Appivanhemmat ovat suositelleet miehelleni eroa
Eli sitä, että jättäisin hänet. Meillä on yhteinen lapsi. Minä rakastan miestäni ja päinvastoin. Mies alkoi ihan vakavasti harkitsemaan eroa sen jälkeen kun olivat keskustelleet vanhempiensa kanssa. Meillä on yhteisiä lapsia ja ollut suuri aviokriisi. Mutta tiedän kyllä, että mieheni rakastaa minua. Olen todella pettynyt minun appivanhempiini. Miten noihin edes voi suhtautua tämän jälkeen? Olen aina tiennyt, etteivät je voi sietää minua, mutta tämä on jo liikaa. Siis se, että he houkuttelevat mieheni eroamaan.
Kommentit (25)
Se on ihan sama mitä ulkopuoliset sanovat, kukaan ei voi tietää avioliiton tilasta enempää kuin aviopari itse. Meillekin on pyytämättä suositeltu ties mitä, mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaikki eivät halua erota heti ensimmäisen vastoinkäymisen tullen vaan hoitaa asian kuntoon.
Ei tuosta kyllä saa mitään tolkkua.
Joskus tulee sanottua että eroa, jos joku selittää ja selittää kuinka paskaa on liitossa. Sitä heittää sen kun kuulostaa toivottomalta eikä osaa auttaa eikä ehkä jaksaisi oikein kuunnellakaan.
Sinä rakastat omaa lastasi, etkö sinäkin toivoisi lapsellesi parasta mahdollista elämää.... Miksei appivanhempasi saa toivoa?
Provot senkun huononee, tai oisko ÄO kun tämä ei osaa lapsiaankaan laskee..
Onko miehesi mammanpoika, joka vielä kuuntelee äitinsä ohjeita?
Et edes provoillessa muista oliko lapsi vai lapsia useampikin. Huono.
Vierailija kirjoitti:
Provot senkun huononee, tai oisko ÄO kun tämä ei osaa lapsiaankaan laskee..
Kuka muka muistaa koko ajan että onko yksi vai useampi yhtenen lapsi?
Ha ha ha mäkin suosittelisin miehellesi eroa, koska sun provot vaan huononee!
Vanhemmat tuntevat lapsensa parhaiten ja toivovat heille parasta. Eikö niin? Jos itse näet lapsesi voivan huonosti liitossaan mihin suuntaan itse häntä ohjaisit? Laput silmillä ajattelisit, että ei kuulu sinulle?
Olipa tää provo tai ei, mun kohdalla aikanaan kävi näin. Mies vielä vakuuttui vanhempiensa ohjeista: "älä vaan kerro vaimolles pettäneesi sitä. Lähdet vaan pois ja ni se ei voi surra sitä, mistä se ei tiedä."
Onneksi lähti, jos aikuinen mies ei osaa olla selkärankainen, niin saa mennäkin. :)
Miten vanha se mies on, joka vuodattaa äidilleen avioliitostaan? Niinku 18?
Meillä appi ja anoppi suositteli sitä pojalleen alusta asti, kun 18 vuotta sitten avioiduimme. Päivittäin, viikottain, jatkuvasti
Sitten tuli aviokriisi kun mies petti, mutta saatiin se selvitettyä, mikä oli appivanhemmille niin suuri pettymys että menivät ihan äärimmäisyyksiin.
Tuskinpa Suomessa on toista pariskuntaa, jonka miehen vanhemmat ovat kutsuneet pettämisen toisen osapuolen kotiinsa ja sitten miehen eli poikansa ja yrittäneet saattaa nämä uudestaan yhteen. Ei siitä mitään tullut enää, mutta sitä en minä en jaksanut enkä pystynyt elämään tilanteen ja appivanhempien kanssa. Erohan siitä lopulta tuli ja päälle päätteeksi eksän välit vanhempiinsa menivät kokonaan poikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta kyllä saa mitään tolkkua.
Niin että "suositelleet miehelleni" vai "suositelleet minulle"? Aika epäloogista...
Mä en usko että on provo. Mun äiti on tehnyt tätä. On sellainen lievästi persoonallisuushäiriöinen eikä ymmärrä eroa mun ja itsensä välillä. Mitä minä opin tästä oli etten enää avaudu äidilleni parisuhteestani. Suosittelen ap:n miehellekin napanuoran katkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä appi ja anoppi suositteli sitä pojalleen alusta asti, kun 18 vuotta sitten avioiduimme. Päivittäin, viikottain, jatkuvasti
Sitten tuli aviokriisi kun mies petti, mutta saatiin se selvitettyä, mikä oli appivanhemmille niin suuri pettymys että menivät ihan äärimmäisyyksiin.
Tuskinpa Suomessa on toista pariskuntaa, jonka miehen vanhemmat ovat kutsuneet pettämisen toisen osapuolen kotiinsa ja sitten miehen eli poikansa ja yrittäneet saattaa nämä uudestaan yhteen. Ei siitä mitään tullut enää, mutta sitä en minä en jaksanut enkä pystynyt elämään tilanteen ja appivanhempien kanssa. Erohan siitä lopulta tuli ja päälle päätteeksi eksän välit vanhempiinsa menivät kokonaan poikki.
No kylläpä olet sinäkin kärsiä saanut. Otan osaa!!! :)
Mun iki-ihanainen anoppi väitti, että minä olen hänen pojastaan juopon tehnyt. Juoppo itsekin jo räjähti äidilleen, että oma hinku on juoda ja kaiken on oma-aloitteisesti pilannut. Edes siihen oli kuspiällä selkärankaa.
Kylläpä taas ollaan automaattisesti ap:n puolella.
Minä tunnen monia tapauksia, joissa vanhemmat on vähintään toivoneet, usein suositelleet, joskus painostaneet eroamaan. Ja tasan on aina ollut syytä siihen. Ei kukaan isovanhempi halua rikkoa lastenlasten kotia tuosta vaan. Takana on aina erittäin isot syy.
Tapauksia, joissa eroa on ainakin suositeltu:
- krooninen pettäminen
- puolison tökerö alistaminen
- alkoholi
- väkivalta
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas ollaan automaattisesti ap:n puolella.
Minä tunnen monia tapauksia, joissa vanhemmat on vähintään toivoneet, usein suositelleet, joskus painostaneet eroamaan. Ja tasan on aina ollut syytä siihen. Ei kukaan isovanhempi halua rikkoa lastenlasten kotia tuosta vaan. Takana on aina erittäin isot syy.
Tapauksia, joissa eroa on ainakin suositeltu:
- krooninen pettäminen
- puolison tökerö alistaminen
- alkoholi
- väkivalta
Mä olen sitten poikkeus. Anopin mielestä paska kun halusi erottaa ja haukkui koko ajan minkä vaan ehti.
Vähän minusta: Työssä käyvä, ammatin opiskellut, normaalin näköinen, ei perinnöllisiä sairauksia, ei lääkitystä, käyttäytymiskykyinen, huumorintajuinen, alkoa kohtuudella, mies sai bilettää kavereiden kanssa, seksiä oli kotona, suht hyvä kokki, tupakoinnin lopettanut vuosia sitten, puhdas koti ja vaatteet, itsestään ja lapsesta hyvin huolehtiva, fiksut ja akateemiset yksityisyrittäjävanhemmat, luottotiedot kunnossa, ei velkaa, VAIKKA ei mikään täydellisyys kuitenkaan! Mutta ei vaan anopille kelvannut :D Eron jälkeen hänen mussukkansa joi itsensä hengitä.
Tiedän yhden perheen, jossa isän vanhemmat eivät tulleet edes häihin, koska eivät halunneet pojalleen sitä naista. Noh, nainen on pilannut kolmen lapsensa ja miehensä elämän. Dingdingding, arvasitte varmaan jo, että nainen on täysi narsisti.
Tulipas epäselväviesti! Ap