Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmanympärysmatka nuorena??

Vierailija
03.10.2016 |

Olen 22-vuotias opiskelija. Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa ja valmistun todennäköisesti 24-vuotiaana. Olen seurustellut nyt muutaman vuoden mieheni kanssa. Minulla on ollut 15-vuotiaasta lähtien unelma nähdä maailmaa ja matkustella tauotta jonkin aikaa. Olen tartuttanut tämän unelman myös mieheeni ja muutaman kuukauden ajan olemme puhuneet, että tämä unelma pitäisi oikeasti toteuttaa valmistuttuamme. Mieheni valmistuu about vuoden myöhemmin kuin minä. Meillä kummallakaan ei ole mitään ihmesäästöjä, mutta emme elä ihan köyhyydessä. Töitä emme pysty tekemään opiskelujemme ohella, sen verran rankkaa tällä hetkellä...

Miten voisimme säästää tätä (noin vuoden) kestävää matkaa varten? Onko jotain hyviä tapoja sen "perussäästämisen" lisäksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa Working Holiday. Nyt suomalaiset näyttäisivät saavan sellaisen viisumin Australiaan, Uuteen-Seelantiin, Kanadaan

Vierailija
2/5 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanympärysmatkaan saa käyttämään maksimissaan 80 päivää, mielellään 79.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsekkaan ton working holiday -jutun!! 

Vierailija
5/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googletapa Working Holiday. Nyt suomalaiset näyttäisivät saavan sellaisen viisumin Australiaan, Uuteen-Seelantiin, Kanadaan

Terkut Aucklandista! Olin eka vuoden Ausseissa wh-viisumilla ja nyt 3kk ollut täällä Uudessa-Seelannissa. Yritän nyt säästää rahaa ja palata ensi vuonna kotiin Etelä-Amerikan kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä