Tähdet, tähdet OFFICIAL
Tänään se sitten alkaa, uusi kausi MTV3 klo 19:15. Esitykset, jotka tänään kuullaan tanssipop- jaksossa:
Evelina: Sia - Chandelier
Antti Ketonen: Avicii - Wake Me Up
Pete Parkkonen: Mark Ronson - Uptown Funk
Arttu Wiskari: Lady Gaga - Bad Romance
Eini: Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra
Johanna Försti: Katy Perry - Roar
Mikko Alatalo: TCT - Rannalle
Essi Luttinen: Rihanna - Only Girl In The World
Benjamin: Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Ja yhteisbiisinä Antti Tuiskun Peto on irti.
Kuka muu meinaa katsoa?
Kommentit (1235)
Vierailija kirjoitti:
Maria puhui täyttä p*skaa Benjaminille.
kun ei voi muusta kehua niin pakko ylistää innostuneisuutta. Tottahan se on. poika ei osaa laulaa vaikka intoa näyttäisi olevan..
kuten kuka tahansa tähteydestä haaveileva teini...
Hyvä Benjamin! Hyvin meni! Mä tsemppaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Kiva saada tämänkin tyyppistä musiikkia ohjelmaan, mitä Pete nyt veti. Samettiääninen Pete vakuutti taas kerran. Miten rytmi ja musiikki tulee Peten sisältä, on jotain hyvin poikkeuksellista. Huikea kaveri.
Minusta Pete ei ole ollenkaan niin hyvä laulaja kun väitetään. se on hyvä esiintyjä, mutta ääni on aika rajallinen.
Miks ton Domen pitää selostaa joka leffan juoni...
Artulla onkin yllättävän monipuolinen ja voimakas ääni!
Petellä on kaikki kohdillaan, ja Viskarilla musiikki.
Jokohan Arttu tajuaa, että lopettaa niiden rallien laulamisen ja ottaa kaikki lahjansa käyttöön?
Tää Arttuhan yllättää positiivisesti joka kerta!😳
Miksi tuolla yleisössä on eliittiä, kuten Miitta Sorvali. Miks minä en pääse tuonne.
Arttu ja Pete ovat täysillä läsnä musiikissaan ja esityksessään. Johanna laulaa teknisesti hyvin. Ja Benjamin on niin surkea laulaja, että on täysin väärässä ohjelmassa.
Mä en enää tykkää palstalaisista! Mä rakastan Benjaminia.
benjaminin paikka onesiintyä koulun kevätjuhlassa... ei julkisuudessa.
Nyt olen kyllä Förstille kade....
Tuo mekko antaa Johannalle 10 lisäkiloa.
Mä niin kovasti haluaisin tykätä tuosta Benkusta, kun se on niin symppis ja innoissaan, mutta kun ei se vaan osaa laulaa :(
Oliko muiden mielestä tuon leijonakuningas-biisin sovitus jotenkin outo? Ei kovinkaan lähellä alkuperäistä.