Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela, olisitko valmis luopumaan kuukautisistasi?

Vierailija
02.10.2016 |

Siis jos olisi mahdollista, niin luopuisitko kuukautisista?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole niitä ollut kymmeneen vuoteen, kiitos cerazeten

Vierailija
2/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ne ovat olennainen osa naiseuttani.

Vierailija
4/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin huudahtaa, että totta ihmeessä, mutta on niillä puolensakin. Minulla on korkeahko hemoglobiini ja geenivirhe, jonka takia vereni hyytyy nopeasti. Sen kannalta on varmaan hyvä juttu, että veri vaihtuu kerran kuussa, kun en sitä saa luovuttaakaan.

Muussa tapauksessa luopuisin kuukautisista ilomielin!

Vierailija
5/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos ulkonäkö pysyisi edelleen nuorena.

Vierailija
6/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. En todellakaan tarvitse niitä mihinkään.

Vierailija
7/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi silloin vierittää sekavaa logiikkaa ja oikkuiluani menkkojen syyksi.

Vierailija
8/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!!!!! Voi kun olisi mahdollista itse pystyä valitsemaan tulisiko kuukautiset vai ei. Niin kaikki ne ketkä haluavat lapsia, saisivat menkat, ja ne ketkä tietävät etteivät lapsia halua, olisivat menkkavapaita.

Vierailija
9/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti! Ja erittäin mielelläni! Olisin voinut luopua vaikka jo 37 vuotta sitten, kun ne alkoivat.

Vierailija
10/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. En keksi kuukautisista mitään hyviä puolia.

Vierailija
11/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Varsinkin PMS-oireista luopuisin ilomielin. 

Vierailija
12/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin kantavat vastuun käytöksestään ilman mitään typeriä verukkeita. Jos hormonit pistävät pöntön sekaisin, niin ongelma on kyllä korvien välissä. Ei kaikki naiset vetoa kuukautisiin. Siis ne jotka eivät syyttele hormoneita vaan kantavat vastuun itsestään.

Vierailija
13/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä cerazettea syödessä edes tule. Ja hyvä niin. Mulla oli niin runsas vuoto, että olin aneeminen ja yöllä jouduin nukkuun patja suojattuna kun paksuin yöside ja tamponikaan ei riittänyt. Lisäksi särki niin, että vedin välillä 2,5kpl 800mg buranaa eikä sanottavasti helpottanut. Jos joskus muutan mieleni lapsista mua pelottaa jo etukäteen ajatus siitä, että joudun ennen raskautta kärsiin kuukautisista.

Vierailija
14/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin huudahtaa, että totta ihmeessä, mutta on niillä puolensakin. Minulla on korkeahko hemoglobiini ja geenivirhe, jonka takia vereni hyytyy nopeasti. Sen kannalta on varmaan hyvä juttu, että veri vaihtuu kerran kuussa, kun en sitä saa luovuttaakaan.

Vinkki: verenluovutus :) Tosin siinä on pidempi väli, mutta auttaa

Vierailija
15/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen ihminen voi vierittää syytä typerään käytökseen kuukautisten piikkiin. Itsensä tulee hallita, eikä heittäytyä heikoksi uhriutujaksi.

Vierailija
16/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti!

Vierailija
17/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin kantavat vastuun käytöksestään ilman mitään typeriä verukkeita. Jos hormonit pistävät pöntön sekaisin, niin ongelma on kyllä korvien välissä. Ei kaikki naiset vetoa kuukautisiin. Siis ne jotka eivät syyttele hormoneita vaan kantavat vastuun itsestään.

Olet oletettavasti mies. Et sitten ymmärrää että joihinkin naisiin kuukautiset voivat vaikuttaa hyvinkin voimakkaasti, on helppo huudella vastuusta kun ei itse ole kokenut jotakin.

Vierailija
18/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: verenluovutus :) Tosin siinä on pidempi väli, mutta auttaa

Huomasitko ollenkaan kun lainasit: lainaamasi henkilö ei kelpaa luovuttajaksi.

Vierailija
19/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ikiaikainen  tehtävä on tulla tiineeksi ja huolehtia lapsista. Joka tätä tehtäväänsä ei toteuta on "epänainen". Poislukien sairaudet jne.

Vierailija
20/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset ei onneksi koskaan vaikuta mielialaani, mutta minulla on silloin tällöin koviakin menkkakipuja. Lisäksi kuukautisista on välillä ylimääräistä vaivaa (pitää muistaa varata mukaan tamponeja jne). En harrasta kuukautisten siirtämistä, joten välillä joutuu miettimään millä viikolla lähden mieluiten lomamatkalle tai muita pieniä juttuja. Myökään seksiä en mielellään harrasta kuukautisten aikaan. Ei tarvitsisi pelätä ylivuotovaaraa vaatteissa ja muutenkin elämä olisi huolettomampaa. Rahaakin säästyisi rutkasti, kun ei tarvitsisi ostaa tamponeja, siteitä ja buranaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi