Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöh, kävin tänään "pitkällä" lenkillä eikä siitä tullut kuin 5 km :(

Vierailija
02.10.2016 |

Luulin pidemmäksi matkaksi...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä lenkki :O Noita kun teet kolme kertaa viikossa, niin kummasti olo kohenee ja kunto kehittyy. Unen laatu paranee ja mieli pysyy korkealla.

Vierailija
2/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, itselle käy usein noin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5lasta kirjoitti:

Onhan se hyvä lenkki :O Noita kun teet kolme kertaa viikossa, niin kummasti olo kohenee ja kunto kehittyy. Unen laatu paranee ja mieli pysyy korkealla.

Lenkkeilen kyllä useammin kuin kolmesti viikossa, ihme olettamuksia taas...

Vierailija
4/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia sports tracker ym on hyviä koska on vain pakko jaksaa että saa sen vaikka 10km täyteen jos se oli tavoitteena :()

Vierailija
5/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5lasta kirjoitti:

Ei tuo vastaaja mitään olettanutkaan. Kertoi vaan, että 3x5 km lenkki on ihan hyvä määrä.

-ohis

Vierailija
6/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5lasta kirjoitti:

Ei tuo vastaaja mitään olettanutkaan. Kertoi vaan, että 3x5 km lenkki on ihan hyvä määrä.

-ohis

Olettihan kun rupesi pätemään omiaan!

Vierailija
7/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5lasta kirjoitti:

-ohis

Mites kun mä teen 6 kertaa viikossa 2,5 km lenkin? Onks se kans ihan hyvä?

Vierailija
8/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lenkkeilee viikossa paljon useammin kuin kolme kertaa, luulisi ettei kilometrimäärän kanssa tule enää tuollaisia yllätyksiä.

Vierailija
9/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on päinvastainen ongelma. Lenkit on useimmiten 10-12 km, toisinaan 15-23 km. Nuo 10-12 km   lenkit tuntuu tosi lyhyiltä ja tulee tunne, että pitäisi tehdä paljon pidempi lenkki. Itse asiassa, kaikki alle 16-20 km lenkit tuntuu ihan mitättömiltä epäsaavutuksilta.

Vierailija
10/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5lasta kirjoitti:

-ohis

Olettihan kun rupesi pätemään omiaan!

Opettele lukemaan äläkä siinä kitise.

Vierailija
11/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lenkkeilee viikossa paljon useammin kuin kolme kertaa, luulisi ettei kilometrimäärän kanssa tule enää tuollaisia yllätyksiä.

Pyrin menemään eri reittejä joten yllätyksiä tulee joka kerta.

Vierailija
12/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on päinvastainen ongelma. Lenkit on useimmiten 10-12 km, toisinaan 15-23 km. Nuo 10-12 km   lenkit tuntuu tosi lyhyiltä ja tulee tunne, että pitäisi tehdä paljon pidempi lenkki. Itse asiassa, kaikki alle 16-20 km lenkit tuntuu ihan mitättömiltä epäsaavutuksilta.

Mulla menis 15km kävelyyn 3 tuntia. Miten sulla riittää tunnit vuorokaudessa?? :O

Vierailija
13/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä käytetystä ajastakin jotain osaa päätellä.

Vierailija
14/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä käytetystä ajastakin jotain osaa päätellä.

En katsonut kelloa.

Vierailija
15/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkäksi sitten arvioit matkan, paljonko pieleen?

Vierailija
16/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkäksi sitten arvioit matkan, paljonko pieleen?

En arvioinut mitään etukäteen vaan kuljin pisteestä A pisteeseen B kiertotietä, normaali reitti on tuon 5 km eikä kiertotie näköjään yhtään sen pidempi ole, maastoisempi kyllä.

Vierailija
17/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menis 15km kävelyyn 3 tuntia. Miten sulla riittää tunnit vuorokaudessa?? :O

Ihan hyvin riittää. Nuo 10-12 km lenkit teen viikolla, pidemmät lähinnä viikonloppuisin. Joskus myös arkisin teen pidemmän lenkin jos olen päässyt lähtemään töistä aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä