Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet OFFICIAL

Vierailija
02.10.2016 |

Tänään se sitten alkaa, uusi kausi MTV3 klo 19:15. Esitykset, jotka tänään kuullaan tanssipop- jaksossa:

Evelina: Sia - Chandelier
Antti Ketonen: Avicii - Wake Me Up
Pete Parkkonen: Mark Ronson - Uptown Funk
Arttu Wiskari: Lady Gaga - Bad Romance
Eini: Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra
Johanna Försti: Katy Perry - Roar
Mikko Alatalo: TCT - Rannalle
Essi Luttinen: Rihanna - Only Girl In The World
Benjamin: Swedish House Mafia - Don't You Worry Child

Ja yhteisbiisinä Antti Tuiskun Peto on irti.

Kuka muu meinaa katsoa?

Kommentit (1235)

Vierailija
1221/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, oikeeseen paikkaan meni voitto!

Vierailija
1222/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, Pete voitti! Oikea voitti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit, mä niin toivon, että Peten ura oikeesti nyt lähtis tästä kunnolla nousuun.

Vierailija
1224/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi förstin peruukki on? Ihan hirveän näköinen..ois kaunis omalla tukalla/kampauksella

Vierailija
1225/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Benjamin ensi viikon leikkijaksossa vai onko silloon pelkästään vanhoja?

Vastatkaa mieluummin älkääkä vain peukuttako.

Vierailija
1226/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna lauloi ihan tosi hyvin ja mammat vaan vittuilee tukasta ja hampaista. Yllättävää.

Vierailija
1227/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna lauloi ihan tosi hyvin ja mammat vaan vittuilee tukasta ja hampaista. Yllättävää.

Ei se ole yllättävää. Esiintyminen on myös visuaalinen kokemus. Kaikki ihmiset eivät ole kauniita, mutta ammattitaitoisella stailauksella heistä saa yllättävän hyvän näköisiä. Niin ei nyt käynyt koko sarjassa Johannan kohdalla.

Vierailija
1228/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan nimenä on Tähdet, tähdet. Pete Parkkonen on tähti, ja Johanna Försti on hyvä tekninen laulaja, mutta ei tähti. Siispä oikea voitti, imo.

Vierailija
1229/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa, miten nää valitsee näin kliseiset ja ylisoitetut kappaleet, eikö mitään kiinnostavampaa olisi?

Oikeasti ihan sama kumpi voittaa. Ei edes kiinnosta.

Entäs tylsät ja kliseiset jutut? Merimaa on ainoa jota viitsii edes kuunnella.

Vierailija
1230/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannaa ei saa kyllä edes meikillä kauniiks:D jos on olevinaan laulaja nii vois vähä kiinnittää huomioo ulkonäköönsä..hiuksetki kun harakanpesä:O läskimakkaratkaa ei peity noilla vaatteilla,pukeutuis jätesäkkiin

Onks toi Kouvola-tukka vai kananperse?

Vierailija
1231/1235 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa olisi kuulunut olla Pete ja Arttu.

Vierailija
1232/1235 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petellä on se kaikki karisma, esiintymistaito, ääni ja ulkonäkö, vielä symppis kaverikin- toivon todella että uusi levy onnistuu (Mitä mä teen ja Sataa on molemmat hyviä biisejä) ja hän breikkaa kunnolla. Tämä mamma oli myyty jo v. 2008 ja olen kuunnellut Peten musiikkia koko ajan. Nyt pääsin katsomaan TähdetTähdet -finaalin livenä, hieno tunnelma.

Vierailija
1233/1235 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mlsmfl kirjoitti:

Petellä on se kaikki karisma, esiintymistaito, ääni ja ulkonäkö, vielä symppis kaverikin- toivon todella että uusi levy onnistuu (Mitä mä teen ja Sataa on molemmat hyviä biisejä) ja hän breikkaa kunnolla. Tämä mamma oli myyty jo v. 2008 ja olen kuunnellut Peten musiikkia koko ajan. Nyt pääsin katsomaan TähdetTähdet -finaalin livenä, hieno tunnelma.

Parkkonen petti tyttöystäväänsä toisen naisen kanssa, joka tuli hänelle raskaaksi. Pete jätti sekä kyseisen naisen että vauvansa, eikä ole missään tekemisissä lapsen kanssa, tuskin maksaa elatusmaksujakaan. Tuoko on "symppiksen" toimintaa? Vmäinen pukki se on. 

Vierailija
1234/1235 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mlsmfl kirjoitti:

"Tämä mamma oli myyty jo v. 2008 ja olen kuunnellut Peten musiikkia koko ajan."

Hyvin kuunneltu, kun ei edes biisiä osaa nimetä oikein :D

Vierailija
1235/1235 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.