Sanoma keksi sitten kieltää pelon Helsingissä kulkiessa
Hienoa. Nyt ei enää pelotakaan mennä Kaisaniemen puiston läpi.
Kommentit (17)
Ei saa pelätä väkivaltaa. Jos osuu omalle kohdalle niin se on ULLATUS.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti alustettu jälleen kerran. Älä ihmeessä selitä tarkemmin tai laita mitään linkkiä. Saattaisi jopa syntyä keskustelu!
Äsken palstalla käytiin keskustelua siitä että pelottaako ihmisiä nykyään kulkea Helsingin kaduilla. Keskustelu poistettiin.
Helsingin natsijengit kieltämättä pelottaa.
Modet arvasivat että ketä pelätään ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, yli 40 vuotta täällä asunut enkä ole tuollaisia nähnyt. Mamujengejä kylläkin. Liikaa.
Pelko on rasistista. Sää oot rasisti.
Toistetaan nyt tähänkin ketjuun. En pelkää omasta puolestani mutta tyttöni vien nykyään joka paikkaan ja haen myös pois.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Ootko mamu? Tummaihoinen?
Mistä mode arvasikaan että puhe oli mutakuonoista?! No, pikkuhiljaa nuo menevät onneksi talviunille niin ei tule enää joukkoullatuksia :)
Kai mä nyt perhana saan pelätä vaikka kummituksia. Ei pitäisi sensuurin iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Ootko mamu? Tummaihoinen?
Onko natsit jo mamujakin tappaneet ja hakanneet? Toistaiseksi vasta syntyperäisiä.
Tänään bussissa pelotti, kun lauma turviksia änkesi sisään. Kamalaa älämölöä koko matkan aja ja yksi isokokoinen äijä änkesi viereeni istumaan. Koko matkan ajan tuijotti minua ja yritti jutella. Olin paniikissa. Onneksi poistuivat muutaman pysäkin jälkeen.
Aina kun joku mainitsee Kaisaniemen Puiston niin ketju katoaa.
Tuskinpa kyse on pelosta, vaan siitä miten palstan hullut natsit asian muotoilivat.
Vierailija kirjoitti:
En ole natsijengejä nähnyt ja vielä vähemmän olen kuullut heistä olevan ongelmia. Monikulttuurinarkkareita ja mamu jengejä sitäkin enemmän.
kyllä toki vähän pelottaa mutta pitää yrittää elää päivä kerrallaan :)
Hienosti alustettu jälleen kerran. Älä ihmeessä selitä tarkemmin tai laita mitään linkkiä. Saattaisi jopa syntyä keskustelu!