Tapailin ihanaa naista, naiselle oli dealbreaker se, että olen käynyt naisissa Slovakiassa
Tapailin erästä ihanaa naista. Meidän juttumme päättyi siihen, kun tapailemani nainen sai tietoon, että olen käynyt Slovakiassa Bratislavan neitoja naurattamassa. Tämä tapahtui jo paljon ennen, kuin me edes tapasimme, mutta nainen veti omat johtopäätöksensä siitä, että minkä vuoksi sinne Slovakian Bratislavaan minä olen mennyt ja nimenomaan naisia naurattamaan, eikä nainen pystynyt hyväksymään sellaista.
Kertokaa nyt, onko tuo todellakin niin iso juttu? Kai sitä sinkkumies saa nyt haluamissaan matkakohteissa käydä? Sitäpaitsi siitä on jo reilusti aikaa, kun tuo tapahtui, joten ei kai se nyt niin iso juttu voi olla. Käyhän naisetkin vastaavilla matkoilla mm. latinalaisessa Amerikassa.
Kommentit (43)
Mies joka käy maksullisissa on sovinisti. Koskaan et voi tietää onko ihminen pakotettu myymään itseään, edes suomessa. Mies joka ajattelee mulkullaan viis muista ei ole aviomiesmatskua. On varmaan mukava "naurattaa" naisia joita odottaa kunnon pieksäminen jos asiakas ei ole tyytyväinen. Naamaan ei lyödä mutta kaikenmoinen kidutus on käytössä jos maksullinen käyttäytyy asiakasta kohtaan huonosti.
Siinä elämää prinssiunelmissanne. Siitä on leikki kaukana kun puolen tunnin tai tunnin välein tulee uusia mulkkuja panemaan vaikka pillu on jo ruvella. Haistakaa mulkut oikeesti paska, siat.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monia miehiä jotka ovat käyneet nuorempana kaveriporukalla vähän reissussa, ja läpällä käyneet ilotaloissa :D mitä sitten?! Ihan sama. Eri asia jos siitä olisi jäänyt harrastus. Nämä tuntemani miehet ovat onnellisesti naimisissa tai parisuhteessa kukin tahoillaan, ja ihan huippu tyyppejä ovat kaikki. Saahan sitä nyt nuorena vähän kokeilla kaikenlaista, tietysti järki päässä pitäen.
Mun mies on käynyt nuorena, ennen minun tapaamistani maksullisissa kaksi kertaa. Unkarissa itse asiassa.
Hän on mitä parhain aviomies ja isä, eikä missään määrin sovinisti. Ennemminkin feministi.
Aikanaan keskusteltiin tästäkin ja ymmärrys on kasvanut iän myötä tottakai. Ei ole mulle deal breaker kun ei siitä "harrastusta" tullut.
terv. 43-vuotias kukkahattutäti
Voivat olla myös ylilaudalta jotain 13-vuotiaita, joiden mielestä on hauskaa keskustella epäasiallisesti.