Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela, olisitko valmis luopumaan kuukautisistasi?

Vierailija
02.10.2016 |

Siis jos olisi mahdollista, niin luopuisitko kuukautisista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi silloin vierittää sekavaa logiikkaa ja oikkuiluani menkkojen syyksi.

Kyllä miehetkin kantavat vastuun käytöksestään ilman mitään typeriä verukkeita. Jos hormonit pistävät pöntön sekaisin, niin ongelma on kyllä korvien välissä. Ei kaikki naiset vetoa kuukautisiin. Siis ne jotka eivät syyttele hormoneita vaan kantavat vastuun itsestään.

Olet oletettavasti mies. Et sitten ymmärrää että joihinkin naisiin kuukautiset voivat vaikuttaa hyvinkin voimakkaasti, on helppo huudella vastuusta kun ei itse ole kokenut jotakin.

Niin vaikuttavat. Heikkoihin vastuun pakoilijoihin ja uhriutujiin. Tälle naistyypille vaikuttavat tosiaan voimakkaasti. Järkeviin ja tasapainoisiin naisiinkin varmasti vaikutavat samalla tavalla, mutta he hallitsevat itsensä. Juu ja miehillähän ei tapahdu hormonitoiminnassa mitään muutoksia.

Vierailija
22/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha.. naurattaa. Naiset eivät ole oikeita veloja, vaan ainoastaan miehet. Luontokin sen osoittaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmoitettu asiattomaksi!

Vierailija
24/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuinen ihminen voi vierittää syytä typerään käytökseen kuukautisten piikkiin. Itsensä tulee hallita, eikä heittäytyä heikoksi uhriutujaksi.

Mjaa. Olisipa hauskaa nähdä, miten sinä hallitsisit itsesi minun pms:lläni. Juuri eilen purskahdin itkuun kaupassa, kun joku ostoksia tekevä mies ei huolinut kolhiintunutta pahvipakkausta, vaan otti sen takaa kolhiintumattoman. (Kerrottakoon vielä, että tuon pahvipakkauksen sisällä on vielä muovipakkaus, jonka sisällä itse tuote on.) En itse voi käyttää tuota kyseistä tuotetta, joten itkin siinä sitten myös huonoa omaatuntoani, kun en voinut itsekään sitä ostaa. Voin kertoa, että kaikki eivät todellakaan kykene hallitsemaan itseään ja käytöstään pms:n ollessa päällä.

Vierailija
25/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo kohta viisitoista vuotta hormonikierukka, ja kuulun niihin onnellisiin, joilla kuukautiset jäivät kokonaan pois. Välillä unohdan, että yleensä naisilla tosiaan on kuukautiset.

Vierailija
26/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuinen ihminen voi vierittää syytä typerään käytökseen kuukautisten piikkiin. Itsensä tulee hallita, eikä heittäytyä heikoksi uhriutujaksi.

Mjaa. Olisipa hauskaa nähdä, miten sinä hallitsisit itsesi minun pms:lläni. Juuri eilen purskahdin itkuun kaupassa, kun joku ostoksia tekevä mies ei huolinut kolhiintunutta pahvipakkausta, vaan otti sen takaa kolhiintumattoman. (Kerrottakoon vielä, että tuon pahvipakkauksen sisällä on vielä muovipakkaus, jonka sisällä itse tuote on.) En itse voi käyttää tuota kyseistä tuotetta, joten itkin siinä sitten myös huonoa omaatuntoani, kun en voinut itsekään sitä ostaa. Voin kertoa, että kaikki eivät todellakaan kykene hallitsemaan itseään ja käytöstään pms:n ollessa päällä.

Hakeudu hoitoon sekopää.

Vierailija
27/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu hoitoon sekopää.

Kiitos tästä huolenpidosta, mutta olen "hoidossa" jo. Minulla on siis käytössä ehkäisy, joka lieventää pms:ää (ehkäisykapseli). Mielenterveysongelmia minulla ei ole, vaikka siihen oletettavasti viittasitkin.

Vierailija
28/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä menettäisin kuukautisten mukana (siis muuta kuin lapsien saamisen mahdollisuuden). Eihän noista mitään iloa tunnu olevan, mutta jos kuukautiset lähtis, niin mitkä olis mahdolliset haittavaikutukset, vai onko sellaisia? Jos kysyt että tykkäänkö vain itse kuukautisista niin paljon, etten haluaisi olla ilman, niin en tietenkään tykkää.

Vierailija
29/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin huudahtaa, että totta ihmeessä, mutta on niillä puolensakin. Minulla on korkeahko hemoglobiini ja geenivirhe, jonka takia vereni hyytyy nopeasti. Sen kannalta on varmaan hyvä juttu, että veri vaihtuu kerran kuussa, kun en sitä saa luovuttaakaan.

Muussa tapauksessa luopuisin kuukautisista ilomielin!

Niinno mekin luovumme sinusta ilomielin!

Vierailija
30/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä kohta varmaan luopumassakin, kun ikää on jo 53 vuotta, mutta näytän olevan ihan yhtä säännöllinen kuin ennenkin.

Kuukautisista ei ole ollut minulle koskaan varsinaista haittaa, koska minulla ei ole niiden aikaan kipuja eikä missään vaiheessa kiertoa mitään muitakaan kropan tai mielen oireita. Kuukuppi on tehnyt menkoista entistäkin vaivattoman tapahtuman.

Yhteenveto: olisin voinut luopua, mutta olisin yhtä hyvin voinut olla luopumattakin. :)

Vierailija
31/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha.. naurattaa. Naiset eivät ole oikeita veloja, vaan ainoastaan miehet. Luontokin sen osoittaa..

Täällä toinen mies joka samaa mieltä. Luonto ei valinnut naiselle vaihtoehtoa, mutta miehelle ON.

Vierailija
32/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi totta mooses luopuisin kuukautisista ihan just tältä istumalta jos voisin! Mua on itseasiassa n. 2-3 viimeisen vuoden aikana alkaneet kuukautiset ärsyttämään ja vituttamaan yhä kiihtyvällä tahdilla. Alle nelikymppisenä en vielä pitänyt niitä mitenkään hirveinä, mutta nykyisin en oikeasti voi enää sietää niitä. Joka kerta kun menkat alkaa, minä toivon vilpittömästi, että tulisi jo ne vaihdevuodet, että pääsisi tästä paskasta. 😂😂

En edes tiedä mistä tällainen asennemuutos johtuu. Jotenkin vaan olen jo niin lopen kyllästynyt kaikkeen menkkojen tuomaan oheisharmiin. 33 vuotta mulla on kuukautiset tulleet joka kuukausi ilman taukoja. Jo alkaisi riittämään. Jos nyt ihan pakko olisi jotain positiivista niistä keksiä, niin ainakin tiedän etten ole raskaana kun menkat tulee. Tuon tosin tietäisin niin suurella todennäköisyydellä ilmankin, että oikein mielelläni toivottaisin puolukkapäivät tervemenneiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme