Onko kukaan nainen ikinä kauniimpi kauneusleikkauksen jälkeen? Miksi niitä tehdään?
En todellakaan tarkoita, että plastiikkakirurgia on pelkkää pintaa. Synnynnäiset epämuodostumat tai vaikkapa onnettomuuksien aiheuttamat vammat voidaan hoitaa plastiikkakirurgialla, mutta miksi ihmeessä tavalliset ikääntyvät leikkauttavat itsensä noidan näköiseksi?
Linkatkaa edes yksi nainen maailmassa, joka olisi kauniimpi (pinnallisen) kauneusleikkauksen jälkeen kuin mitä oli ennen leikkausta! Eipä löydy.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esim. Blake Lively
Jep, nenä on nyt paljon kauniimpi ja sopii kasvoihin tosi hyvin! Tissitkin on harvinaisen onnistuneet.
Totta kai ne tissit on onnistuneet kun ei ole mitkään överit kumipallot vaan luonnollisen näköiset ja kokoiset verrattuna kropan muihin mittasuhteisiin. Lisäksi niitä ei yritetä nostaa tyrkylle miltei leukaan asti vaan rinnat ovat oikealla korkeudella.
Jennifer Anistonin nenä on onnistunut, siitä ei ole tehty liian pientä ja kapeaa. En usko, että Meryl Streep on täysin luomu.
Sara Chafak näyttää upealta nykyään.
Jos mulle tulee roikkuva heltta tai järkyttävät silmäpussit tai raskaat yläluomet. Korjautan ne. Ja taatusti näytän paremmalta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen kyllä paremman näköinen onnistuneen alaluomileikkauksen jälkeen. Mutta en tietenkään ala omia kuviani tähän laittamaan.
Oma arvio ei tässä ole pätevä.
Varmaan siksi että ne onnistuneet kauneusleikkaukset ei varsinaisesti "näy". Sitten on nämä kaiken maailman tuksut ja pitkäset joille enemmän on enemmän ja lopputulos on sitten mitä on. Nämä kumpikin oli luonnontilassa perusnättejä nuoria naisia mutta pilasivat ulkonäkönsä näillä muovihärpäkkeillä, on tukkaa, ripsiä, kynsiä, rintaa, huulta. Toivottavasti kuitenkin itse ovat lopputulokseen tyytyväisiä, se kai on pääasia.