Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi ammpui kaaharin nelostiellä!

Vierailija
02.10.2016 |

Järeät aseet liikenneturvallisuuden parantamiseksi on otettu käyttöön.

Kommentit (280)

Vierailija
241/280 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun auktoriteettivastaisen elämänkoululaisen mielestä olen varmaan naiivi, mutta en usko että poliisi on ketään tuossa tilanteessa kevein syin ampunut. Oma veikkaus on, että kaahaaja on ollut aseistautunut ja uhannut poliisia tai sivullisia.

Nythän on vihdoin tiedotettu, että poliisi ampui auton suistuttua tieltä ja keskiviheriöllä käynnissä olleen jonkun henkeen kohdistuvan uhan vuoksi.

Eli kolaroituaan tämä kuljettaja on joko käynyt käsiksi tai uhannut muuten esim. toisen kolariauton kuljettajaa tai muuta sivullista auttajaa tms.

Niin tai poliisi tuntenut itse olonsa uhatuksi. Ei tuosta vielä selviä onko uhattu poliisia vai sivullista. Mutta oli miten oli, sillä aseella pitäisi poliisin osata ampua niin, ettei tule ruumiita.

Josko se jalkaan ampuminen ei vielä rauhoittanut tilannetta? Poliisi puhuu luodeista ei luodista.

Jalkaan haavoittunut pystyy kaiketi vielä käytämään asetta.

Vierailija
242/280 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä oli tapahtunut mutta en kerro teille 😊

Joo niin varmasti 😃

Mene nukkumaan 😴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/280 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ase laukesi ihan itsestään

Vierailija
244/280 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saa elinkautisen murhasta.

Vierailija
245/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujen välistä kinaa vaan

Vierailija
246/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salettiin oli ero tullut tai eron uhka vaimosta / tyttöystävästä. Kaveri kilahti, ajoi hulluna, suistui pientareelle ja aikoi tappaa kyydissä olleen muijansa. Olen ihan varma tästä.

Mä veikkaan liikenneraivoa, vai pitäisikö sanoa muihin tielläliikkujiin kriittisesti suhtautuva on törmännyt kaahatessa toiseen autoon ja autot ovat ajautuneet keskiviheriölle missä tyyppi on sitten raivoissaan (käynnyt kriittistä dialogia) hyökännyt ihmisen kimppuun.

Vierailija
247/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma tämä ammuttu oli romaniheimolainen, joka oli puukottamassa naista. En tiedä, kuinka pahasti nainen loukkaantui.

Vierailija
248/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi teidän kuulemmajutut ovat typeriä. Tuo vaikuttaa varsin suomalaiselta käytökseltä. Jokainen tuntee miestyypin joka kilahtaa jos vaimo aikoo jättää ja sen jälkeen elämä käykin varsin vaaralliseksi sille vaimolle.

Vierailija
249/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo murhamies vähemmän täällä ja valtion rahoja säästyy

Vierailija
250/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi teidän kuulemmajutut ovat typeriä. Tuo vaikuttaa varsin suomalaiselta käytökseltä. Jokainen tuntee miestyypin joka kilahtaa jos vaimo aikoo jättää ja sen jälkeen elämä käykin varsin vaaralliseksi sille vaimolle.

Nyt juuri tuomittiin se kaahari joka murhasi eron jälkeen sivullisia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016100222405200_uu.shtml

Vierailija
251/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So true. Lähtisipä valkoinen roskaväki takaisin sinne, mistä on tullut.

Vierailija
252/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salettiin oli ero tullut tai eron uhka vaimosta / tyttöystävästä. Kaveri kilahti, ajoi hulluna, suistui pientareelle ja aikoi tappaa kyydissä olleen muijansa. Olen ihan varma tästä.

Mä veikkaan liikenneraivoa, vai pitäisikö sanoa muihin tielläliikkujiin kriittisesti suhtautuva on törmännyt kaahatessa toiseen autoon ja autot ovat ajautuneet keskiviheriölle missä tyyppi on sitten raivoissaan (käynnyt kriittistä dialogia) hyökännyt ihmisen kimppuun.

Siltä vaikuttaa.

Vierailija
253/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs silminnäkijä on vuotanut tiedon että manne oli ehtinyt puukottaa toista henkilöä jolloin poliisi oli joutunut ampumaan.

Suosittelen apteekissa käyntiä, lääkkeesi ovat loppu.

Vierailija
254/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut liikenneraivoa.  Oli puukottamassa naista kuoliaaksi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016100322407536_uu.shtml

Joten se siitä.

Vierailija
255/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yritti ajaa vaikka itsensä ja perheensä rekan alle

Vierailija
256/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. Cotton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun auktoriteettivastaisen elämänkoululaisen mielestä olen varmaan naiivi, mutta en usko että poliisi on ketään tuossa tilanteessa kevein syin ampunut. Oma veikkaus on, että kaahaaja on ollut aseistautunut ja uhannut poliisia tai sivullisia.

Nythän on vihdoin tiedotettu, että poliisi ampui auton suistuttua tieltä ja keskiviheriöllä käynnissä olleen jonkun henkeen kohdistuvan uhan vuoksi.

Eli kolaroituaan tämä kuljettaja on joko käynyt käsiksi tai uhannut muuten esim. toisen kolariauton kuljettajaa tai muuta sivullista auttajaa tms.

Niin tai poliisi tuntenut itse olonsa uhatuksi. Ei tuosta vielä selviä onko uhattu poliisia vai sivullista. Mutta oli miten oli, sillä aseella pitäisi poliisin osata ampua niin, ettei tule ruumiita.

Josko se jalkaan ampuminen ei vielä rauhoittanut tilannetta? Poliisi puhuu luodeista ei luodista.

Jalkaan haavoittunut pystyy kaiketi vielä käytämään asetta.

Ja mammat vois itse mennä kokeilemaan ampumista. Tollasissa tilanteissa ku hulku riehuu puukon kanssa ni jalkaan on varmaan helvetin vaikee osua ja vielä lisäksi jos puukkohullu on piripäissään ni siinä vaiheessa ei yksi luoti sääressä muuta ku ehkä hidasta menoa.

Nyt järki kätee oikeesti, ei Suomen poliisi huvikseen ammu. Kuvitelkaa ittenne sen poliisin asemaan.. Oisko kiva ampua joku ihminen? Ei varmasti. Mut se pelasti todennäkösesti sen naisuhrin hengen

Vierailija
257/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hullu*

t. 270

Vierailija
258/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvis ei sitten julkaisua mun kirjotusta mutta lehdistä kertoi saman 10mintzan päästä. Minfolla on niminkin tiedossa. ..

Vierailija
259/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvis ei sitten julkaisua mun kirjotusta mutta lehdistä kertoi saman 10mintzan päästä. Minfolla on niminkin tiedossa. ..

Missähän ketjussa?

Ainakaan aihetta käsittelevässä ketjussa ei mitään nimeä ole mainittu.

Vierailija
260/280 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minfolla nimeä tiedossa, vaan ketjussa mainitut nimet ovat vähän kuin "Matti Meikäläinen", siitä kansallispukukansan versio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän