Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika minkä olet ollut yhtäjaksoisesti kokoajan sisällä. Etkä ole käynytkään ulkona!

Vierailija
01.10.2016 |

Itellä 6 päivää.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta on kyllä aika hyvin. Jos tilaisin kaikki tavarat kotiin, en kävisi koulussa tai töissä enkä tapaisi ketään.kaveria tai sukulaista, ainakin sosiaalityöntekijällä, lääkärissä, pankissa ja vuokranantajan toimistossa olisin joutunut käymään 6 vuoden aikana.

Vierailija
22/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut asunnossani sisällä yli 6 vuotta. Tilaan ruuat netin kautta ovelle jne...

Sulla on ilmeisesti sitten joitain pelkotiloja. Oletko hakenut apua, vai eikö apu ole auttanut?

Vierailija
24/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite kävin viimeks toukokuussa ulkona. Että on tässä puolivuotta kohta oltu.

Miks et ole edes kesällä käyny ulkona?

Vierailija
25/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille tule roskia?

Pidempikin kotonaoleilujakso päättyy aina roskien vientiin. Ehkä viisi tai kuusi päivää on ollut maksimi.

Vierailija
26/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista kuukausien ja jopa vuosien sisälläolo. Kuka tuon mahdollistaa?

Miten pärjää taloudellisesti? Kuka vie roskat?

Itselläni pisin aikaa lienee 3 viikkoa, silloin oli jalka kipsissä. Kipsin uusimisen takia kävin taksilla sairaalassa ja taas oltiin kotona viikkoja kipsin poistoon saakka. Nuosiso hoiti kauppa-asiat ja roskat yms. Aika kului televisiota katsellen ja pelaten pelejä netissä tai pelaten Wiitä, lukien ja puhelimessa höpötellen yms.

Talvi oli tuolloin niin siksi ei ollut intoa lähteä ulos.

Vierailija
27/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululoma lukiossa,mitä se on joku 3 viikkoa?

Vierailija
28/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukauden, kun oli tosi paha vaihe paniikkihäiriön kanssa. Yritin pari kertaa lähteä kauppaan mutten päässyt kuin portaat alas rapun ulko-ovelle kun taas iski oireet, menin sitten takaisin kämppään. Elin pakastimen ja kuivakaapin sisällöillä, eipä siinä roskia juuri tullut.

Vierailija
29/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kuukautta.

Vierailija
30/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko, hammasleikkauksen jälkeen. Asuin vielä kotona, vanhemmat kävi kaupassa yms. niin itse ei tarvinnut. Naama oli niin turvonnut ettei ihmisten ilmoilla ilenny edes liikkua

Vierailija
31/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan ei ole yhdyssana.

Vierailija
32/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2 kk, kun olin sairaalassa.

Vierailija
33/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää raskauspahoinvoinnin takia. Vielä jää nähtäväksi, onko asian tiimoilta tiedossa vielä pidempiä jaksoja.

Vierailija
34/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut asunnossani sisällä yli 6 vuotta. Tilaan ruuat netin kautta ovelle jne...

Miksi?

Vierailija
35/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän samantyyppinen tilanne. Kuukauden olen ollut sisällä ja ruokana vain pizzaa, jonka lähetti työntää postiluukusta sisään ja itse tiputan samasta luukusta rahat. Tuokin ihmiskontakti meinaa olla liikaa.

Vierailija
36/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntyessä olin viikon sairaalassa.

Vierailija
37/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta on kyllä aika hyvin. Jos tilaisin kaikki tavarat kotiin, en kävisi koulussa tai töissä enkä tapaisi ketään.kaveria tai sukulaista, ainakin sosiaalityöntekijällä, lääkärissä, pankissa ja vuokranantajan toimistossa olisin joutunut käymään 6 vuoden aikana.

Mä elän työmarkkinatuella ja oon nyt vuoden ollut yhtäjaksoisesti sisällä. Tilaan kaikki ruuat kotiin kauppakassipalvelun kautta (joskus myös noutoruokaa), koska mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Lääkäriltä olen saanut puhelinajan allergialääkkeiden reseptiä varten, ja tilasin ne verkkoapteekin kautta kotiovelle. Työkkärin kanssa ei myöskään tartte asioida, koska työttömäksi ilmoittautumisen jälkeen sanoivat ottavansa yhteyttä puolen vuoden päästä, mutta eivät ottaneet, vaan mun työttömyysilmoitus on jatkunut automaattisesti tähän päivään asti. Pankkiasiatkin hoituvat verkossa eikä vuokranantajan kanssa tartte olla tekemisissä. Ei ole kavereita eikä perhettä. Liikuntaa harrastan kotona joogaten ja treenaten (youtube-videoiden avulla) ja mulla on myös parveke jossa vietän aika paljon aikaa ikkuna auki, eli saan myös raitista ilmaa sitä kautta. Summa summarum, mulla ei ole tarvetta mennä ulos.

Vierailija
38/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea influenssa ja 5 päivää tais olla. Mies käytti koiran aina. Kuudes päivä oli jo parempi ja kuume laski niin käytin itse koiraa iha pienellä hitaalla kävelyllä.

Vierailija
39/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin influenssassa vuonna 2002. En päässyt viikkoon mihinkään.

Vierailija
40/50 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-, max 12 tuntia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi