Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahneet lekurit

Vierailija
06.03.2006 |

Lääkärien moraali on PASKA, 99% heistä aloittaa tuottoisan yksityisklinikkatyön julkisen sektorin hoitotyönsä ohella

ja siten vaikeuttavat yhteiskunnan terveydenhuoltoa. RAHASTAVAT PASKAPÄÄT JA KUPPAAVATYHTEISKUNTAA SENKU EHTIVÄT AHNEUDEN HUIPPUJA OVAT!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaavat omat yksityispotilaat helpommin muiden edellekin sairaalapalvelujen piiriin. Joku voi sano, että ei ole totta, mutta kokemuksesta voin sanoa, että totta on. Minusta on väärin, että rikkaampi saa nopeampaa palvelua jne. Onneksi tuli tuo, että tietyssä ajassa on päästävä eteenpäin..

Vierailija
2/6 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisvastaanoton pito vaikeuttaa julkista terveydenhuoltoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tekemäs rahaa omassa yrityksessään jne jne

Vierailija
4/6 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin minä ainakin käyn yksityislääkärillä.

Vierailija
5/6 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan totta. Työskentelen itse sairaalassa. Lääkärit ovat kiireisiä, hosuvia ja ylimielisiä hoitajia ja potilaita kohtaan. Nuoret lääkärit eivät ole tällaisia, mutta jo 10 vuotta lääkärinä riittäää tekemään lääkäristä liian itsetietoisen, rahan perässä juoksevan narsistin (poikkeuksiakin tietenkin on).Olen ollut potilaana samalla lääkärillä sekä julkisella puolella että yksityisellä. Yksityispotilaana lääkäri kuuntelikin vaivojani ja sain kahdenkeskistä asiallista kohtelua, julkisella puolella hän lääkärinkierrolla vähätteli vaivojani, ei kuunnellut ja siirtyi nopeasti eteenpäin. Ei ole myöskään kiva, jos lääkäri jo potilaan puhuessa tai ollessa vastaanotolla alkaa sanella potilaan decursusta.

Mielestäni lääkäreiden pitäisi olla ensin 10-20 julkisella sektorilla ja sen jälkeen halutessaan jatkaa julkisella tai alkaa pitää yksityisvastaanottoa. Näin ollen saatttaisimme tavata levänneen potilaaseen rauhallisesti suhtautuvan lääkärin.

Vierailija
6/6 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lääkäritkään mitään hyväntekeväisyyttä harrasta. Itse nostan kyllä hattua henkilölle, joka lääkärin vaativan koulutuksen kahlaa läpi ja sitten vielä sijoittuu julkiselle puolelle tekemään ÄÄRIMMÄISEN raskasta työtä epäinhimillisinä aikoina ja puolet pienemällä palkalla kuin mitä yksityislääkärit nauttivat. Tuskin itsekään toimisin julkisella sektorilla jos mahkut olisi yksityislääkäriksi. Jos siis olisin edes lääkäri:).