Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylässä pisti silmään pariskuntien "tasoerot"

Vierailija
02.10.2016 |

Olin kylpylässä ja siinä porealtaassa lilluessa tuli tarkkailtua muita ihmisiä. Pisti silmään miten ei-hyvännäköisiä miehiä oli tosi näpsäköillä naisilla. Pariskunnilla oli pieniä lapsia ja äiti oli säilynyt tosi freesinä ja timmikroppaisena, ja perheenisä taas oli ihan toista maata - plösö kaljankittaaja. Väkisinkin nousi mieleen että onpa tuossa tasoeroa ja miehillä käynyt kyllä hyvä tuuri kun on saanut vaimon, lapset ja vaimo synnytyksistä huolimatta säilyttänyt timmin kropan ja freesin ilmeen. Mietin, että mahtaako noita naisia yhtään vituttaa että itse ovat pyrkineet "säilymään" synnytyksistä ja lapsiperhearjesta huolimatta, ja sitten aviomiehellä ei ole yhtään yritystä.
Kun usein niin puhutaan siitä miten miehiä harmittaa kun vaimon kroppa muuttuu lastensaannin takia ja kuinka vaimot eivät jaksa enää kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseensa.

Nyt kysytte kuitenkin että mikä oli tämän aloituksen pointti. Ei varsinaisesti mikään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas tosi vastakkaisia kokemuksia tarkastellessani vanhempia; olen lto. Usein nainen on itseään vanhemman näköinen, ulkonäöstään piittaamattoman oloinen ja ylipainoinen, kun taas mies on urheilullisen ja aktiivisen oloinen.

Enkä sano tätä pahalla, tämä on vain havaintoni.

Nuo miehet taas eivät ole rikkaita ja itsevarmoja, koska heidän on pitänyt lähteä salille pumppaamaan saadakseen edes jonkinlaisen elämään kyllästyneen naisen vierelleen, joka ei pysty vaatimaan mieheltä mitään muuta kuin fyysistä vahvuutta.

T: 1

Samaha pätee niihin aloituksessa mainittuihin timmeihin, freeseihin, näpsäköihin naisiin. Itsetunnossa vikaa, ja siksi pitää niin kovasti skarpata sen miehensä rinnalla.

Hmpff. Voin sanoa kokemuksesta, että timminä naisena ihastuin plösähtäneen mieheni luonteeseen, luotettavuuteen, huumorintajuun ja itsevarmuuteen. Toki tuo plösähtäneisyys on kasvanut eksponentiaalisesti ensi tapaamisesta. Olemme kuitenkin molemmat itsenäisiä ihmisiä, eikä kummallakaan ole tarvetta nostaa omaa statusta toisen katseen alla. Perus"taso" on sama, mutta ulkonäkö eri.

Vierailija
22/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä havainto! Eikö jonkun tutkimuksen mukaan naiset nimenomaan liho parisuhteessa ja miehet laihdu?

Toisaalta läski lisääntyy kaikilla keskimäärin ajan funktiona...

Näinhän se helposti menee, koska miehet masistelevat sinkkuina ja saavat parisuhteesta aimo annoksen lisää virtaa elämään. Naiset taas panostavat itseensä sinkkuina, jotta saisivat miehen ja sitten kun alkavat seurustella, niin siinä tilanteessa voi alkaa löysätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eihän ihmisissä ole mitään muuta kuin kroppa.

Vierailija
24/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ilmiö on liian nuorena oman kylän koviksen kanssa vakiintuneet naiset, jotka ovat ns. kasvaneet ulos puolisostaan mutta eivät osaa edes ajatella eroa koska eivät ole koskaan olleet sinkkuja, treffailleet, asuneet yksin, edes jutelleet kunnolla kenellekään toiselle miehelle jne. Tällaiset naiset saattavat olla hyvin kauniita ja heillä saattaa olla korkea koulutus ja ulkopuolisen silmiin enää vain mies muistuttaa taustasta pikkukaupungin pissiksenä. :)

Vierailija
25/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas tosi vastakkaisia kokemuksia tarkastellessani vanhempia; olen lto. Usein nainen on itseään vanhemman näköinen, ulkonäöstään piittaamattoman oloinen ja ylipainoinen, kun taas mies on urheilullisen ja aktiivisen oloinen.

Nuo miehet taas eivät ole rikkaita ja itsevarmoja, koska heidän on pitänyt lähteä salille pumppaamaan saadakseen edes jonkinlaisen elämään kyllästyneen naisen vierelleen, joka ei pysty vaatimaan mieheltä mitään muuta kuin fyysistä vahvuutta.

Samaha pätee niihin aloituksessa mainittuihin timmeihin, freeseihin, näpsäköihin naisiin. Itsetunnossa vikaa, ja siksi pitää niin kovasti skarpata sen miehensä rinnalla.

jotkut voivat purkaa liikuntaan ahdistustaan, sitä ettei kestä olla puolisonsa kanssa samaan aikaan kotona, seksitöntä liittoaan yms. asioita. siinä voi tulla oheistuotteena hyvä kroppa vaikka se ei olisi ollut tavoitteena.

Vierailija
26/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä naisen ja miehen seksuaalisuuden eroja.

En varmasti ymmärräkään, jos kysymyksessä on tämän palstan vakiomantra, miten naista kiihottaa oma kaunis peilikuva ja ruman miehen lompakko, ja miestä jotakuinkin nuo samat asiat.

Vierailija
27/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat Suomessa paljon paremman näköisiä kuin miehet, joten ei yllättävää. Miesten onneksi naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin he.

Vierailija
28/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lihoi varmaan lapsen myötä enemmän kuin minä. Minä palauduin vanhoihin mittoihin. Mies ei niinkään. Mies teki pitkää päivää töissä. Tai tekee edelleen. Illat halusi olla lapsen kanssa, jolloin päästi minut juoksemaan. Juokseminen on minulle henkireikä, erityisesti kotiäitiaikana oli. Mies priorisoi minun juoksulenkit ja oman lapsen kanssa vietetyn ajan oman treenaamisensa ohi. Siksi mies on edelleen 10kg lihavampi kuin tavatessamme. Mutta onko sillä mitään väliä? Ei ole ainakaan minulle. Jos joku random kauhistelee kylpylässä, kuinka eri tasoisia olemme, se on arvostelijan ongelma, ei meidän. Meidän suhde perustuu vähän syvällisempiin asioihin kuin vartalomme muotoon.

Vierailija
29/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ilmiö on liian nuorena oman kylän koviksen kanssa vakiintuneet naiset, jotka ovat ns. kasvaneet ulos puolisostaan mutta eivät osaa edes ajatella eroa koska eivät ole koskaan olleet sinkkuja, treffailleet, asuneet yksin, edes jutelleet kunnolla kenellekään toiselle miehelle jne. Tällaiset naiset saattavat olla hyvin kauniita ja heillä saattaa olla korkea koulutus ja ulkopuolisen silmiin enää vain mies muistuttaa taustasta pikkukaupungin pissiksenä. :)

Tää kyllä osui ja upposi hieman. Mutta oli se kyllä aikoinaan ihanaa saada itselleen se kylän kovismies. Harmi että on antanut itsensä rupsahtaa.

Vierailija
30/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies lihoi varmaan lapsen myötä enemmän kuin minä. Minä palauduin vanhoihin mittoihin. Mies ei niinkään. Mies teki pitkää päivää töissä. Tai tekee edelleen. Illat halusi olla lapsen kanssa, jolloin päästi minut juoksemaan. Juokseminen on minulle henkireikä, erityisesti kotiäitiaikana oli. Mies priorisoi minun juoksulenkit ja oman lapsen kanssa vietetyn ajan oman treenaamisensa ohi. Siksi mies on edelleen 10kg lihavampi kuin tavatessamme. Mutta onko sillä mitään väliä? Ei ole ainakaan minulle. Jos joku random kauhistelee kylpylässä, kuinka eri tasoisia olemme, se on arvostelijan ongelma, ei meidän. Meidän suhde perustuu vähän syvällisempiin asioihin kuin vartalomme muotoon.

Täytyy vielä lisätä tähän, että nyt ostimme kyllä juoksumaton, ettei aina tarvitse lähteä kotoa pois päästäkseen liikkumaan.

Vierailija
31/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tuohtua. Tarkkailin ihmisiä puhtaasti ulkonäöllisestä näkökulmasta enkä ottanut kantaa siihen minkälainen parisuhde näillä ihmisillä on ja onko isä hyvä isä lapsilleen.

Ja arvasin että joku ottaa esille sen "parisuhteessa on muutakin kuin kumppanin ulkonäkö". Totta kai on. Se ei ollut kuitenkaan tämä pointti.

- ap

Vierailija
32/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen hoikka kahden lapsen äiti. Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Miehelläni on ylipainoa, ei koskaan ole ollut mikään rimppakinttu mutta vuosien aikana kuitenkin selvästi lihonnut.

En näe miestäni inhottavana. Mutta kyllä se sieppaa kun toinen vetelee päivästä toiseen hampurilaisia ja sokerilimuja. Lapsille tarjoaa samaa turhan usein. Ja lisäksi se kuorsaus minkä ylipaino aiheuttaa..

Eli ei se ulkonäkö niinkään häiritse, vaan elämän tavat. Muuten on hyvä mies. Ei mikään kaljankittaaja. Ei saa itseään niskasta kiinno vaikka huomaan, että on onneton kehossaan.

Vierailija
33/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat Suomessa paljon paremman näköisiä kuin miehet, joten ei yllättävää. Miesten onneksi naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin he.

Suomessa on valitettavasti Euroopan rumimmat miehet :( Eikä siinä mitään, ei sille mitään voi, mutta huvittaa/ärsyttää millaiset odotukset heillä on naisille. Ehkä miehet 'sokeutuvat' omalle ulkonäölleen, koska komeita miehiä on niin vähän.

On täällä rumimmat naisetkin. Eli erityisesti miehille Suomen tarjonta on äärimmäisen laihaa, koska naisten ulkonäkö on miehille paljon tärkeämpää kuin miesten naisille. Täällä on kuitenkin eurooppalaisittainkin pitkät ja hyvin tienaavat miehet, joten naisilla ei pitäisi mitenkään hirveästi olla valittamista. No, ehkä se itsevarmuuden puute on kyllä iso miinus... 

Vierailija
34/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni obeesi on saanut rinnalleen yllättävän timmin kumppanin, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
35/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa rupsahtamisesta,ei yhtään, ja ensi vuonna tulee pyöreät vuodet , puolet mitä Suomi täyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi