Kuka lähtee mukaan jos järjestetään mielenosoitus "drug addicts lives matters"
Nyt on liikaa näitä syrjäytyneitä tapettu. Ensin mielenosoituksen yhteydessä ja nyt myös poliisi. Haluaisin nostaa esille tämän että narkkareiden henki on myös tärkeä. Kuka lähtee mukaan jos alan järjestää miekkaria?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan, jos se kirjoitetaan tuolla lailla väärin.
Ei sun kaltaisia pilkunnussijoita sinne kukaan kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Lähden heti mukaan jos järjestetään. Asema-aukion tapaus oli todella järkyttävä. Yksi natsin potku riitti tappamaan heikossa kunnossa olevan narkomaanin.
Onko käynyt mielessä että täällä on ihmisiä jotka tunsivat Jimin? Hän oli ihan oikea ihminen, luuta ja verta ja skeittausta ja kitaran soittoa ja kissoja. 174 cm ja 58 kg.
Jo pelkästä nyrkiniskusta on kaaduttu ja kuoltu, entäs sitten raukkamaisesta lentopotkusta joka kohdistui ihan sivulliseen ja yllättäen. Jotenkin toivoisi että ihmiset ymmärtäisivät pitää turpansa kiinni jos ei ole mitään sanottavaa. Mutta mv kertoo totuuden-nuijat nyt ovat aliolentoja.
Jos on konserttia ja hyvä artisteja mukana ja voi ostaa kaljaa eikä ole hirvittävän kallista ja kelit suosii olen ehdottomasti mukana. Aihe on tärkeä!!
Lasketaanko narkkareihin kaikki huumausaineiden väärinkäyttäjät: itseään jossain hylätyissä rakennuksissa piikittävät kodittomat ja syrjäytyneet, vai onko vain johtotehtävissä olevat kolmiolääkkeiden napsijat sellaisia addikteja, joiden elämällä on väliä?
Kyllä kaikkien elävien henki on yhtä tärkeä, mutta miksi pitää aina korostaa jotain tiettyä?
En lähtis.
Suomessa omia asioitamme voidaan täällä tapahtuvissa mielenosoituksissa vastustaa suomen kielellä. Olemmehan kartalla itsenäinen maa,kansa ja kieli-emmekä mikään pelkkä Yhdysvaltain etäheijastus.
Vierailija kirjoitti:
Jos on konserttia ja hyvä artisteja mukana ja voi ostaa kaljaa eikä ole hirvittävän kallista ja kelit suosii olen ehdottomasti mukana. Aihe on tärkeä!!
Tuoko on syynä miksi rajakkimiekkareihin ei löydy osanottajia? Siilinjärvelle menijöille jopa maksetaan osallistumisesta mutta ei hyvältä näytä. Ihan tiedoksi, noihin suurmielenosoituksiin ei mennä bändien tai kaljan takia vaan asian.
Vierailija kirjoitti:
Siksikö ,että sen varjolla päästäisiin itse ryyppäämään ja rälläämään ?
Vierailija kirjoitti:
Voin lähteä mielenosoitukseen jossa vaaditaan narkkien hävittämistä.
Eikös olisi humaanimpaa (ja fiksumpaa) lähteä mielenosoitukseen, jossa vaaditaan päihdeongelmien hävittämistä?
En minä ainakaan, jos se kirjoitetaan tuolla lailla väärin.