Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys seksistä miehille jotka ovat tai ovat olleet pitkässä parisuhteessa

Vierailija
02.10.2016 |

Pitkä parisuhde, avoliitto tai avioliitto ja seksiä kerran viikossa. Mitä olette mieltä?

Edellinen suhteeni kaatui tähän asiaan ja mietin kannattaako minun harkitakaan uutta suhdetta. Tuntevatko kaikki miehet tulleensa huijatuksi jos seksiä on alkuvaiheessa enemmän mutta lopulta vain kerran viikossa? Voisitteko elää tällaisessa suhteessa vai aiheuttaisiko seksin vähyys ensin riitoja ja sitten eron.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon on kyllä vähän. Siitä jos vielä harvenee niin aletaan olemaan sillä sektorilla että on mieluummin kokonaan ilman niin ei tarvitse kärsiä jatkuvaa panetusta. Tämä siis pysyvänä tilana, toki elämäntilanteiden mukaan välillä on tilapäisesti hiljaisempaa ja se on ihan ok.

Arkena meilläkin peitto heiluu harvakseltaan kun on työt ja lapset, mutta kyllä viikkoon arkenakin yleensä joku pikasessio mahtuu. La-Su yleensä aamulla ja illalla, joskus myös päivällä jos on sopiva tilaisuus.

Minulle seksi on parisuhteessa tärkeää ja seksittömyys nakertaa nopeasti suhteesta myös muun läheisyyden, joten pitäisi kyllä harkita tarkkaan kannattaisiko edes lasten takia jäädä suhteeseen jossa seksiä on liian vähän.

M42, 12v naimisissa

Vierailija
22/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli alussa aika paljon seksiä, sitten aika vähän kun lapset oli pieniä. Sitten taas vähän enemmän ja nykyään lähes päivittäin. Eli määrä vaihtelee ja voin sanoa, että aikaa myöten laatu paranee. Ollaan kohta 50-v ja yhdessä oltu lähes 30 v. Vähimmillään oli jotain 1-2 krt kk:ssa ja se oli silloin kun rakennettiin taloa, mulla ei vaan kertakaikkiaan ollut paukkuja.

Naista pitää osata käsitellä, ei vaimo ole halukas, jos ei mies osaa pitää vaimoa halukkaana. Niin se vaan on pojat, vähän vaivannäköä, niin vaimo on aina lämmin.

Melko sovinistinen näkemys. Ikäänkuin naisella ei itse olisi mitään sananvaltaa omaan seksuaalisuuteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei riittäs

Vierailija
24/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida poikamiehet uskoa miten vähällä p******a ukkomiehet joutuvat tulemaan toimeen.

No niinpä, siks pysyn sinkkuna.

Vierailija
25/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan suhteessa jossa akka pihtaa. 1 Kerta viikkoon on aivan liian vähän. Sanoisin että 3kertaa viikkoon ehdoton minimi. Mieluiten päivittäin ja useita kertoja päivässä =)

Vierailija
26/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sänkypuuhia oli pari ensimmäistä vuotta jopa kolmesti päivässä.

Kolmantena vuonna kerran päivässä.

Nyt neljäntenä vuonna on kolmen päivän välein.

Jos sinä miehenä selität minulle tämän ja kerrot tulevasta, niin minä voin avata vaimosi käytöstä.

Vierailija
27/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä parisuhde, avoliitto tai avioliitto ja seksiä kerran viikossa. Mitä olette mieltä?

Edellinen suhteeni kaatui tähän asiaan ja mietin kannattaako minun harkitakaan uutta suhdetta. Tuntevatko kaikki miehet tulleensa huijatuksi jos seksiä on alkuvaiheessa enemmän mutta lopulta vain kerran viikossa? Voisitteko elää tällaisessa suhteessa vai aiheuttaisiko seksin vähyys ensin riitoja ja sitten eron.

Itse olin pitkässä parisuhteessa ja se olin toisinaan minä, joka halusi harvemmin. Toisinaan toki toisinkin päin, mutta minä olin se, joka oli enemmän tyytyväinen seksielämäämme. Exäni kyttäsi jotain tilastoja, että kuinka monta kertaa pitää harrastaa seksiä, että on normaali pariskunta. Molemmat laukesivat oikeastaan joka kerta, joten ei sen takia ainakaan ollut tyytymätön seksiin. Valitti nimenomaan harvasta määrästä ja seksin rutiininomaisuudesta. Sama fiilis oli itselläni, mutta kaikki piristysyritykset olivat mielestäni päälle liimattuja ja mitättömiä, koska se perusjuttu ei kuitenkaan miksikään muuttunut. Saman ihmisen kanssa siinä oltiin, vaikka koitti pukeutua ja harrastaa seksiä vaihtelevissa paikoissa. Exä sytty enemmän tuosta paikan vaihtamisesta, mutta minusta se toi ainoastaan epämukavuutta touhuun yleisesti ottaen.

Vierailija
28/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yrittämästä jo monta vuotta sitten. Edetään seksissä vaimon tahtiin, eli seksiä 3-12 viikon välein. Hoitelen itseni omin käsin päivittäin.

Vierailija
29/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan miehestä!? Mikä kysymys tää nyt on. Harva varmaan liian vähäisen seksin (jos sitä kuitenkin on) takia avioliittoa kaataa.

Juuri juteltiin aiheesta ystävien kanssa (kaikki naimisissa/pitkissä parisuhteissa) ja jokainen sanoi, että seksiä on kerta - 4 kertaa kuussa. Kenelläkään ei ollut useammin kuin kerta viikkoon, vaikka olisikin joskus ollut.

Ex-avomieheni mielestä osa miehistä voi tyytyä kertaan viikossa, mutta kenenkään mielestä se ei ole tarpeeksi. Riitelimme asiasta kymmeniä tai satoja kertoja enkä ole enää varma olenko sittenkin se kieroileva narttu, joka antaa ensin olettaa että seksiä on vaikka joka päivä, mutta suhteen edetessä kylmenee ja pihtaa.

Tiedän että on olemassa myös haluttomia miehiä, mutta haluavatko kaikki normaalihaluiset seksiä joka päivä? Tiedän myös että kysymykseni kuulostaa typerältä, mutta pelkään tuottavani taas jollekin pettymyksen jos uskaltaudun vielä deittailemaan.

Ap

Kerta viikkoon... seksiä joka päivä... ehkä tuo ensimmäinen on lähempänä totuutta. Ei "aikuisena" jaksa eikä ehdi joka päivä. Ainakaan jos on lapsia, käy töissä ja harrastaa jotain. Mutta se ettei seksiä ole joka päivä, ei tarkoita etteikö sitä ajattelisi joka päivä. Tai etteikö siitä puhuisi joka päivä. Etkö totea illalla ennen nukkumaan menoa, ettet nyt jaksa ottaa suihin, joten joudut tyytymään kylmään käteen ja työnnät kylmät sormet jalkoväliin lämmitettäväksi?

Mitä väliä on normaalihalulla? Ainoastaan sillä, että teillä kemiat kohtaavat, on merkitystä.