Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yhtään siedä miehen porukoita, enkä halua olla missään tekemisissä. Nyt kuulin että appivanhemmat kokonaan sivuutti meidät testamentissaan :(

Vierailija
02.10.2016 |

Eli mun mies saa lakiosansa kesämökin muodossa mutta miehen jälkeen se menee hänen sisarustensa lapsille. Meidän lapset ei saa mitään!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noinkin voi tehdä.Kiitos vinkistä

Vierailija
2/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vedetty ap. Ymmärrät varmaan itsekin, että sinä olet aiheuttanut tuon eikä miehesi lapsineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Onko miehellesi siis jätetty hallintaoikeus vai mitä horajavat? Jos miehesi perii itse, niin lapsilleen voi jättää. 

Vierailija
4/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä onko laillista, mutta näin kuulemma tekivät. Koska inhoavat mua ja mun lapsia. Ai niin mun avio-oikeus mökkiin on rajattu pois myös testamentissa :(

Vierailija
5/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitten kaikki ole tyytyväisiä. Et halua olla heidän kanssaan tekemisissä, ilmeisesti eivät hekään teidän. Miksi lastesi tulisi saada perintöä ihmisiltä, joita et siedä?

Vierailija
6/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin voi mennä. Kyllä miehesi perintö menee hänen omille lapsille. Myy sen mökin ja testamenttaa rahat teidän lapsille.

Vierailija
7/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Onko miehellesi siis jätetty hallintaoikeus vai mitä horajavat? Jos miehesi perii itse, niin lapsilleen voi jättää. 

Ei kun miehellä on omistusoikeus mutta kesämökki tai sijaantullut omaisuus menee miehen kuoltua sisarusten lapsille.

Vierailija
8/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en tiedä onko laillista, mutta näin kuulemma tekivät. Koska inhoavat mua ja mun lapsia. Ai niin mun avio-oikeus mökkiin on rajattu pois myös testamentissa :(

Siis onko ne vain sinun lapsia? Koska ei teille kuulu sitten mitään. Periköön lapsesi sinut ja oman isansä.

Vierailija
9/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt. Eli siis jos tulee jotain perittävää ja mies on hengissä, mökki menee hänelle. Jos mies on jo kuollut, mökki menee sisarusten lapsille eikä teidän lapsille. Vai?

Vierailija
10/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin voi mennä. Kyllä miehesi perintö menee hänen omille lapsille. Myy sen mökin ja testamenttaa rahat teidän lapsille.

Testamentissa kuulemma myös sijaantullut omaisuus menee sisarusten lapsille.!

Vierailija
11/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ei siis ole omia lapsia, vaan lapset ovat sinun?

Vierailija
12/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamentilla voivat jättää miehen ns. perinnöttömäksi, mutta lakiosuus kuitenkin tulee miehelle. Ja se menee aivan tasan varmasti miehen jälkeen miehen lapsille eikä millekään sisarusten lapsille. Mies voi vaikka halutessaan myydä mökin ja tehdä rahoilla mitä huvittaa, jos tuo mökki nyt hänelle tosiaan päätyy.

Vierailija
13/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne lapset siis jonkun muun miehen kuin sun miehen? Ja jos olette naimisissa, niin sinä perit miehesi

Vierailija
14/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehellä omia lapsia vai puhutko sinun lapsista?

Sinun lapsilla ei ole perintöoikeutta. Miehen lapsilla on.

Vierailija
15/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on biologisesti miehen, miehen kuoltua lapset perivät isänsä. Siihen ei ole kellään sanomista. Jos lapset vaan ap:n, niin miehen kuoltua perintö menee miehen sukulaisille jos ap:n oikeus perintöön vaimona on rajattu pois.

Vierailija
16/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiosuus on rintaperillisen osuus ja ei mikään hallintaoikeus. Sen voi muuttaa rahaksi.

Mun äidin perintö menee niin että 40 prossaa mulle ja 40 siskolle ja mun kummatkin pojat saa 10 prossaa.

Jos kaksi lasta niin perintöosuus on 50 ja lakiosuus 25 prossaa.

Siskoni on lapseton.

Vierailija
17/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko lapset miehen omia?

Vierailija
18/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää elää niin,että odottaa saavansa jotain perintöä jostain? Jokainen saa tehdä omaisuudelleen mitä tahtoo,jakaa sitä haluamallaan tavalla tai hukata sen kokonaan, ettei jää jaettavaa. Minun isäni kuoli tänä vuonna. Hyvä että ruumis ehti jäähtyä kun veljen vaimo + lapset alkoivat ilmoittaa että ukki oli luvannut sitä ja tätä jäämistöstään. No,mua ei kiinnosta, en aio mennä perunkirjoitukseenkaan. Ihmisistä paljastuu se todellinen luonto näköjään näissä tilanteissa.

Vierailija
19/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun lasten kuuluis periä isäpuolen vamhemmilta mitään? Heillä on ihan omatkin vanhemmat ja isovanhemmat?

Vierailija
20/63 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja appuvanhemmat maksaa sisarusten lasten harrastukset ja matkat. Meidän lapset ei saa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi