Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näet kadun varrella kengättömän miehen, miten toimit?

Vierailija
02.10.2016 |

Tänään tuli vastaan mutta hämmennyin ja kävelin ohitse, kuitenkin harmittelin miksi näin kävi etten tehnyt mitään. Siihen löytyi monta syytä ja mikään ei ollut hyvä syy jättää auttaminen. Mies näytti siltä että saattoi ehkä olla alkoholisoitunut, keski-ikäinen . Paistatteli vissiin auringon valossa vielä kun aurinkoa oli. Kävelin vähän ajan päästä uudestaan samaa reittiä mutta miestä ei enään näkynyt. Miten te olisitte toimineet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tällä miehellä ei ollut edes sukkia jalassa. En kuitenkaan jäänyt niin tarkasti katselemaan oliko hänellä kenties jossain kuivumassa  kamppeet vai mistä oli kysymys. T. Alkuper.

Vierailija
2/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn myykö ruohoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jututun sellaista seuraavassa korttelissa asuvaa miestä, huomasin, että hän on dementoitunut, soitin 112, pysyin miehen vierellä ja vietiin mies kotiin.

Vierailija
4/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää tulee vielä.

t. pomo

Vierailija
5/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jututun sellaista seuraavassa korttelissa asuvaa miestä, huomasin, että hän on dementoitunut, soitin 112, pysyin miehen vierellä ja vietiin mies kotiin.

Hienoa. Tosin onhan se mies päässyt kotiinsa edellisetkin 60 vuotta.

Vierailija
6/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latelen sille aforismin

"Itkin kun minulla ei ollut kenkiä, kunnes

näin miehen, jolla ei ollut jalkoja"

Vierailija
7/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen totta kai kysymään, onko kaikki ok? Oli sitten alkkis tai ei. Alkaa olla syksy ja vaikka aurinko välillä paistaskin, nii ei tuolla ulkona mikään lämmin oo. Ainakaan niin lämmin, että pärjäis ilman kenkiä..Jos en muuten vois auttaa häntä niin 112. Siellä on pakko reagoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän