Tapailin ihanaa naista, naiselle oli dealbreaker se, että olen käynyt naisissa Slovakiassa
Tapailin erästä ihanaa naista. Meidän juttumme päättyi siihen, kun tapailemani nainen sai tietoon, että olen käynyt Slovakiassa Bratislavan neitoja naurattamassa. Tämä tapahtui jo paljon ennen, kuin me edes tapasimme, mutta nainen veti omat johtopäätöksensä siitä, että minkä vuoksi sinne Slovakian Bratislavaan minä olen mennyt ja nimenomaan naisia naurattamaan, eikä nainen pystynyt hyväksymään sellaista.
Kertokaa nyt, onko tuo todellakin niin iso juttu? Kai sitä sinkkumies saa nyt haluamissaan matkakohteissa käydä? Sitäpaitsi siitä on jo reilusti aikaa, kun tuo tapahtui, joten ei kai se nyt niin iso juttu voi olla. Käyhän naisetkin vastaavilla matkoilla mm. latinalaisessa Amerikassa.
Kommentit (43)
Joo..ei kiinnosta tuollaiset ukkelit. Ei jatkoon 👎
Siis olitko käynyt siellä ihan lomalla vai huorissa?
Ensimmäinen on ihan sama tai jopa plussaa (matkustelu avartaa), mutta huorissakävijää en minäkään huolisi.
Tästä ei käynyt selväksi, että olitko maksullisissa vai iskitkö maksuttomia?
En minäkään kestäisi jos slovakiassa, yäk. Venäjä vielä menisi, Slovakia ei koskaan.
Naurattaa? H***ia? Ei niitä pahemmin naurata :(
Maksullisissako kävit? Tai jotain kusetusmeininkiäkö tarkoitit?
En huolisi minäkään siinä tapauksessa.
No tulee mieleen kaksi syytä:
-taudit epäilyttävät
-pystyt täysin tunteettomaan seksiin, mikä ei kasvata poikaystäväpisteitäsi
-naisen arvot seksin suhteen ovat konservatiivisemmat
-nainen tulkitsi, että oletkin joku luuseri tai irstas sika
Mutta kiitoksia rehellisyydestänne. Mielestäni jokaisella on oikeus päättää, mihin leikkiin lähtee. Ja sinullakin on oikeus tulla rakastetuksi menneisyydestäsi huolimatta. Ette vain olleet samalla aaltopituudella, nyt kävi näin.
Mahdollisesti se ihana nainen on käynyt itse seksimatkoilla ympäri maailmaa mutta moralisoi kuitenkin miehiä maksullisissa käymisen johdosta.
Voi olla. Tuo ihana neito tuskin itsekään tekee seksimatkoja. Mutta minkä taakseen jättää...
Niin maksullisissa naisissako? En mäkään haluaisi sellaista miestä. Enkä kyllä ole kuullut, että naisten vastaavat matkat Etelä-Amerikkaan olisivat mitenkään yleisiä.
Mitä sä tommosia menet laukomaan naisille muuten kuin päästäkseni niistä eroon.
Plussat rehellisyydestä. Pidä siitä kiinni. Edes.
Voisitko sinä ryhtyä vakavaan suhteeseen naisen kanssa joka on toiminut maksullisena?
Se on ikäänkuin sama juttu.
Mitä sä oikeen selität? Jos maksullisiin viittasit, niin ei Bratislava mikään erityinen huorailukohde ole. Jos taas muuten vaan siellä matkustit ja vapaana miehenä tapasit vapaita naisia, ei pitäisi olla ongelmaa. En ymmärrä sinua enkä tuota tapailemaasi naista.
Öh, miten tuosta tulee huorissa käyminen mieleen?
Minua ainakin inhottaa jo nuo käyttämäsi sanavalinnatkin, ja prostituoitujen käyttäminen on ehdoton ei. Tosiaan viestistäsi ei saa kunnolla selvää, mitä ajat takaa. Mitä ihmettä tarkoitat sillä, että olet käynyt tuolla "naurattamassa naisia"?
Jos olet normaali aikuinen, joka on elämässään myös matkustellut, niin miksi ihmeessä koet tarvetta listata, missä kaikkialla olet harrastanut seksiä? Haluatko, että nainen tekee samoin? Hyväksytkö, jos hän on ollut monien ulkomaalaisten kanssa?
Jos taas olet köyhien maiden epätoivoisia naisia kauppatavarana pitävä mies, niin miksi koet tarvetta lievennellä ja puhua asiasta naisten naurattamisena? Jos prostituutio on oikein, niin miksi siitä ei voi puhua rehellisesti ja suoraan? Jos prostituutio on väärin, niin miksi tuet sitä omalla toiminnallasi?
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin inhottaa jo nuo käyttämäsi sanavalinnatkin, ja prostituoitujen käyttäminen on ehdoton ei. Tosiaan viestistäsi ei saa kunnolla selvää, mitä ajat takaa. Mitä ihmettä tarkoitat sillä, että olet käynyt tuolla "naurattamassa naisia"?
Jos olet normaali aikuinen, joka on elämässään myös matkustellut, niin miksi ihmeessä koet tarvetta listata, missä kaikkialla olet harrastanut seksiä? Haluatko, että nainen tekee samoin? Hyväksytkö, jos hän on ollut monien ulkomaalaisten kanssa?
Jos taas olet köyhien maiden epätoivoisia naisia kauppatavarana pitävä mies, niin miksi koet tarvetta lievennellä ja puhua asiasta naisten naurattamisena? Jos prostituutio on oikein, niin miksi siitä ei voi puhua rehellisesti ja suoraan? Jos prostituutio on väärin, niin miksi tuet sitä omalla toiminnallasi?
Korjaan vielä omaa viestiäni.
Eli vielä pahempaa, et edes puhunut naisista, vaan neidoista. Tästä tulee väistämättä mielikuva nuorista tytöistä, joita sinä olet käyttänyt hyväksesi.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä ryhtyä vakavaan suhteeseen naisen kanssa joka on toiminut maksullisena?
Se on ikäänkuin sama juttu.
Ei todellakaan ole. Vähän eroja seksikumppaneiden määrässä asiakkaalla ja maksullisella. Oikea vertaus on, että voitko ryhtyä suhteeseen naisen kanssa joka on käynyt maksullisissa.
Höpöhöpö