Tähdet, tähdet OFFICIAL
Tänään se sitten alkaa, uusi kausi MTV3 klo 19:15. Esitykset, jotka tänään kuullaan tanssipop- jaksossa:
Evelina: Sia - Chandelier
Antti Ketonen: Avicii - Wake Me Up
Pete Parkkonen: Mark Ronson - Uptown Funk
Arttu Wiskari: Lady Gaga - Bad Romance
Eini: Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra
Johanna Försti: Katy Perry - Roar
Mikko Alatalo: TCT - Rannalle
Essi Luttinen: Rihanna - Only Girl In The World
Benjamin: Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Ja yhteisbiisinä Antti Tuiskun Peto on irti.
Kuka muu meinaa katsoa?
Kommentit (1235)
Johanna kuulosti kauheelta, kun olin toisessa huoneessa. Kun sitten kuulemisen lisäksi näin, oli ok.
Ja nyt benkku kuulostaa ihan oklta, kun en näe. Aattelinkin, että varmaan sopii hälle kun on huonoin laulaja.
Oon positiivisesti yllättynyt benjaminin esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi tanssijat pitää aina änkee? Viime jakso tais ollakki Just sen takia paras ku niitä ei näkynyt......
Paha mennä arvostelemaan, mutta toi noiden tanssi on ku jostain jumppatunnilta, ei yhteisiä koreografioita ja kaikilla eriväriset vaatteet, epilepsia taattu!
Tanssijat on suurimmassa osassa esityksiä ainoa toimiva asia. Vaatteet on joka kaudella ollut karseita, mutta tuossakin jengissä on suomen kärkinimiä tanssimassa.
Tuo Benjamin raukka kun ei osaa laulaa, miksi se yrittää?
Mä oon tykännyt tänään kaikista esityksistä! Samoin viime sunnuntaina.
Ice ice sopi Benkulle. Mutta bändi ja tanssi olivat niin hyviä, että itse vokalisointi jäi niiden varjoon. Mutta ei huono.
Nyt on Benjaminkin ihan jees. Kerrankin.
Benjamin on hyvä. Kun sitä lavakarismaa vaan on. (vrt Saara Aalto)
Arttu Wiskari on aivan suvereeni.
Arttu taas ihan hulvaton. Kiva, kun joku on positiivisesti estoista vapaa.
Taattua Arttua taas kerran, kaveri ei petä. Parhaat tänään Pete ja Arttu.
Ei vaan voi mitään, mutta Arttu Wiskari on mun mielestä kaikkein positiivisin yllätys koko ohjelmassa. Aivan huikea esitys, upeaa laulamista, toi hymyn huulille.
Arttu Wiskari twerkkaamassa, nyt olen nähnyt kaiken.
Pudottaisin Ketosen. Alatalo, Eveliina ja Eini ei myöskään ole parhaita eri tyylien esittäjiä, mutta Ketonen on heistä ärsyttävin ja tylsin.
Arttu haldaa kaikki. Ihan mieletön. Toivottavasti sitten lopuksi kisassa ei äänestetä söpöyden vaan karisman ja osaamisen perusteella.
Einin aika pudota.
Parhaat oli Antti, Pete ja Arttu. Ja Benkun koreografia ansaitsee jatkoon sekin. Evekin oli mun mielestä ainakin uskottava.
Ja Mikosta ja Johannasta en nyt sano mittään.
Toivottavasti ei lähde kuitenkaan Antti Tuiskun perseenketkutuslinjalle. Se ei oo pitkä tie.