Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ärtyvä suoli ja näin syömällä pärjään oikein hyvin.

Vierailija
02.10.2016 |

Suurin osa syömästäni ravinnosta on rasvaa. Kasviksista syön kaikkea muuta paitsi kaikkia kaalilajeja, lanttua ja punajuurta. Kaikki lihat käy ja juustot. Kananmunia syön kaikilla muilla tavoilla, paitsi paistamalla. Maitotuotteita en syö muuta kuin juustoa. Pähkinät ja mantelit käy ja kaakaojauhe.
Liha- kala- ja kasvisliemiä keitän itse luista, perkeistä ja jämäkasviksista.
Viljaa enkä perunaa syö ollenkaan.

Ei pieretä, ei ole paskattia, ei murise eikä möyri maha. Enkä tarvitse saikkua töistä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolisto pilataan emulgointiaineilla, keinorasvoilla, keinotekoisilla aromeilla ja vehnä/lihapainoitteisella ruualla. Sitten ihmetellään kun paska lentää. Monet oireilevat vuosikausia eivätkä tee tosissaan mitään muutosta ruokavalioonsa. Sitten ollaankin jo niin huonossa kunnossa ettei oikein mikään ruoka sovi. Elintasosairauksien aatelia tätä nykyään.

Glukoosifruktoosisiirappi on yksi suuri syy suolisto-ongelmille.

Vierailija
22/22 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kaikki suolet niin haavaisia ja tulehtuneet, että ne meinattiin jo poistaa kokonaan.

Ruokavaliolla paranin kumminkin koliitista ja Chronin taudista.

Syön joka päivä näin:

Aamulla puoli pakettia pekonia, kaksi paistettua munaa, puoli pannua kahvia ja 0.33 litraa appelsiini mehua, jogurtti.

Päivällä 300g lihaa/kanaa pussillinen pakastevihanneksia ja 400g perunaa/makaroonia

Illalla hernekeittoa tai pinaattikeittoa, 4 viipaletta leipää Oivariinilla ja päälle juustoa/meetvurtsia

Yöllä käyn jääkaapilla ja teen kylmää kaakaota ja syön pari danialla keksiä.

Olen terve kuin pukki.

Mitenkähän mahdoit syödä ennen diagnoosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi