsinyt tarpeeksi ja muutenkin ainoa noista, joka on tutkitusti syytön mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Pelastaisin Anneli Auerin, koska hän on jo kärsinyt tarpeeksi ja muutenkin ainoa noista, joka on tutkitusti syytön mihinkään.
Öö häh?! Tyyppi on tuomittu moneksi vuodeksi linnaan omien lastensa törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ja ihan tutkitusti.
Pelastan Saran, koska hän vaikuttaa olevan kaikkein puolustuskyvyttömimmässä tilassa.
Tietysti pelastaisin kaikki. Ja sen jälkeen kantaisin aapeen palavaan taloon.
Pelastan Tauskin. Se osaa ainakin laulaa.