Tuleeko muille koskaan morkkis av-palstailusta?
Vai olenko ainoa, joka keksisi heti kymmenen pihatyötä, joiden tekeminen olisi tärkeämpää kuin täällä palstalla notkuminen? Entä onko kenelläkään koskaan tullut semmoisia "mitä olisinkaan voinut oppia, jos olisin vaikka koko vuoden palstailuajan opiskellut jotain kieltä".
Entä perheelliset? Itse vasta odotan ensimmäistäni, mutta jotenkin kauhulla mietin jo sitä, meneekö arvokkaita vuorovaikutustunteja lapsen elämästä ohi äidin ollessa netissä. Vai ovatko kaikki palstalla vain sen ns. "oman ajan", jolloin lapset eivät edes ole hereillä ja kaikki kotityöt on tehty?
Kommentit (5)
Ei. Täällähän tapahtuu ajatuksenvaihtoa, kuulee uutisista, saa vinkkejä jne. Miten oikein vietät aikaasi täällä? Jos olet joku trollitehtailija niin sitten ymmärrän että hukkaat aikaasi.
Keskustelu on tärkeää, mutta jos kokee ahdistusta asiasta kuten minä, on todennäköisesti riippuvainen. Morkkis on kuitenkin merkki siitä, ettei toimi niinkuin ideaali-minä. Liian ankara ei tietenkään pidä itselleen olla.
Itse ajattelin vierottautua, pitää vaikka "palstapäivän" niinkuin lapsena karkkipäivää. Tosin jokin aikamääre/päivä toimisi tässäkohtaa paremmin. On ihan hyvä keskustella kaikenlaisten ihmisten kanssa vähän kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, on tärkeää keskustella ihmisten kanssa. Se on melkeinpä tärkein asia maailmassa, että ihmiset vaihtavat ajatuksia.
Haha, tuohan kuulostaa melkein kun täällä oltaisiin ihan jollain filosofian kurssilla. Mutta toisaalta, toisten palstalaisten aika menee ajatuksia vaihtaessa, toisten tunteita purkaessa. Ja onhan täällä niitäkin, joilla ei vain olisi mitään muuta tekemistä, eikä näin ollen myöskään morkkista.
Tuskin kukaan perheellinen palstailee silloin, kun lapset ovat hereillä. Siksi täällä käy niin kova kuhina päiväuniaikaan ja iltaisin.
Ei, on tärkeää keskustella ihmisten kanssa. Se on melkeinpä tärkein asia maailmassa, että ihmiset vaihtavat ajatuksia.