Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä maksamisesta ja tasa-arvosta

Vierailija
03.10.2016 |

Nykyään kun eletään tasa-arvoihanteiden mukaan niin on sellainen treffailusääntö, että naisen pitää tarjota treffeillä että maksaa oman osuutensa, mutta jos mies suostuu siihen, niin se on naiselle hirveä turn off, eli vaikka nainen tarjoutuu maksamaa osuutensa, niin miehen pitää silti maksaa naisenkin osuus. Tämän verran ollaan edetty tasa-arvossa. Enää ei ole itsestäänselvää että mies maksaa aina. Nykyään on itsestäänselvää, että mies maksaa aina, mutta naisen pitää tehdä "tasa-arvoinen ele" ja tarjoutua maksamaan osuutensa, mutta siihen tarjoukseen ei saa tarttua. Eli oikeastaan mikään ei ole muuttunut tasa-arvon suhteen, mutta halutaan pitää jonkinlaista tasa-arvon kulissia yllä tällaisella teatterilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä kulttuurissa noin tehdään mutta itse maksan omat juttuni, en tarjoa treffikumppanille. Kieltäydyn myös mikäli vastapuoli haluaa tarjota.

Vierailija
2/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa ei ole ikinä ollut itsestäänselvää että mies maksaa, joten mitään muutosta asiaan ei tarpeellista tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö paljonkin treffeillä? Itse ainakin maksan mielelläni oman osuuteni ja tarjoankin. Mielestäni luontevaa on että deittailuvaiheessa maksetaan vuoron perään jolloin molemmat maksaa noin puolet mutta ei tarvitse ruveta halkomaan hiuksia.

Vierailija
4/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ikinä kehtaisi maksattaa mitään miehellä (tai kenelläkään muullakaan).

Vierailija
5/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaminen on sanatonta viestintää. Jos nainen inttämällä inttää haluavansa maksaa ekoilla treffeillä, hän ilmoittaa siinä, ettei toisia treffejä tule. Jos hän luopuu maksamisesta, voitte sopia, että ensi kerralla hän maksaa eli toiset treffit on luvassa.

Näin yksinkertaista ja loogista se on.

Vierailija
6/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ollut mikään ongelma, että mies maksaa treffeillä kaiken ja on myös aina maksanut. En osaa sanoa, miten reagoisin näihin kuitin jakajiin, kun en ole koskaan tavannut enkä edes kavereilta kuullut. Mutta olenkin jo vanha ja avioliittoa takana kohta 20 vuotta. Ei ehkä tarvitse sanoa, että taustalla ei tosiaan ole ikinä ollut kuitin kanssa puljaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän