Asioita, joista kaikki muut paitsi sinä tykkäävät?
Täällä on ollut tuo samanlainen ruokaketju, mutta tuli mieleen kun TV:stä tulee tuo Vain elämää, eilinen uusinta, että mä en vaan tykkää tuosta ohjelmasta. Kaikki tuttuni rakastavat sitä ja ovat katsoneet kaikki kaudet.
Mitä tällaisia juttuja teillä on?
Kommentit (171)
Viini on ällöä. En muutenkaan tykkää alkoholin mausta. Juon ainoastaan siidereitä, joista alkoholin maku on peitetty kokonaan.
Uniikki lumihiutale -huomauttelu.
Shoppailu.
Jos tarvin jonkun tuotteen ostan tasan tarkkaan sen ja lähden menemään, vielä parempi jos saa tilattua netistä :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää yhtään kun kampaajat hierovat päänahkaa hiustenpesu vaiheessa :D Kaikki muut tuntuvat rakastavan juuri sitä hierontaa.
Oma kampaajani muistaa, etten pidä siitä. Joskus liikkeessä harjoittelija pesee tukkani, ja kampaaja opastaa ettei hierontaa minulle.
Vaikka tämä asia on siis kunnossa, en tykkää kampaajalla käynnistä muutenkaan. Vielä vähemmän kuitenkin tykkäisin pitkistä hiuksista, joten pakko vain aina välillä käydä. Myöskään shoppailu ei ole suosikkejani.
Sushi
Vain elämää
Putous
Posse
Tanssii tähtuen jans
Naajussien treffi ohhelma
Ja kaikki reality paskat, sketsi sonta. Minuutti menee. Sit riittää
Julkkikset. En ole koskaan fanittanut ketään. On hyviä näyttelijöitä, laulajia jne. mutta minulle kaikki ihmiset ovat silti samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Viini on ällöä. En muutenkaan tykkää alkoholin mausta. Juon ainoastaan siidereitä, joista alkoholin maku on peitetty kokonaan.
Mäkään en tykkää alkoholin mausta. Viini ja kalja on pahaa. Siiderit okei, paitsi liian makeat (vaikka muuten pidänkin makeasta).
Maitoon tehdyt juomat on kyllä hyviä (alkoholijuomiksi).
Koirat. Usein en edes kehtaa sanoa ihmisille, että en oikeasti tykkää yhtään koirista. Koiraihmiset on tosi herkkiä. Vertailuna voisin sanoa, että en tykkää lapsistakaan (noin yleisesti), mutta sen sentään uskallan sanoa ääneen melko monelle.
Bändit.
(Itselleni musiikin kuuntelu on enemmän irrallisiin biiseihin "keskittymistä", kyllästyn ja ärsyynnyn jos kuuntelen vain sitä samaa ääntä putkeen.)
En tykkää ylipäätään telkkarin katsomisesta enkä edes elokuvista. Olen kai jotenkin liian levoton, kun ajatuskin esim. elokuvateatterissa paikallaan kököttämisestä on epämukava.
Kesä on vuodenaika, josta tykkään vähiten.
Uskon olevani vähemmistössä näissä asioissa, mutta olisi liioittelua luulla että KAIKKI muut niistä tykkäävät. Luultavasti muitakin kaltaisiani on.
Säännöt. Heti nousee karvat pystyyn kun tulee taas uusi sääntö tai ohje. Edellisissäkään ole mitään järkeä, ja aina lisää vaan keksitään.
Vierailija kirjoitti:
Some.
Ja silti täällä vain kirjoittelet... Kyllä, nettifoorumit ovat osa sosiaalista mediaa.
Keekki
Lauri Tähkä
Bailaaminen