Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijotteko te nussia tänään vielä?

03.10.2016 |

Miten on, irtoaako seksiä tänään?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nuskuttaa pitää tuossa saunanjälkeen. Eilenkin nussittiin ja tänää taas. Mies 33v

Vierailija
42/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 56 vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulikki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesystävä tulee ajoissa kotiin, ehkä. Hyvin todennäköisesti ei. Mies on suhteemme alusta asti kärsinyt haluttomuudesta, jolle ei kuitenkaan osaa antaa mitään selitystä. Pahimmalta tuntui, kun hän tunnusti edellisessä suhteessaan halunneensa jatkuvasti. On ollut aikoja, kun hän on halunnut minuakin päivittäin, mutta pelkään, ettei se ole aitoa. Itsetuntohan siinä meni, kun alussa yrityksistä huolimatta ei vaan kelvannut. Nyt on minunkin haluni miestä kohtaan lähes kuolleet. Seksi tuntuu tyhjältä ja intohimottomalta vaikka mies tekisikin aloitteen, kun mielessä pyörii, että tekeekö hän tämän vain minun takiani. Ja että mikä ihme siinä eksässä oli minua niin paljon parempaa, vaikka vakuuttaa, että haluttomuus ei liity mitenkään minuun. Surkeaa, miten minä, aiemmassa suhteessani niin seksuaalisesti aktiivinen ja seksi oli toimivaa ja hyvää kummankin mielestä, olen muuttunut lähes haluttomaksi pelkästään nykyisen mieheni takia. Anteeksi vuodatus, tämä keskustelu toimi aika hyvänä triggerinä. Tekisi mieli itkeä, on seksi nyt kuitenkin aika tärkeä asia parisuhteessa, ainakin minulle.

Miten voi olla mahdollista että on olemassa mies joka ei halua nussia?

Miten voi olla mahdollista, että on olemassa nainen joka ei halua nussia?

Tuohan on ihan normaalia, näytä minulle nainen joka haluaa nussia niin minä näytän sinulle ihmisen joka tekee sitä vain sen takia että olettaa miehen hoitavan kaikki perheen , laskut ja kotityöt yksinään. Ei naisia oikeasti seksi kiinnosta. Näin se vaan valitettavasti on.

Ööö. Katkera??

Meillä aloitteet seksiin menee puolet ja puolet, eli minä naisena teen aloitteita seksiin kuin miehenikin. Kaksi lasta ja yhdessä ollaan oltu 18 v ja yhden kerran mies on kieltäytynyt kun olen tehnyt aloitteen; mies olikin tulossa sairaaksi😂 minä olen kerran kieltäytynyt sattumoisin myös, koska olin yliväsynyt koska vauva valvotti.

Meillä mies herätti minut aamulla kanki kovana, ja minä päivällä livahdin alastomana miehen kainaloon uusintaa varten. Naurettiin yhdessä, että tehdään illalla vielä kolmaskierros, kun molemmat halukkaita, puutteessa ollaan kärvistelty, kun mies ollut kaksi viikkoa poissa kotoa työkomennuksella...

Mies ei edes pysty tumputtaa kun nukkuu yhteismajoituksessa, niin herra on kyllä kiimanen kun saapuu kotipesän lämpöön... mikäs siinä, ihanaa on kun molemmat himoitsee ja kaipaa kosketusta ja toisen läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussisin ilman muuta, jos olisi mahdollisuus. N50+

Niin minäkin M52

Vierailija
44/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla rakasteltiin vaimon kanssa siinä kymmenen aikoihin aamulenkin jälkeen ja teki taas niiiiiin ihanan hyvää ihan perinteisessä asennossa. Kumpikin laukesi kerran, vaimo ensin voihkien allani.Tällä viikolla rakasteltiin aiemmin jo kaksi kertaa, maanantaina ja torstaina.  Ollaan kuusikymppinen pari :) Normaali tahti on kaksi kertaa viikossa, nyt lomaviikolla innostuttiin useamminkin.

Vierailija
45/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen aina antaa miehelle ja mies pyyrää. Vaihettas välillä osia niin että alettas kaikki miehet pihtaamaan niin useammat naiset sais tietää miltä se vonkaaminen tuntuu varsinkin nää jotka käyttää seksiä kiristykseen ja pihtaa :D

Ei ole näin. Liitossani minä olin se, joka aina vonkasin. Siis aina.

Nyt minulla on miesystävä, joka on maailman paras rakastaja. Tuntuu ihanalta olla haluttu. Seksi on taivaallista, täydellistä! Haluan joka päivä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: kyllä, jos vain saan. N50+

Vierailija
46/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 56 vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulikki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesystävä tulee ajoissa kotiin, ehkä. Hyvin todennäköisesti ei. Mies on suhteemme alusta asti kärsinyt haluttomuudesta, jolle ei kuitenkaan osaa antaa mitään selitystä. Pahimmalta tuntui, kun hän tunnusti edellisessä suhteessaan halunneensa jatkuvasti. On ollut aikoja, kun hän on halunnut minuakin päivittäin, mutta pelkään, ettei se ole aitoa. Itsetuntohan siinä meni, kun alussa yrityksistä huolimatta ei vaan kelvannut. Nyt on minunkin haluni miestä kohtaan lähes kuolleet. Seksi tuntuu tyhjältä ja intohimottomalta vaikka mies tekisikin aloitteen, kun mielessä pyörii, että tekeekö hän tämän vain minun takiani. Ja että mikä ihme siinä eksässä oli minua niin paljon parempaa, vaikka vakuuttaa, että haluttomuus ei liity mitenkään minuun. Surkeaa, miten minä, aiemmassa suhteessani niin seksuaalisesti aktiivinen ja seksi oli toimivaa ja hyvää kummankin mielestä, olen muuttunut lähes haluttomaksi pelkästään nykyisen mieheni takia. Anteeksi vuodatus, tämä keskustelu toimi aika hyvänä triggerinä. Tekisi mieli itkeä, on seksi nyt kuitenkin aika tärkeä asia parisuhteessa, ainakin minulle.

Tuohan on ihan normaalia, näytä minulle nainen joka haluaa nussia niin minä näytän sinulle ihmisen joka tekee sitä vain sen takia että olettaa miehen hoitavan kaikki perheen , laskut ja kotityöt yksinään. Ei naisia oikeasti seksi kiinnosta. Näin se vaan valitettavasti on.

Voi kun olet väärässä! Jos sinulla olisi vaikkapa webcam, josta näkisit minut, varmasti itkisit. Olen henkisesti valmis seksiin aina, ja fyysisesti muutamassa sekunnissa. Itseänikin huvittaa, kuinka nopeasti sytyn rakastajalleni. Ja todella, TODELLA haluan. Joka päivä. Usein. Pitkään. n50+

Vierailija
47/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettelen varmaan omaan pyllyccään.

Vierailija
48/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan kannata tänään nusaista.. eikä huomennakaan. Saattaisi tuntuu vaikka hyvälle ja saattaisi tehdä hyvää parisuhteellekin? Syntyisköhän siitä jopa häiritsevää läheisyyttä?

Vierailija
49/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli ja nussitaan vielä illallakin.

Vierailija
50/56 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 56 vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulikki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesystävä tulee ajoissa kotiin, ehkä. Hyvin todennäköisesti ei. Mies on suhteemme alusta asti kärsinyt haluttomuudesta, jolle ei kuitenkaan osaa antaa mitään selitystä. Pahimmalta tuntui, kun hän tunnusti edellisessä suhteessaan halunneensa jatkuvasti. On ollut aikoja, kun hän on halunnut minuakin päivittäin, mutta pelkään, ettei se ole aitoa. Itsetuntohan siinä meni, kun alussa yrityksistä huolimatta ei vaan kelvannut. Nyt on minunkin haluni miestä kohtaan lähes kuolleet. Seksi tuntuu tyhjältä ja intohimottomalta vaikka mies tekisikin aloitteen, kun mielessä pyörii, että tekeekö hän tämän vain minun takiani. Ja että mikä ihme siinä eksässä oli minua niin paljon parempaa, vaikka vakuuttaa, että haluttomuus ei liity mitenkään minuun. Surkeaa, miten minä, aiemmassa suhteessani niin seksuaalisesti aktiivinen ja seksi oli toimivaa ja hyvää kummankin mielestä, olen muuttunut lähes haluttomaksi pelkästään nykyisen mieheni takia. Anteeksi vuodatus, tämä keskustelu toimi aika hyvänä triggerinä. Tekisi mieli itkeä, on seksi nyt kuitenkin aika tärkeä asia parisuhteessa, ainakin minulle.[/

Voi kun olet väärässä! Jos sinulla olisi vaikkapa webcam, josta näkisit minut, varmasti itkisit. Olen henkisesti valmis seksiin aina, ja fyysisesti muutamassa sekunnissa. Itseänikin huvittaa, kuinka nopeasti sytyn rakastajalleni. Ja todella, TODELLA haluan. Joka päivä. Usein. Pitkään. n50+

Missä, missä tuollainen Nainen on? Haluan heti sinne:)

51/56 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Martti Juhani Häyrynen

Vierailija
52/56 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joka päivä mutta omin käsin onneen monta kertaa päivässä. Huvittavinta tässä on ettå olen naimisissa, mies vaan on laiska puoli-impotentti kun on niin väsynyt-mies. Ja minä olen tosi timmi nainen.

Vierailija
53/56 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on välipäivä. Eilen oli sen verran hyvä sessio, että pitää vetää henkeä.

Voi turvallisin mielin ottaa viskin tai kaksi. Vaimo toki saa pitää omaa kivaa, jos jaksaa, mutta munaa ei tänään tipu. Huomenna olen kyllä aamusta asti käytettävissä, mutta tänä iltana en.

M44

Vierailija
54/56 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjotaan!

Vierailija
55/56 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

daniel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä, minullakin on semmoinen. Olen taas torjuttu ja paha mieli ja olo. Olisi jo maanamtai niin mies menisi työmatkalle niin saan rauhassa itkeä eikä tarvi luulla ehkä saavansa ja just niin kuin tuo nainen edellä kirjoitti niin ajatella että paneeko mies vain velvollisuuden tunnosta eli ei halua minua oikeasti ja jos haluaa niin tunne on minulta jo kuollut lukuisten lue kaikkien lähestymisten torjumisten vuoksi. Seksi oli niin ihanaa ennen ja minä olen kaunis hoikka ja urheileva nainen.

Vierailija
56/56 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen aina antaa miehelle ja mies pyyrää. Vaihettas välillä osia niin että alettas kaikki miehet pihtaamaan niin useammat naiset sais tietää miltä se vonkaaminen tuntuu varsinkin nää jotka käyttää seksiä kiristykseen ja pihtaa :D

No mutta noinhan moni mies tekeekin! Oma mieskin tekee noin ja mitä enemmän minä haluan niin sitå varmemmin mieheni ei harrasta seksiä kanssani ja olen kokeillut ns olematta vonkaamatta tms niin sama homma. Minusta aiemmin seksuaalisesta naisesta on nyt palo sammunut ja kun seksiä vahingossa on niin en saa siitä enää mitään ja ennen sain aina tyydytyksen.