Appivanhemmat ovat suositelleet miehelleni eroa
Eli sitä, että jättäisin hänet. Meillä on yhteinen lapsi. Minä rakastan miestäni ja päinvastoin. Mies alkoi ihan vakavasti harkitsemaan eroa sen jälkeen kun olivat keskustelleet vanhempiensa kanssa. Meillä on yhteisiä lapsia ja ollut suuri aviokriisi. Mutta tiedän kyllä, että mieheni rakastaa minua. Olen todella pettynyt minun appivanhempiini. Miten noihin edes voi suhtautua tämän jälkeen? Olen aina tiennyt, etteivät je voi sietää minua, mutta tämä on jo liikaa. Siis se, että he houkuttelevat mieheni eroamaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden perheen, jossa isän vanhemmat eivät tulleet edes häihin, koska eivät halunneet pojalleen sitä naista. Noh, nainen on pilannut kolmen lapsensa ja miehensä elämän. Dingdingding, arvasitte varmaan jo, että nainen on täysi narsisti.
Ai kenen mukaan nainen on pilannut sen kaiken? Ettei vain appivanhempien ja miehen, jotka appivanhemmat ovat onnistuneet manipuloimaan mustasukkaisuuttaan ja kaunaisuuttaan? Oletko niiden appivanhempien tytär?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat tuntevat lapsensa parhaiten ja toivovat heille parasta. Eikö niin? Jos itse näet lapsesi voivan huonosti liitossaan mihin suuntaan itse häntä ohjaisit? Laput silmillä ajattelisit, että ei kuulu sinulle?
Minä ohjaisin (jos mun ohjausta kaivattaisiin) hoitamaan parisuhteensa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Sinä rakastat omaa lastasi, etkö sinäkin toivoisi lapsellesi parasta mahdollista elämää.... Miksei appivanhempasi saa toivoa?
Hyh, siinä oli anoppilaperhehenkilön mielipide papukaijamerkin kanssa. Miettikääpä joskus anoppilaperhehenkilöt, miten iljettävää itsekästä sokean puolueellista lässytystä tuollainen on.
Vierailija kirjoitti:
Sinä rakastat omaa lastasi, etkö sinäkin toivoisi lapsellesi parasta mahdollista elämää.... Miksei appivanhempasi saa toivoa?
Kun lapsesi menee naimisiin, hän liittyy puolisoonsa ja irtautuu vanhemmistaan. Mitenkäs se kehotus Raamatun mukaan sanatarkasti menikään?
Alaikäistä lasta vanhempi ohjaa ja päättää asioistaan. Mutta täysi-ikäinen, joka on jo perustanut perheen jonkun täysin ulkopuolisen henkilön kanssa, ei ole enää millään tavoin tilivelvollinen vanhemmilleen eikä vanhemmilla ole oikeutta ohjata ja puuttua hänen elämäänsä.
Yhteinen lapsi vai yhteisiä lapsia? Keksitkö koko jutun tänne palstalle kiivasta keskustelua herättämään?