Kirpputorihinnoitteluun apua, Littlest Pet Shop -hahmot,
mikähän olisi sopiva hinta hahmolle vai kannattaako pussittaa yhteen tai jotain..?
Kommentit (11)
Just mietin samaa. Ajattelin max. hintaa 5 €/10 kpl pussi. Mutta ehkä halvemmallakin.
Kannattaa muuten tarkistaa ettei sielä ole harvinaisuuksia seassa esim mäyräkoira maksaa yksistään jo useita kymppejä.
Kannattaa nähdä vaivaa ja liittyä facessa petshop ryhmään.
Meinasin itse myydä petshopit kirppikseltä könttäsummaan 30-40€.
Nyt olen tuolla ryhmässä myynyt noin puolet ja saanut niistä 90€.
Onhan siinä postituksen ym.vaiva.
Hyvin tuntuu menevän kaupaksi tuolla ja vähän harvinaisemmista voi saada jopa 20-30€ kpl.
Oulussa pyydetään ihan yleisesti 3, jopa 4 euroa kappaleelta. Näyttää kauppa käyvän silläkin hinnalla.
jep, liity facessa olevaan ryhmään niin saat niistä hyvät rahat. Tutki siellä ensin hintoja ennenkuin laitat halvalla myyntiin, tai sitten laitat tarjouskauppana, niin löytävät hintansa. Koirat ja kissat (neljällä jalalla seisovat) ovat ainakin arvokkaampia, 10-20e kpl riippuen hahmosta.
Nimim. myin kaikki tytön petsit 2e/kpl ja kyllä jäi vähän harmittamaan :)
Kiitos viesteistä, enpä tiennytkään näitä mainitsemianne juttuja. En ole itse facebookissa, mutta lelujen omistaja voikin teidän vinkkinne perusteella käydä kurkkaamassa tuossa ryhmässä, tietää varmaan itse sitten, onko jotain sellaisia hänellä, joita haluaisi myydä vaikka tuota kautta :).
Eikö näitä myydä enää kaupoissa vai miksi ovat jotkut arvokkaampia, kuin toiset? Mielenkiinnosta ihan kysyn, kun ei nuo varmaan ole maksaneet uutenakaan noin paljon, siis nämä harvinaisemmat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viesteistä, enpä tiennytkään näitä mainitsemianne juttuja. En ole itse facebookissa, mutta lelujen omistaja voikin teidän vinkkinne perusteella käydä kurkkaamassa tuossa ryhmässä, tietää varmaan itse sitten, onko jotain sellaisia hänellä, joita haluaisi myydä vaikka tuota kautta :).
Eikö näitä myydä enää kaupoissa vai miksi ovat jotkut arvokkaampia, kuin toiset? Mielenkiinnosta ihan kysyn, kun ei nuo varmaan ole maksaneet uutenakaan noin paljon, siis nämä harvinaisemmat.
Osaa on tehty vain pieniä määriä tai pieni määrä yhtä väriä mikä nostaa hintaa. Toki kuntoon vaikuttaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa on tehty vain pieniä määriä tai pieni määrä yhtä väriä mikä nostaa hintaa. Toki kuntoon vaikuttaa paljon.
Kiitos.
Saanko udella vielä tästä postitse myymisestä, kuinka te pakkaatte vaikka yhden tai muutaman hahmon ja millaiset postikulut ovat? Eikö pakettina ole kuitenkin kallista lähettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Saanko udella vielä tästä postitse myymisestä, kuinka te pakkaatte vaikka yhden tai muutaman hahmon ja millaiset postikulut ovat? Eikö pakettina ole kuitenkin kallista lähettää?
Jotain pehmustetta ympärille ja kuplakirjeenä matkaan paitsi jos ostaja tahtoo muulla tapaa. Lisäksi aina sanon että ostaja maksaa postikulut.
http://www.sarahtitus.com/wp-content/uploads/2015/03/115.jpg tuossa kuva kaikista harvinaisimmista petseistä
0.50-1e hahmo tai sitten teet paketteja esim 5hahmoa 5e