Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tänne terkut sille, jota mietit

Ilkeilijä Töölöstä
03.10.2016 |

Ei tarvitse kaivata. Kerro, kaipaat tai et.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! 💞

Vierailija
22/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos eilisestä. 😙😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin piristystä, mitäs keksittäis? :P

Vierailija
24/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai stana!! Yritä nyt sitten jatkaa tästä eteenpäin, helppoa se ei ole, kun tulet joka kadunkulmassa vastaan.

Vierailija
25/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta rantalomaa rakkaani kanssa http://www.rantapalmu.com

Vierailija
26/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki sosiaalialaa luokallani opiskelevat ihmiset (paria järkitapausta lukuunottamatta):

Miten ihmeessä voitte toimia tulevaisuudessa toisten ihmisten auttajina, kun teillä on monilla itsellänne henkisen puolen ongelmia? Tajuatteko, että päätöksentekoanne varjostaa se, ettette niin sanotusti käy täysillä nykyisellänne?

Rahankäytössänne ei kertomanne perusteella ole järjen hiventäkään; opintotuet tuhlataan juhlimalla ke, pe & la ja päälle nostetaan vielä maksimi opintolainat. Teillä on ahdistusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Osalla masennusta. Elämäntyylinne vaikutusta tähän ei voi vähätellä.

Pelottavaa, että kun valmistumme ensi vuonna (jos tekin aikataulussa) niin olemme virallisissa papereissa yhtä päteviä. Te olette rämpineet tenttiaamuina tuhannen krapulassa palauttamaan tyhjää paperia. Parin kuukauden päästä uusintatentissä olette suhmuroineet muutaman rivin tekstiä ja säälistä teille annetaan kurssista suoritus arvosanalla 1. Kaikkihan tiedämme, että jokainen opiskelija, joka ei valmistu aikataulussa maksaa koululle useamman tuhatta euroa..

Itse apua tarvitsevana asiakkaana en huolisi teitä työntekijäkseni, mikäli tietäisin taustanne. Minun valmistuvana sosionomina on hyvin hankala kannatella ammattiylpeyttä kun olen muutaman vuoden katsellut touhujanne. Ei voi muuta kuin onnea toivottaa tulevaan - teille ja asiakkaillenne.

Tantta vm 2017 on puhunut.

Vierailija
27/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä suljit oven, ja pian ihana menneisyys avasi sen.

Olen onnellinen nyt, heippa sulle!

Vierailija
28/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki sosiaalialaa luokallani opiskelevat ihmiset (paria järkitapausta lukuunottamatta):

Miten ihmeessä voitte toimia tulevaisuudessa toisten ihmisten auttajina, kun teillä on monilla itsellänne henkisen puolen ongelmia? Tajuatteko, että päätöksentekoanne varjostaa se, ettette niin sanotusti käy täysillä nykyisellänne?

Rahankäytössänne ei kertomanne perusteella ole järjen tee hiventäkään; opintotuet tuhlataan juhlimalla ke, pe & la ja päälle nostetaan vielä maksimi opintolainat. Teillä on ahdistusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Osalla masennusta. Elämäntyylinne vaikutusta tähän ei voi vähätellä.

Pelottavaa, että kun valmistumme ensi vuonna (jos tekin aikataulussa) niin olemme virallisissa papereissa yhtä päteviä. Te olette rämpineet tenttiaamuina tuhannen krapulassa palauttamaan tyhjää paperia. Parin kuukauden päästä uusintatentissä olette suhmuroineet muutaman rivin tekstiä ja säälistä teille annetaan kurssista suoritus arvosanalla 1. Kaikkihan tiedämme, että jokainen opiskelija, joka ei valmistu aikataulussa maksaa koululle useamman tuhatta euroa..

Itse apua tarvitsevana asiakkaana en huolisi teitä työntekijäkseni, mikäli tietäisin taustanne. Minun valmistuvana sosionomina on hyvin hankala kannatella ammattiylpeyttä kun olen muutaman vuoden katsellut touhujanne. Ei voi muuta kuin onnea toivottaa tulevaan - teille ja asiakkaillenne.

Onpa katkeraa puhetta, mikä syy katkeruuteen? Koulu ei anna kaikkia valmiuksia ja vasta käytännön työ tekee ammattilaisen. Opiskeluaika on opiskeluaikaa ja suurimmalla osalla juhlintavaihde jää opiskeluaikoihin. Ettet vaan itse harmittele nyt sitä, ettet ole juhlinut tai muuten vaan elänyt nuoruuttasi? Oletko yksinäinen, vaikka sosiaalialaa opiskeletkin?

Vierailija
29/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahankäytössänne ei kertomanne perusteella ole järjen tee hiventäkään; opintotuet tuhlataan juhlimalla ke, pe & la ja päälle nostetaan vielä maksimi opintolainat. Teillä on ahdistusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Osalla masennusta. Elämäntyylinne vaikutusta tähän ei voi vähätellä.

Onpa katkeraa puhetta, mikä syy katkeruuteen? Koulu ei anna kaikkia valmiuksia ja vasta käytännön työ tekee ammattilaisen. Opiskeluaika on opiskeluaikaa ja suurimmalla osalla juhlintavaihde jää opiskeluaikoihin. Ettet vaan itse harmittele nyt sitä, ettet ole juhlinut tai muuten vaan elänyt nuoruuttasi? Oletko yksinäinen, vaikka sosiaalialaa opiskeletkin?

Katkeraa? Miten? Juurihan selitin että minusta he eivät voi ottaa vastuuta toisten asioista ja auttaa kun oma henkinen kuorma on noin suuri eli masentuneita ja ahdistuneita lintsareita jotka eivät edes yritä oppia asioita joita koulussa opetetaan. Tentit just ja just uusinnan kautta läpi...

Sitäpaitsi, mikä minua estäisi juhlimasta jos sen tarpeelliseksi näkisin? Ja juhlinhan minä, oikealla syyllä kohtuumäärissä enkä useita kertoja viikossa. Olen oikein onnekas, minulla on perheeseen ja ystäviini lämpimät suhteet, näkisin mielelläni ystäviä useamminkin, jos muulta elämältämme ehtisimme. Miksi ihmeessä tuo naurettava minun asioideni kyseenalaistus kun mielestäni puhun oikeasti merkitsevästä asiasta, jolla on vaikutusta näiden ihmisten hyvinvointiin ja asioiden oppimiseen? Ettet olisi itse samalla luokalla kun noin dokaamista ja epävakaata elämäntyyliä puolustelet :)

Vierailija
30/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa? Miten? Juurihan selitin että minusta he eivät voi ottaa vastuuta toisten asioista ja auttaa kun oma henkinen kuorma on noin suuri eli masentuneita ja ahdistuneita lintsareita jotka eivät edes yritä oppia asioita joita koulussa opetetaan. Tentit just ja just uusinnan kautta läpi...

Sitäpaitsi, mikä minua estäisi juhlimasta jos sen tarpeelliseksi näkisin? Ja juhlinhan minä, oikealla syyllä kohtuumäärissä enkä useita kertoja viikossa. Olen oikein onnekas, minulla on perheeseen ja ystäviini lämpimät suhteet, näkisin mielelläni ystäviä useamminkin, jos muulta elämältämme ehtisimme. Miksi ihmeessä tuo naurettava minun asioideni kyseenalaistus kun mielestäni puhun oikeasti merkitsevästä asiasta, jolla on vaikutusta näiden ihmisten hyvinvointiin ja asioiden oppimiseen? Ettet olisi itse samalla luokalla kun noin dokaamista ja epävakaata elämäntyyliä puolustelet :)

Olet ilmeisen joustamaton sosiaalisten normiesi kanssa. Se ei minun mielestä edesauta yhtään toimimistasi sosiaalialalla. Normeissa roikkuminen ja fundamentaalinen asenne sosiaalisuuteen ei tee sinusta sosiaalisesti taitavampaa. Kaiken kirjoittamasi perusteella olet ylimielinen ja se on ensimmäinen ja kaikkein kohtalokkain virhe, minkä teet, se nimittäin estää toisen ihmisen aidon kohtaamisen, luulin sinun tietävän tämän. Toinen juttu on se, että jos suhtaudut rikkinäisiin ihmisiin noin, olet myöskin väärällä alalla, koska sitä sinun asiakkaasikin tulee mitä suuremmissa määrin olemaan. Sinulla voi olla käsitys normeista, mutta sinä et ole normi. Tulevaisuudessa tulet TYÖSKENTELEMÄÄN ihmisten kanssa, et loistamaan normina/esikuvana/esimerkkinä, sillä tulet huomaamaan, että jokainen valitsee esikuvansa itse.

Vierailija
31/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiainen on tervetullut tänne myös!

Tiaisen voisi ampua. 

Vierailija
32/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sinua! Ihmettelen kuinka röyhkeän tyhmä voi ihminen olla. Mutta loppujen lopuksi minä voitin. Se tuottaa minulle niin suurta tyydytystä.

Vierailija
33/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sinua! Ihmettelen kuinka röyhkeän tyhmä voi ihminen olla. Mutta loppujen lopuksi minä voitin. Se tuottaa minulle niin suurta tyydytystä.

Pitäähän sinunkin jostain tyydytyksesi saada... Hassua jos saat sen noin...

Vierailija
34/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiaishullu ei ole tervetullut tähän ketjuun.

Vierailija
35/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä vihaat minua?

Vierailija
36/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä vihaat minua?

Johan hän vastasi siihen. Hän kokee tarvetta ja saa siten tämän tarpeensa tyydytetyksi.

Vierailija
37/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka inhoaa toista, inhoaa todellisuudessa itseään. Hän näkee toisessa sen, mitä hänellä itsellään ei ole.

Vierailija
38/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin sun delfiini-ilmapallon. Katson kuinka se päivä päivältä hiljalleen tyhjenee. Ehkä yllätyit kun et saa minua enää itkemään nähtesi. Sanoit että teet kaikkesi jotta vihaisin. Milloin ymmärrät ettei mun rakkauden jäljessä kulje viha ja kaipauskin muuttuu lopulta aina suruksi, johon en ole vailla lohdutusta.

Kiitos että hylkäsit minut kun olisin tarvinut sinua eniten, nyt en enää koskaan ole yksinäinen. Mulla on niin isot tolet

Vierailija
39/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit odottaa, mutta kannattaa käyttää se aika harkiten... Pitkä se tulee olemaan...

Vierailija
40/59 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kaipaa kun miehen peràssä seurailee ja huutelee.

onko kenties iskuyritys mennyt jäihin?