Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saaran puolustajat, ettekö te ole nähnyt tätä videota?

Vierailija
03.10.2016 |

Sehän nolasi itsensä aivan täysin! Myötähäpeä...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita sen käsiä vaivaa? Hirveetä sätkimistä ja nykimistä.

Kiusallista katseltavaa.

Biisistäkin outo sovitus. Pokkaa oli vetää tuollainen "anthem" noin oudosti. :D

Tämä draamahan on kirjoitettu tuohon ohjelmaan. Sehän selvä, että Saaralle oli jo luvattu jatkopaikka sillä villillä kortilla... mutta hän noista kisailijoista toi lisäkatsojia kotosuomestakin ja osas vääntää pari noloa kyynneltä kuin joku muu. Kattoo Simonia ja Nicolea, Saara on heidän suosikki ja hän on jatkossa ilmiselvästi.

Mitä hittoa oli tapahtunut Sharonin naamalle? Toinen lähes tunnistamaton tuote tuossa klipissä

Vierailija
22/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

snowfairy from finland..... ok

Snow = kylmä

Fairy = slangitermi homoseksuaalille

Totta, snowfairy from Finland!

Tuotako hän itse sitten tarkoitti termillä, vai onko kyseessä sinun pahantahtoinen tulkintasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Saara itse tuota SnowFairya ole keksinyt.

Vierailija
24/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä syö sut elävältä.

Miksi kiusaat itseäsi niin?

Häpeä ja vahingonilo on vielä ihan luonnollisia tunteita. Mutta myötähäpeä, miksi ihmeessä?

En nyt ollut tarpeeksi selkeä otsikoinnissa enkä viestini välittämisessä, sori siitä...

"Saaran puolustajilla" tarkoitin niitä, jotka edelleen uskovat Saaran menestykseen kilpailussa, mutta nyt nostan kapeaa kohderyhmää myös "anti-Saaroille". Ihmettelen, koska en ole seurannut, ja siksi aloitin hädässä tämän ketjun.

Myötähäpeästä sen verran: olen ehkä herkkä näille talent-kilpailuille ja niille tilanteille, jossa kilpailija asettuu puolustamaan itseään epätoivoisesti (lavalle palaaminen ja yleisön nuoleminen oli Saaralla epätoivoista), ja toistan: kuka tahansa, kansalaisuudesta viis.

Taidan vain olla altis myötähäpeälle, ja se on muuten inhottava tunne. Sitä tässä tapauksessa lisäsi se, että luin jokusen brittiartikkelin asiasta, ja tämä oli erityisen inhottava:

"The X Factor 2016: Saara Aalto turns audience against her during seriously awkward Six Chair Challenge"

http://www.digitalspy.com/tv/the-x-factor/news/a809020/x-factor-2016-sa…

Minulla ei ole siis mitään Saaraa vastaan. Miten voisikaan olla, kun en ole kilpailua seurannut.

Edelleen: sori. :(

Ap

Jos potisin myötähäpeää, niin nyt olisi sen paikka. Tyyppi tulee retostelemaan ja haukkumaan Saaraa, vaikket mistään mitään tiedä.

Sä tässä noloin olet AP.

Vierailija
25/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä tässä nousee lähinnä ap:ta kohtaan... Et ilmeisesti tajua, että tuo ohjelma tosi pitkälti käsikirjoitettua. Ohjelmassa etsitään kykyjä joo, mutta ennenkaikkea se on viihdettä yleisölle. Siksi tuollaista kaikenlaista draamaa ynnä muuta. Mitä taas Saaraan tulee, niin kiistatta hän on lahjakas laulaja.

Vierailija
26/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Uskomatonta että joku on vielä noin naiivi ja lapsenuskoinen että kuvittelee että kaikki tuollaiset tapahtumat tulee tosi-tv -ohjelmissa ynnä muissa aivan spontaanisti ja esim. tuollainen itkeminen olisi Saaran keksimää. Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
27/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä syö sut elävältä.

Miksi kiusaat itseäsi niin?

Häpeä ja vahingonilo on vielä ihan luonnollisia tunteita. Mutta myötähäpeä, miksi ihmeessä?

En nyt ollut tarpeeksi selkeä otsikoinnissa enkä viestini välittämisessä, sori siitä...

"Saaran puolustajilla" tarkoitin niitä, jotka edelleen uskovat Saaran menestykseen kilpailussa, mutta nyt nostan kapeaa kohderyhmää myös "anti-Saaroille". Ihmettelen, koska en ole seurannut, ja siksi aloitin hädässä tämän ketjun.

Myötähäpeästä sen verran: olen ehkä herkkä näille talent-kilpailuille ja niille tilanteille, jossa kilpailija asettuu puolustamaan itseään epätoivoisesti (lavalle palaaminen ja yleisön nuoleminen oli Saaralla epätoivoista), ja toistan: kuka tahansa, kansalaisuudesta viis.

Taidan vain olla altis myötähäpeälle, ja se on muuten inhottava tunne. Sitä tässä tapauksessa lisäsi se, että luin jokusen brittiartikkelin asiasta, ja tämä oli erityisen inhottava:

"The X Factor 2016: Saara Aalto turns audience against her during seriously awkward Six Chair Challenge"

http://www.digitalspy.com/tv/the-x-factor/news/a809020/x-factor-2016-sa…

Minulla ei ole siis mitään Saaraa vastaan. Miten voisikaan olla, kun en ole kilpailua seurannut.

Edelleen: sori. :(

Ap

"Jotka edelleen uskoo Saaran menestykseen." Siis Saara on nyt kai 12 parhaan joukossa UK:n Talentissa. Vaikka hän putoasi nyt niin kyllä tätä mun mielestä voi kutsua menestykseksi jo nyt. Hakijoita tuonne on tuhansia.

Vierailija
28/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa jo oikeasti.

Jotakuta kiinnosti: olen 27-vuotias nainen.

"Etkö tajua?" - En. Olen useampaan kertaan sanonut etten ole seurannut ohjelmaa enkä formaattia nyt, itse asiassa en koskaan, siispä en tiedä. En ymmärtänyt, että ohjelmassa ylipäätään on tuollainen "villi kortti", joka on päästänyt Saaran jatkoon, kuten jokunen on täällä ystävällisesti selittänyt.

"Hah! Uskomatonta että joku on vielä noin naiivi ja lapsenuskoinen että kuvittelee että kaikki tuollaiset tapahtumat tulee tosi-tv -ohjelmissa ynnä muissa aivan spontaanisti ja esim. tuollainen itkeminen olisi Saaran keksimää" - Olen niin naiivi, että uskon tosi-tv:n totuuteen. Enpä osaa sitä muuten selittää, kuin että olen tietämätön, koska en seuraa mitään tosi-tv-sarjoja. MasterChef Australia on ihan kiva, mutta siinäpä ei ketään tietentahtoen käsikirjoiteta noloksi ja buuatuksi pois kisasta.

Vierailija
29/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 = Saaraa haukkuva ja nolo ap.

Vierailija
30/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*tekopirteä* My name is Saara and I'm a snowfairy from Finland...

*tytön ilme yleisössä* priceless!

Sanois nyt vaan I´m a peasant from Finland

Vierailija
31/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*tekopirteä* My name is Saara and I'm a snowfairy from Finland...

*tytön ilme yleisössä* priceless!

Sanois nyt vaan I´m a peasant from Finland

Just näin. Vois vielä lisätä, että  "I don't know how to sing and I have no talent whatsoever. I've got no heart, and besides, my style and handgestures are terrible."

Vierailija
32/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut Britannian X-Factoria, vaan nähnyt vain Youtubesta valittuja klippejä kisasta.

Katsoin Youtubesta X-Factoriin liittymättömän videon "The Best of Saara Aalto" tms., josta ilmeni, että hän on esiintynyt ympäri maailmaa mm. José Carrerasin ja Andrea Bocellin kanssa oopperalaulajana, julkaissut kiinankielisen levyn yms..

Sitä katsellessani, ja kuunnellessani hänen ilmeisen lahjakasta laulantaansa, tuli mieleen, että hänellä on tietämistäni suomalaisista eniten drivea (ehkä Elina Lepomäki kilpailee hänen kanssaan tästä tittelistä). Edes jatkuva sättiminen ja osittain aiheellinen arvostelu ei ole pysäyttänyt Saaraa. Tulkintani mukaan Simon Cowell on pistänyt merkille tämän driven ja Saaran lahjakkuuden eikä halua, että etäinen esiintymistyyli (joka mielestäni on paikkansapitävä luonnehdinta) romuttaa hänen mahdollisuutensa.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
33/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etkö tajua?" - En. Olen useampaan kertaan sanonut etten ole seurannut ohjelmaa enkä formaattia nyt, itse asiassa en koskaan, siispä en tiedä. En ymmärtänyt, että ohjelmassa ylipäätään on tuollainen "villi kortti", joka on päästänyt Saaran jatkoon, kuten jokunen on täällä ystävällisesti selittänyt.

"Hah! Uskomatonta että joku on vielä noin naiivi ja lapsenuskoinen että kuvittelee että kaikki tuollaiset tapahtumat tulee tosi-tv -ohjelmissa ynnä muissa aivan spontaanisti ja esim. tuollainen itkeminen olisi Saaran keksimää" - Olen niin naiivi, että uskon tosi-tv:n totuuteen. Enpä osaa sitä muuten selittää, kuin että olen tietämätön, koska en seuraa mitään tosi-tv-sarjoja. MasterChef Australia on ihan kiva, mutta siinäpä ei ketään tietentahtoen käsikirjoiteta noloksi ja buuatuksi pois kisasta.

Okei. Miksi siis täytyy noin mistään mitään tietämättömänä ottaa kantaa johonkin asiaan josta ei tiedä yhtään mitään?

Vierailija
34/34 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johtunee varmasti siitä että Talentissa äänestää yleisö (tavoitellaan katsojia ja äänestäjien sympatiapisteitä), MasterChefissä taas tuomaristo. En ymmärrä miksi sinun täytyy tulla tänne tekemään tällainen aloitus ja arvostella Saaran "puolustajia" jos et kerran edes katso ohjelmaa, tiedä mistä on kyse, et tiedä ylipäänsäkään tositv:stä tai Saarasta yhtään mitään. Mikä oli pointtisi? Osoittaa oma tietämättömyytesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän