Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyroksiinin iltaottajia paikalla?

Vierailija
01.10.2016 |

Miksi vaihdoit iltaan ja mikä muuttui?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että joitakin nukuttaa ko. lääke, heille voi olla parempi ottaa illalla. Itse otan omani kuitenkin aamulla.

Vierailija
2/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endokrinologi käski siirtää lääkkeenoton iltaan, sillä kaikkien näiden vuosien jälkeen kärsin aivan kamalasta aamuväsymyksestä. En herännyt herätyskelloonkaan. Kaikki tämä on nyt poissa, kun aloin ottamaan tyroksiinin iltaisin! Olo on aamuisin pirteä ja on ihana jaksaa keittää kahvia ilman hirveää väsymyksestä johtuvaa pahoinvointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamupäivät ihan koomassa jatkuvasti, päivätorkut oli pakko ottaa lähes päivittäin. Luin iltaotosta ja päätin kokeilla. Parin päivän jälkeen huomasin nukkuvani yöni, pitkästä aikaa hyvin ja heräilemättä, aamusin heräsin pirteänä, eikä päivätorkuillekaan ollut enää tarvetta. Ainoa miinus oli pari viikkoa kestänyt päänsärky, joka vaivasi aina iltapäivisin. Olin jo vähällä luovuttaa ja siirtyä takaisin aamuottoon, kun se sitten vihdoin äkkiä loppui. Kertaalleen olen annosnoston yhteydessä joutunut jakamaan Thyroxinin otoa aamuun ja iltaan ja unenlaatu huononi tosi nopeasti ja olin paljon väsyneempi päivisin. Onneksi pystyin palaamaan n. kuukaudessa takaisin iltaottoon ja olo parani taas. Päänsärky tosin vaivasi toisellakin kerralla pari viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi