Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylässä pisti silmään pariskuntien "tasoerot"

Vierailija
02.10.2016 |

Olin kylpylässä ja siinä porealtaassa lilluessa tuli tarkkailtua muita ihmisiä. Pisti silmään miten ei-hyvännäköisiä miehiä oli tosi näpsäköillä naisilla. Pariskunnilla oli pieniä lapsia ja äiti oli säilynyt tosi freesinä ja timmikroppaisena, ja perheenisä taas oli ihan toista maata - plösö kaljankittaaja. Väkisinkin nousi mieleen että onpa tuossa tasoeroa ja miehillä käynyt kyllä hyvä tuuri kun on saanut vaimon, lapset ja vaimo synnytyksistä huolimatta säilyttänyt timmin kropan ja freesin ilmeen. Mietin, että mahtaako noita naisia yhtään vituttaa että itse ovat pyrkineet "säilymään" synnytyksistä ja lapsiperhearjesta huolimatta, ja sitten aviomiehellä ei ole yhtään yritystä.
Kun usein niin puhutaan siitä miten miehiä harmittaa kun vaimon kroppa muuttuu lastensaannin takia ja kuinka vaimot eivät jaksa enää kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseensa.

Nyt kysytte kuitenkin että mikä oli tämän aloituksen pointti. Ei varsinaisesti mikään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet tienaavat paljon ja ovat itsevarmoja. Miehen vartalo ei naista kiinnosta.

Vierailija
2/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas tosi vastakkaisia kokemuksia tarkastellessani vanhempia; olen lto. Usein nainen on itseään vanhemman näköinen, ulkonäöstään piittaamattoman oloinen ja ylipainoinen, kun taas mies on urheilullisen ja aktiivisen oloinen.

Enkä sano tätä pahalla, tämä on vain havaintoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas tosi vastakkaisia kokemuksia tarkastellessani vanhempia; olen lto. Usein nainen on itseään vanhemman näköinen, ulkonäöstään piittaamattoman oloinen ja ylipainoinen, kun taas mies on urheilullisen ja aktiivisen oloinen.

Nuo miehet taas eivät ole rikkaita ja itsevarmoja, koska heidän on pitänyt lähteä salille pumppaamaan saadakseen edes jonkinlaisen elämään kyllästyneen naisen vierelleen, joka ei pysty vaatimaan mieheltä mitään muuta kuin fyysistä vahvuutta.

T: 1

Vierailija
4/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin huomannut tämän. Harmillista.

Vierailija
5/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisten rupsahtaminen alkaa n. 40-v tienoilla. Miehillä jo aiemmin. Kolmikymppisillä naisilla vielä paineet olla nuorekkaita. Kun lapsiarkea on eletty 10 vuotta, useimmat tajuaa, että timmissä kunnossa pysyttelystä ei ole sen suurempaa hyötyä.

Vierailija
6/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä havainto! Eikö jonkun tutkimuksen mukaan naiset nimenomaan liho parisuhteessa ja miehet laihdu?

Toisaalta läski lisääntyy kaikilla keskimäärin ajan funktiona...

Vierailija
7/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet taas eivät ole rikkaita ja itsevarmoja, koska heidän on pitänyt lähteä salille pumppaamaan saadakseen edes jonkinlaisen elämään kyllästyneen naisen vierelleen, joka ei pysty vaatimaan mieheltä mitään muuta kuin fyysistä vahvuutta.

Kaikki ei aina liity vastakkaisen sukupuolen olemassaoloon.

Vierailija
8/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei ole kyse tasoeroista :D Isot luonne- ja arvoerot ovat ongelma.

Tasoerot ovat sinkkujen huuhaata...

Vierailija
9/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Osui ja upposi. Meillä näin, mutta näillä eväillä mennään toistaiseksi. Oishan noita timmimpiäkin ottajia nyt, kun aviossa ollaan. Niitä häntäheikkejä ei näkynyt lapsensaanti-iässä, enkä kysynyt mieheltä aikooko ryhtyä isompana isomahaiseksi kaljankittaajaksi. Toki merkkejä oli olemassa. Mutta nyt nautin miehessä siitä, että osaa olla hyvä kumppani (toisinaan...), ei käy hällä mielessä pettäminen, ja on muutenkin todella ihana verrattuna moneen muuhun. Vaikka valuvikojakin on ja ei ole mikään silmäkarkki. Ainakin on hyvä mies siihen nähden, mitä täällä palstalla kertoillaan.

Mut joo, ollaan me aika epäsuhtainen pari. Kiinnitän kyllä itsekin huomion pareihin, joissa asetelma on toisin päin ja koetan fiilistellä "omassa asemassani" olevan miehen mahdollisia tuntemuksia, kun näen isoja rouvia sielukkaiden hyväkroppaisten miesten kanssa.

Voisi kai olla huonomminkin. Sillä ajatuksella voi lohduttautua. Pettämään en lähde, jos mies viriilinä pysyy. Ja pysyyhän tuo. Sitten jos ero paukahtaa, niin toivottavasti tämä timmi nainen löytää "vertaisensa" puolison. Hehe. Että kytätkää vain, ja katsokaa mitä siellä miehen housuissa pullottaa kylpylässä. Vitsi.

Elämää tämä vain on, ja tasan ei käy nallekarkit. 

Vierailija
10/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei aina liity vastakkaisen sukupuolen olemassaoloon.

Ei niin, mutta seksuaalisuuteen kyllä. Seksuaalisuus ohjaa kaikkien eläinten toimia alitajuisesti, aseksuaalienkin.

Vierailija
11/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakutti, näin kun katselit mua porealtaassa:).

Vierailija
12/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai siitä syntyy suhteeseen ihan erilaista potkua, kun "alempi" voi olla ylpeä saadessaan niin upean kumppanin ja "ylempitasoinen" saa paistatella toisen ihaltavana.

Vierailija
13/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilmeisesti liikaa palstalla, kun eilen ravintolassa seurasin yhtä paria ja ajattelin, ovatkohan nuo jollain tinder-treffeillä. Tuntui olevan kiusallisen hiljaista. Mies oli älyttömän hyvännäköinen ja nainen oli, noh, ei ehkä ihan niin hyvännäköinen. Tuli heti mieleen se huijauskeskustelu, että olikohan tuokin nainen pikkuisen kaunistellut profiilikuviaan.

Vierailija
14/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölvästi, se oli mun setä eikä mikään aviomies, senkin kyttääjä.

Vierailija
15/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mieheni bongasin, oli hänellä aietta pysyä timminä. Elintavat ja kiinnostukset kuitenkin ajavat toiseen suuntaan, ikävä kyllä.

Itse pysyn freesinä ja timminä, koska olen aina sellainen ollut. Eikä kiinnosta plösähtää, vaikka perheenäiti olenkin. Mulla tulee olemaan elämä vielä lasten lähdettyä joskus pesästä. Ja miksi luopua vastakkaisen sukupuolenkaan kiinnostuksesta, vaikka on kiinteästi ankkuroitu aviosatamaan.

Vierailija
16/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisten rupsahtaminen alkaa n. 40-v tienoilla. Miehillä jo aiemmin. Kolmikymppisillä naisilla vielä paineet olla nuorekkaita. Kun lapsiarkea on eletty 10 vuotta, useimmat tajuaa, että timmissä kunnossa pysyttelystä ei ole sen suurempaa hyötyä.

Todellakin huomaa hyödyt sitten, kun on ollut liikkumatta tarpeeksi kauan.

Vierailija
17/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaha pätee niihin aloituksessa mainittuihin timmeihin, freeseihin, näpsäköihin naisiin. Itsetunnossa vikaa, ja siksi pitää niin kovasti skarpata sen miehensä rinnalla.

Vierailija
18/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaha pätee niihin aloituksessa mainittuihin timmeihin, freeseihin, näpsäköihin naisiin. Itsetunnossa vikaa, ja siksi pitää niin kovasti skarpata sen miehensä rinnalla.

Et ymmärrä naisen ja miehen seksuaalisuuden eroja.

Vierailija
19/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisillä pariskunnilla on usein tuo tasoero. Naiset ovat yleensä hyvässä kuosissa, muotivaatteet, meikattu ja kampaus laitettu jne. Miehet ovat sitten sitä tyypillistä slaavilaista, tupakkaa polttavaa ja viinaa kittaavaa tuulipuku/tusinatasoa.

Ja kun kerran ap oli kylpylässä (jotka on venäläisten mieleen), niin luulenpa että kyseessä oli venäläispariskunta.

Vierailija
20/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyvät heteromiehet vaan alkavat lössähtää. Töihin meno vie aikansa, painetaan pitkää päivää ja kun työpaikka ei useimmiten ole missään keskustassa, on ainoassa ruokapaikassa jotain uunimakkaraa tai pyttipannua. Sitten pikavauhtia kotiin, sämpylä suuhun ja lapset harkkoihin. Siinä välissä kauppaan kun se hoitsu/farmasisti/vanginvartijavaimo on iltavuorossa. Sitten hakemaan lapsi harkoista. Illalla sähköposteja työasioista. Liian väsynyt lenkille. Liian täyttävä iltaruoka. Seuraavana päivänä sama uusiksi. Ei ihme jos alkaa 35:na näyttää päärynältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme