Onko kukaan nainen ikinä kauniimpi kauneusleikkauksen jälkeen? Miksi niitä tehdään?
En todellakaan tarkoita, että plastiikkakirurgia on pelkkää pintaa. Synnynnäiset epämuodostumat tai vaikkapa onnettomuuksien aiheuttamat vammat voidaan hoitaa plastiikkakirurgialla, mutta miksi ihmeessä tavalliset ikääntyvät leikkauttavat itsensä noidan näköiseksi?
Linkatkaa edes yksi nainen maailmassa, joka olisi kauniimpi (pinnallisen) kauneusleikkauksen jälkeen kuin mitä oli ennen leikkausta! Eipä löydy.
Kommentit (27)
Tunnen henkilökohtaisesti muutaman mutten voi linkata kuvia. Sanoisin että ilme on raikkaampi kasvojenkohotuksen jälkeen ja nuorentaa noin 10-15 vuotta. Aira Samulin ja Helena Lindgren on oivia esimerkkejä.
Esim. Siinä vuosia sitten tulleessa Extreme makeover tms. Tv-sarjassa kaikki olivat jälkeenpäin kauniimpia.
En itsekään tajua. Minä sain plastiikkakirurgiasta valtavan avun synnynnäisen vaurion hoitoon, mutta prosessi oli sikäli raskas, että jäisi kyllä vapaaehtoispohjalta tekemättä.
No minä olen kyllä paremman näköinen onnistuneen alaluomileikkauksen jälkeen. Mutta en tietenkään ala omia kuviani tähän laittamaan.
http://www.plasticsurgeon.lt/failai/1442_nosies_formos_korekcija_1_3_biga.jpg
No kyllä esim tässä mielestäni on ihan onnistunut tapaus. Nyt joku tulee sanomaan, että ennen oli persoonallisemman näköinen, mutta kyllä nenän pienennys nyt vain useimpien mielestä kaunistaa naisen kasvoja.
Kauneusleikkauksista puhuttaessa "ilmeinen" on yhtä kuin "epäonnistunut".
Ja vähemmän ilmeisiä ei kovaan ääneen retostella, kun on vain epäilys.
Hyvin monesta julkkiksesta ei edes huomaa, että he ovat käyneet kauneusleikkauksissa. Kiinnitämme huomiota usein vain niihin epäonnistuneisiin tapauksiin. Mm. Demi Moore ja Reese Witherspoon näyttävät ihan hyvältä.
Ystävätär menetti syövän takia toisen rintansa, sille tehtiin kirurgisesti uusi. Samalla myös tervettä rintaa muokattiin symmetrisemmäksi. Niistä tuli kauniit. Vai oliko tämä ap:n kysymys vain kasvoihin liittyvä juttu?
Itse olen leikkauttanut nenäni. Minua kiusattiin peruskoulussa vuosia nenäni takia, en koskaan oppinut hyväksymään sitä. Olin 27 kun leikkautin nenäni. Nyt minulla on kaunis, kapea nenä. Ruma perunanenän ja possunenän välimuoto on enää muisto vain.
Monet kpop-tähdet ovat oivia esimerkkejä. Monilla kyse on lähinnä silmien ja nenän pienestä fiksailusta, jolloin lopputulos on nätimpi ja katse avarampi. Korealaiset plastiikkakirurgit ovat maailman huippua.
Olipa tyhmä aloitus. Aika monikin näyttää paremmalta kauneusleikkauksen jälkeen, mutta näistä onnistuneista leikkauksista ei vain paasata samalla tavalla kuin epäonnistuneista tai överiksi menneistä toimenpiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen leikkauttanut nenäni. Minua kiusattiin peruskoulussa vuosia nenäni takia, en koskaan oppinut hyväksymään sitä. Olin 27 kun leikkautin nenäni. Nyt minulla on kaunis, kapea nenä. Ruma perunanenän ja possunenän välimuoto on enää muisto vain.
Haluaisin kuulla lisää leikkauksestasi. Minullakin on ruma, liian lyhyt ja leveä nenä, jonka leikkauttamista olen suunnitellut jo pitkään.
Jennifer Lawrencelta on leikattu nenä. Megan Fox näyttää aika hyvältä leikeltynä vaikka oli nätti ennenkin. Bella Hadid on kauniimpi kapealla nenällä.
Onhan noita, mutta ei niistä hyvin leikatuista edes tajua että ovat leikeltyjä, kun taas huonosti leikatut huomataan heti.
Ritva Oksasen leikkaus on onnistunut, samoin Katri Helenan. Katri Helenalle on ainakin silmäluomien leikkaus tehty, olivat raskaamman näköiset silloin kun oli Rajalan kanssa naimisissa. Luultavasti myös kohotus tehty. Marion ei ole luomu, mutta hyvännäköinen ikäisekseen. Paula Koivuniemi on menossa Jokerin suuntaan.
Nenäleikkaus monesti kaunistaa. Perunanenä tai iso kyömy on aina rumempi kuin sirompi versio. Omastakin naamasta kamala pottu ikävä kyllä löytyy. Pystyn elämään sen kanssa, mutta kyllä olisin varmasti paljon kauniimpi jos nenäni olisi pienempi.
Onnistuneita nenäleikkauksia:
Blake Lively:
http://a1.files.beautyeditor.ca/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,q_80…;
Ashlee Simpson:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/90/31/73/903173e86a852c5…;
Random:
http://www.funkfacialplastics.com/MK%203%20R%20Profile%20Female%20Rhino…
Vierailija kirjoitti:
esim. Blake Lively
Jep, nenä on nyt paljon kauniimpi ja sopii kasvoihin tosi hyvin! Tissitkin on harvinaisen onnistuneet.
Tiedän yläluomileikkauksessa käyneitä. Osalla on tehty terveyssyistä, koska yläluomet ovat roikkuneet jo pahasti silmän päällä, toisilla on laskettu kauneusleikkauksiksi, koska luomet ovat roikkuneet vähemmän. Yhtään överiä en ole nähnyt. Näissä käyvät miehetkin, ks. vaikka Esko Aho.
Googlaa Korean Plastic Surgery before amd after.
Eipä näy linkkejä ei.