Vitsi että mua ärsyttää kun miehet ei IKINÄ halua lapsia!!!!!
Tuli vaan mieleen tosta Salkkareiden Amista. Mikä siinä on että miehet saa aina hepulin kun niille alkaa puhumaan lapsista? Tähän maailmaan ei kyllä syntyisi yhtään lapsia jos alotteen tekeminen jätettäisiin miehille. Mikä miehiä niissä lapsissa oikein pelottaa? Julmaa että naisille on tehty niin vahvat vaistot hankkia jälkikasvua ja miehet aina varustettu hysteerisellä lastensaannin pelolla!!! P*rkle!
Kommentit (33)
uuvutustaistelun jälkeen suistuin harkitsemaan vauvan yrittämistä. Onneksi! Ihaniahan nuo ovat. Myös toinen lapsemme oli ihan miehen aloitteesta. Itse en ollut niin innostunut...
Vierailija:
Kaksikin rikasta liikemiestä olisi halukkaita saamaan lapsen kanssani.
Lähinnä tarkoitin sitä omaa miestäni... Kokemukset lähipiiristä on vaan osoittaneet että miehet TODELLA pelkää lastenhankintaa!
ap
Tai minulla ei oikeaa vauvakuumetta ole koskaan ollutkaan, lapset on tehty harkinnan tuloksena, ei minkään äitivietin seurauksena. Mies myös haluaisi enemmän lapsia, minulle riittää kaksi.
mutta mä saan vaan keskenmenoja :(
Mies toivoi meille kolmatta ja mä vastustelin.No nyt meillä on kolme,eikä kaduta pätkääkään ;).Luulenpa että se on enemmän persoonasta kiinni,mieheni on kotona viihtyvää sorttia,touhuaa lasten kanssa,leipoo ja laittaa ruokaa.Välillä tuntuu että meillä on roolit toistepäin....
Heh, mä en todellakaan usko että miehillä voisi olla mitään vauvakuumetta!!!
ap
Mies voisi ehkä lapsen huoliakin, mutta minua ei vain kiinnosta. Näin on hyvä, emme lapsia hanki.
t. nainen
Miksi sitten kirjoittelet täällä Vauva-lehden keskustelupalstalla? Ei silti, ettet saisi, mutta kunhan vaan mietin...
Kaveripiirissä on jokseenkin fifty-fifty tuo vauvakuumeen herääminen. Miehille se on iskenyt yhtä usein ennen naisia kuin päinvastoin. Mutta harva naisista motkottaa siitä tilanteesta kuitenkaan ;) siksi helposti tulee sellainen tunne, että KAIKKI miehet hannaisivat vauva-asioissa. Se on kuitenkin huomattu, että vanhemmat tai muuten vain ikäistään kypsemmät miehet on innokkaita isäehdokkaita. Vastaavasti kovin nuoret tai lapselliset miehet odottaisivat varmaankin niin pitkään, että naiselta on biloginen kello jo ajanut ohi...
Mutta hiljaa hyvä tulee, jos naisella on ikänsä puolesta aikaa odotella. Painostamalla tulee vain pahaa mieltä, eikä mies ehkä sitoudu niin hyvin isyytensä kuin kypsymällä hissuksiin ajatukseen.
ja kaikki naiset on liian vanhoja saamaan lapsia silloin kun miehet olisi valmiita. Kyllä sitä suostuttelua tarvitaan jotta niitä lapsia tähän maailmaan syntyisi.
kaikki kypsymättömätkin miehenpuolikkaat on halunneet tehdä mun kanssa lapsia! Heti kun ollaan parina vähän vakiinnuttu, niin se lapsen vinkuminen on alkanut. Olen tätä ihmetellyt, kun miehistä on niin selkeästi nähnyt, etteivät olisi kypsiä. Serkun kanssa ollaan vitsailtu meidän suvun eläimellisestä vetovoimasta, kun hänelläkin samaa vikaa; ilmeisesti ollaan sen tyyppisiä naaraita, jotka täytyy hedelmöittää heti paikalla. :D
No, onneksi tajusin odottaa tuota alfaurosta, jonka kanssa lapsen sitten tein. :)
Mies taas tarvitsee OIKEAN KUMPPANIN jotta ne vähäisetkin vauvakuumeen rippeet voivat herätä. Jos mies siis vastustaa kovasti jälkikasvua, hän a)ei todellakaan halua lapsia ollenkaan b)hän ei halua lapsia juuri SINUN kanssasi, koska ei usko että olet hänen elämänsä nainen ja sopiva lastensa äidiksi
Näkeehän näitä, mies on ollut avoliitossa kymmenen vuotta ja vastustanut sekä häitä että lapsia, ja sitten kohtaa unelmiensa naisen ja jo puolen vuoden sisällä on tämän kanssa naimisissa ja perheenlisäystä tulossa.
Vierailija:
ja kaikki naiset on liian vanhoja saamaan lapsia silloin kun miehet olisi valmiita. Kyllä sitä suostuttelua tarvitaan jotta niitä lapsia tähän maailmaan syntyisi.
Kannattaisiko odottaa että löytää oikean kumppanin ja kenties vähän aikaa panostaa siihen kahdenkeskiseen suhteensee. Jos heti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen aloittaa painostamisen ja suostuttelun tai jopa ensitreffeillä tivaa haluaako mies suurperheen isäksi, ollaan vähän hakoteillä.
Minulle on takana 4 pidempää suhdetta. Näistä miehistä kolme halusi naimisiin ja lapsia, tosin vain yhden kanssa suostuin :)
Tunnen useampiakin tällaisia tapauksia
mies haluais toisen lapsen, on halunnut jo vuoden.. MINÄ EN, vaikka mies onkin oikea aarre vauvanhoidossa!
mies haluais toisen lapsen, on halunnut jo vuoden.. MINÄ EN, vaikka mies onkin oikea aarre vauvanhoidossa!
Toisen kanssa vauva" päätti tulla" ,vaikka ei vielä oltu päätöksiä asiasta tehty,Kantoi kuitenkin vastuunsa.
Yksikään mies ei ole minun kanssa vielä lapsia halunnut.Eikä yksikään ole vielä kosinut.
Ei halunut kukaan mies lapsia myöskään äitini kanssa ja ei häntäkään koskaan kosittu.Kuoli 44 vuotiaana.
Liekö sukuvika?
Meillä mies on puhunut minut ympäri näihin kahteen lapseen. Ja nyt se kärttää jo kolmatta, ei tosiaan enää yhtään!
Miehen veli on myös kauheassa vauvakuumeessa, toisin kuin akkansa... Miesparka.
Ap taitaa vaan katsoa telkkaria jossa miehet on kuvattu hyvin " miehiksi" , tosielämässä kun näin ei aina ole.
Sama kun väittäisit että kaikki naiset haluaa lapsia!
Ette voi kuitenkaan kiistää sitä että täälläkin on paljon aiheita, jossa kysellään niksejä miehen suostutteluun kun halutaan eka/toka/kolmas lapsi. Aika harvoin näkyy päinvastoin.
Kaksikin rikasta liikemiestä olisi halukkaita saamaan lapsen kanssani.