Minkälainen aikuinen ihminen viettää aikaansa katsoen fiktiivisiä leffoja ja sarjoja?
Kommentit (15)
Normaali ihminen. Sanoisin, että ehkäpä n. 95% ihmisistä katsoo fiktiivisiä sarjoja tai leffoja joskus.
Oma elämä on tylsää + mielikuvitus.
Ihan tavallinen ihminen. En ole vielä yhtään sellaista tavannut, joka katsoisi vain ja ainoastaan dokumentteja.
Sellainen, jolla on aikaa tehdä vaikka mitä, muttei varaa tai haluja tai kuntonsa vuoksi ei halua esim. matkustella tai muuten elää aktiivista elämää.
eiks kaikki paitsi dokkarit ole jollain tavalla fiktiivisiä?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on aikaa tehdä vaikka mitä, muttei varaa tai haluja tai kuntonsa vuoksi ei halua esim. matkustella tai muuten elää aktiivista elämää.
Miksi pitää olla joko tai. Esimerkiksi itse olen opiskellut ja rakentanut uraa viimeiset vuodet hyvin aktiivisesti. Nyt kun sain opinnot pakettiin, olen todellakin nautiskellut ja katsonut sarjoja ja leffoja, joita en ole aiemmin ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
No minä vietän aktiivista elää, matkustelen ja kuntoilen mutta en kyllä viitsi matkustella 24/7/365, enkä kuntoillakaan koko aikaa, siispä luen ja katson sarjoja ja elokuvia.
Miten tyhmä pitää olla, että tekee näin typerän aloituksen, ap olet ääliö.
Kyllä MTV3 Maxin hömppä-"dokumentit" ovat parempaa viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla joko tai. Esimerkiksi itse olen opiskellut ja rakentanut uraa viimeiset vuodet hyvin aktiivisesti. Nyt kun sain opinnot pakettiin, olen todellakin nautiskellut ja katsonut sarjoja ja leffoja, joita en ole aiemmin ehtinyt.
Ei pidä olla joko tai. Sitähän en todellakaan tarkoittanut. Tajusin vain, että äitini ei juurikaan elokuvia tai TV-sarjoja katsonut, ennen kuin jäi eläkkeelle, ja nyt kun kuntokin alkaa olla huonompi, katselee kyllä mielellään fiktiivisiä sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
eiks kaikki paitsi dokkarit ole jollain tavalla fiktiivisiä?
Poliittiset dokkarithan [tietyistä aiheista] ne vasta fiktiivisiä ovat.
Olen uppoutunut täysin fiktiivisiin maailmoihin ja enhän minä nyt ihan täysipäinen kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä MTV3 Maxin hömppä-"dokumentit" ovat parempaa viihdettä.
Eduskunnan kyselytunti -niminen käsikirjoitettu realuty-ohjelma on parasta fiktiota ja sitä katsotaan nimenomaan viihdearvojen, ei totuudenmukaisuuuden takia.
-winner-
Elämäänsä kyllästynyt. Mä ainakin pakenen usein kirjojen maailmaan tylsää arkea.