Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa anoppi!!

Vierailija
02.10.2016 |

Mulla on oikein hyvät välit anoppiini, hän on mukava, huolehtiva ja ihana ihminen ja pitää kodistaan huolta ihan hullun lailla. Hän puunaa ja putsaa kotona koko ajan. Koko ajan täytyy siivota, laittaa jotain tai järjestellä. Hän imuroi melkein joka päivä ja pesee lattiat kolme kertaa viikossa. No, minä itse en ole tällainen että käyttäisin kaiken aikani aina kodin siivoamiseen ja laittamiseen. Aina tietysti on perussiistiä, mutta ei ihan putipuhdasta. Teen kunnon suursiivouksen kerran kuussa.

Me muutettiin miehen kanssa ja anoppi osti meidän vanhan yksiön. Minä teen meillä kaikki kotityöt, ihan kaiken. Siivoan, pyykkään, teen ruokaa, käyn kaupassa yms. Anoppi oli sitten miehelle sanonut, että hyi kun teillä oli paskasta, eihän tollasessa oo voinut edes asua. Mies kertoi ton sit mulle ja tuli niin järkyttävän paska olo, rupesi oikein inhottamaan koko anoppi. Imuroin kuitenkin ja pesin lattiat ja kaapit ennen hänen muuttoaan sinne. Mitä vittua olis pitänyt vielä tehdä. Meni maku anoppiin kyllä täysin, en halua että hän tulee uuteen asuntoomme katsomaan ja arvostelemaan että toi olisi nyt pitänyt olla eri lailla ja toikin täytys putsata. Vieläkin tosi paha mieli vaikka tosta on jo monta tuntia.

Olen nyt sit tämän illan vaan putsaillut ja siivoillut, perkele puunataan sitten! >:( mielelläni aikani käyttäisin koiran kanssa ulkoillen ja miehen kanssa mutta siivotaan sitten vaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hupsu puunaa, jos olisit mieluummin koiran kanssa. Elä ihan rauhassa oman näköistäsi elämää ja jos se anoppia rassaa, niin se on vaan voi voi.

Ja opeta se mies tekemään kotitöitä!

Vierailija
2/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ensi kerralla kun hän tulee, olisi karmea sotku ihan tarkoituksella? Osaisiko sitten arvostaa sitä, kun on järjestys ja siistiä? Vaikka ei kaikkia nurkkia olisi kiillotettukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkiä sulle sujahti marttyyrin viitta päälle. Nyt olis hyvä kohta opetella pois mitä-muut-ihmiset-ajattelee-asenteesta.

Vierailija
4/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkiä sulle sujahti marttyyrin viitta päälle. Nyt olis hyvä kohta opetella pois mitä-muut-ihmiset-ajattelee-asenteesta.

Kyllä ehdottomasti, mä mietin aina mitä muut musta ajattelee ja tiedän että niin ei pitäisi olla. Mä vain olen tällainen, että mietin liikaa.

Vierailija
5/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin anopin miellyttäminenkö on sinulle tärkeämpää kuin miehen ja koiran kanssa oleminen? Lopeta nyt hyvä ihminen se puunaaminen ja elä sellaista elämää mistä itse nautit. Anoppi eläköön omanlaistaan. Älä suinkaan häpeile kotianne, anoppihan on käytöstavaton moukka jos sitä ääneen moittii.

Vierailija
6/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se jynssääminen ja lähde lenkille koiran kanssa. Ole onnellinen että anoppi paljasti luonteensa tässä vaiheessa, varsinkin jos aiot lapsia tehdä.

Vierailija
7/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan anopillesi, että joillakin sitä vain on niin jännittävä elämä, etteivät pienet sotkut enää haittaa ollenkaan.

Itselleni tulee ainakin himosiivoojista mieleen, että elämän täytyy olla aika tylsää jos tärkein ja kaikista aikaavievin asia elämässä on siivoaminen ja puunaaminen.

Vierailija
8/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Teen kotona kaiken, mies ei juurikaan mitään. Olin viikon poissa töiden takia, mies ei ollut siivonnut ollenkaan koko viikon aikana, likaisia astioita altaassa yms pölypalloja joka nurkassa. Anoppi sitten valitti minulle, kun asunto ei ollut siisti. Eli minussa vika, kun en tullut joka ilta 150km päästä siivoamaan miehen jälkiä.

Vierailija
9/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että anopilla taitaa olla joku pakko-oireinen häiriö ja siihen liittyvä siivouspakko-oire? Onko hänellä joku traumaattinen asia taustalla, tiedätkö tai tietäisikö miehesi? Tai sitten onko hän yksinäinen, onko miehensä kuollut tai onko eronnut? Jos hän purkaa yksinäisyyttään siivoamiseen?

Tsemppiä! Mun isä on vähän vastaava. Aina jos sanon hänelle, niin hän vain toteaa, että juu talossa talon tavalla. Kuitenkin kun tulee, niin tiirailee joka paikkaa jaahas jaahas ilme naamalla, että onko siivottu... Ei tee mieli enää päästää kylään.

Vierailija
10/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Teen kotona kaiken, mies ei juurikaan mitään. Olin viikon poissa töiden takia, mies ei ollut siivonnut ollenkaan koko viikon aikana, likaisia astioita altaassa yms pölypalloja joka nurkassa. Anoppi sitten valitti minulle, kun asunto ei ollut siisti. Eli minussa vika, kun en tullut joka ilta 150km päästä siivoamaan miehen jälkiä.

En ymmärrä tuollaisia naisia, minä en ainakaan mieheni sotkuja siivoa, en ole hänen äitinsä. Olette itse totuttaneet miehenne tuohon palveluun, mun mies tietää että jos ei siivoa omia sotkujaan niin sitten asutaan sen paskan keskellä. Molemmat huolehtii omansa, sovittiin näin jo ennen yhteen muuttoa ja hyvin on sujunut.

Vierailija
11/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole sitä tyyppiä, että kovasti miettisin mitä muut minusta ajattelee tai yrittäisin koko ajan miellyttää muita... mutta kyllä minuakin tuollainen kommentti loukkaisi, ja se on mielestäni täysin inhimillinen ja ymmärrettävä ensireaktio, ei mitään marttyyrin viitan sovittelua. Se oma koti on kuitenkin aika henkilökohtainen paikka ja asia ihmiselle. Siitä kyllä ihan samaa mieltä, että kannattaa opetella olemaan välittämättä anopin jutuista. Anoppia ei voi muuttaa, joten yrittää vaan tietoisesti antaa niiden kommenttien mennä. Kuten muutkin täällä sanoneet, niin pidä AP kotisi sellaisessa kunnossa että se teitä ITSEÄNNE miellyttää, elä ja nauti elämästäsi. Ja ehkä voisit joskus pyytää miestä auttamaan kotitöissä ja mennä sillä aikaa koiran kanssa lenkille päästämään vähän höyryjä ulos. :)

Vierailija
12/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut sanomaan omalle anopille että olisit opettanut poikasi siivoamaan paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi