Saaran puolustajat, ettekö te ole nähnyt tätä videota?
Sehän nolasi itsensä aivan täysin! Myötähäpeä...
Kommentit (34)
Olenko jotenkin vajaa? En ole seurannut Saara Aallon matkaa X-Factorissa, mutta nyt youtubetin. Täällä puhutaan, että hän olisi edelleen matkalla Live-lähetyksiin, mutta tuossahan hänet lähetetään "brutaalisti" kotiin!
Selittäkää, please.
Ja kyllä. Myötähäpeä.
Onko toi myötähäpeä joku ikioma suomalainen tunne?
Sori, ohis.
Myötähäpeä on sairaus. En tiedä, onko siihen vielä tarjolla minkäänlaisia hoitoja tai lääkitystä, mutta kai joku pian löytää tästäkin sopivan markkinaraon.
Vierailija kirjoitti:
Olenko jotenkin vajaa? En ole seurannut Saara Aallon matkaa X-Factorissa, mutta nyt youtubetin. Täällä puhutaan, että hän olisi edelleen matkalla Live-lähetyksiin, mutta tuossahan hänet lähetetään "brutaalisti" kotiin!
Selittäkää, please.
Ja kyllä. Myötähäpeä.
Pääsi villillä kortilla jatkoon.
Tuossakin ohjelmassa on käsikirjoitus miten toimitaan ja leikkauksilla jokainen kilpailija saadaan näyttämään tasan siltä mikä tuotantotiimin suunnitelmaan parhaiten sopii.
Mitä jaksat jostain TV-ohjelmasta mouhota noin innokkaasti. Et tykkää jostakin esiintyjästä, sama se. Ei ole elämää suurempi asia.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää, please.
Ja kyllä. Myötähäpeä.
Ilmeisesti tipahti tuossa ja nostettiin myöhemmin takaisin villillä kortilla.
Olen nähnyt, eikä hävetä. Ei itseni, eikä Saaran puolesta. Mimmi vetää hienosti ja on täysin oikeutetusti jatkossa edelleen. Yksi kisan parhaimmista.
Myötähäpeä syö sut elävältä.
Miksi kiusaat itseäsi niin?
Häpeä ja vahingonilo on vielä ihan luonnollisia tunteita. Mutta myötähäpeä, miksi ihmeessä?
Mä nyt yhdestä esiintymisestä mitään johtopäätöksiä vetelis.
Ja olen anti-Saara joukkueessa.
Vierailija kirjoitti:
"Anti-Saara -joukkue"? Oletkohan liian tosissasi taas liikkeellä. Nyt sitä pipaa löysemmälle.
*tekopirteä* My name is Saara and I'm a snowfairy from Finland...
*tytön ilme yleisössä* priceless!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anti-Saara -joukkue"? Oletkohan liian tosissasi taas liikkeellä. Nyt sitä pipaa löysemmälle.
Nyt kyllä kuulostaa siltä, että joku muua on pikkasen tosissaan liikkeellä. :D
Pääsi villillä kortilla jatkoon.
Tuossakin ohjelmassa on käsikirjoitus miten toimitaan ja leikkauksilla jokainen kilpailija saadaan näyttämään tasan siltä mikä tuotantotiimin suunnitelmaan parhaiten sopii. [/quote]
Olet oikeassa, juuri filmien laikkaaja on se, joka pystyy eniten vaikuttamaan ohjelman sisältöön. Nyt on vallalla se, että ihmisten kiinnostuksen vuoksi on tarjottava draamaan. Ja sitähän löytyy jokaiselta, jota kuvataa kymmeniä tunteja. Kohta varmaan kyllästymme tähän jatkuvaan draamaankin ja sitten taas leikkaajat alkavat koota esityksiä, joissa vallitsee rauhallisuus ja tasaisuus. Näin meitä ohjaillaan
Vierailija kirjoitti:
snowfairy from finland..... ok
Snow = kylmä
Fairy = slangitermi homoseksuaalille
Totta, snowfairy from Finland!
Saaralla on kaunis ääni, ja tulkinnat ovat kohentuneet sekä tyyli. Tsempit!
Tottakai ollaan, entä sitten. Ei mennyt ihan putkeen, vaan kelläpä aina menisi? Siellä se on 12 parhaan joukossa kaikista mokistaan ja vajavaisuuksitaan huolimatta, ihan pelkästään omien lahjojensa ja tahdonvoimansa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä syö sut elävältä.
Miksi kiusaat itseäsi niin?Häpeä ja vahingonilo on vielä ihan luonnollisia tunteita. Mutta myötähäpeä, miksi ihmeessä?
En nyt ollut tarpeeksi selkeä otsikoinnissa enkä viestini välittämisessä, sori siitä...
"Saaran puolustajilla" tarkoitin niitä, jotka edelleen uskovat Saaran menestykseen kilpailussa, mutta nyt nostan kapeaa kohderyhmää myös "anti-Saaroille". Ihmettelen, koska en ole seurannut, ja siksi aloitin hädässä tämän ketjun.
Myötähäpeästä sen verran: olen ehkä herkkä näille talent-kilpailuille ja niille tilanteille, jossa kilpailija asettuu puolustamaan itseään epätoivoisesti (lavalle palaaminen ja yleisön nuoleminen oli Saaralla epätoivoista), ja toistan: kuka tahansa, kansalaisuudesta viis.
Taidan vain olla altis myötähäpeälle, ja se on muuten inhottava tunne. Sitä tässä tapauksessa lisäsi se, että luin jokusen brittiartikkelin asiasta, ja tämä oli erityisen inhottava:
"The X Factor 2016: Saara Aalto turns audience against her during seriously awkward Six Chair Challenge"
http://www.digitalspy.com/tv/the-x-factor/news/a809020/x-factor-2016-sa…
Minulla ei ole siis mitään Saaraa vastaan. Miten voisikaan olla, kun en ole kilpailua seurannut.
Edelleen: sori. :(
Ap
Käsikirjoitettua tuubaa